دوره‌های مناسب مکالمه برای سطح فرامبتدی

سلام رفقا! امیدوارم حالتون خوب باشه. می‌دونم مثل خیلیا می‌خواین که مهارت مکالمه‌ی زبان انگلیسیتون قوی‌تر بشه. به همین خاطر این مقاله رو براتون آماده کردم تا به راحتی با توجه به سطحتون، دوره‌ی مناسب خودتون رو از اپلیکیشن انتخاب کنید. این مقاله رو به هیچ وجه از دست ندید و ذخیره کنید!

انگلیسی روان

این دوره با عنوان flow english توسط بهترین مربی زبان انگلیسی جهان آقای ای جی هوگ طراحی شده. تعداد دروس این دوره 21 درس بوده و زمان برای اتمام این دوره حداقل 21 هفته می‌باشد. این مجموعه شامل دو سطح مختلفه و تمرکز اصلی این دروس بر یادگیری زمان گذشته هست.

تلفظ انگلیسی - بدون تلاش

این دوره توسط آقای ای جی هوگ طراحی شده که علاوه بر تقویت تلفظ صحیح لهجه آمریکایی، به بهبود مهارت مکالمه هم میپردازه. این دوره به شما کمک میکنه تا مثل یک بومی زبان مقیم آمریکای شمالی صحبت کنید.

داستان­های واقعی

خصوصیات دوره:

1.داستانهای جذاب واقعی

2.استفاده از تکنیک نوین تی پی آر اس

3-پرسش و پاسخ در قالب تمامی گرامر های مرسوم

4.آموزش واژگان مرسوم

این دوره از تکنیک تی پی آر اس استفاده می کنه و به شما کمک میکنه تا با استفاده از پرسش و پاسخ، مکالماتون رو تقویت کنین، به انگلیسی فکر کنید و مهارت شنیداری و درک مطلبتون رو تقویت کنید و گرامر گفتاری یاد بگیرین. این دوره شامل ۱۲ درس و هر درس شامل 9 آیتم میشه.

دوستان دقت داشته باشید که این دوره ها فقط یه پیشنهاده واسه اونایی که با انتخاب دوره مشکل دارند. وگرنه داخل اپلیکیشن دوره‌های بیشتری هم هست.

دوره‌ی مورد علاقه‌ی شما چیه؟

تا درودی دیگر بدرود :slightly_smiling_face:

22 پسندیده

داستانهای واقعی خیلی خوبه
انگلیسی بدون تلاش خوبه ولی بعضی درس هاش متن نداره

3 پسندیده

درس‌هایی که متن داخلشون نیست در حال تکمیل شدن هستن مهناز خانوم:rose::rose:

4 پسندیده

سلام
ممنون از مطالب مفیدتون، یه سوال دارم، چرا داستان واقعی رو هم در سطح مبتدی گفتین هم فرامبتدی؟
من الان در مرحله بین مبتدی و فرامبتدیم و به نظرم هنوز خیلی از معانی داستان واقعی رو متوجه نمی شم، به نظرم برای سطح مبتدی مناسب نیست