دوره های مناسب مکالمه برای سطح متوسط

سلام رفقا! امیدوارم حالتون خوب باشه. می‌دونم مثل خیلیا می‌خواین که مهارت مکالمه‌ی زبان انگلیسیتون قوی‌تر بشه. به همین خاطر این مقاله رو براتون آماده کردم تا به راحتی با توجه به سطحتون، دوره‌ی مناسب خودتون رو از اپلیکیشن انتخاب کنید. این مقاله رو به هیچ وجه از دست ندید!

انگلیسی قدرت

این دوره با عنوان power english توسط آقای ای جی هوگ طراحی شده و علاوه بر آموزش زبان انگلیسی، به شما در بالا بردن انگیزه و کاهش ترس از مکالمه کمک میکنه و به شما یاد میده ضمیر ناخودآگاهتون رو فعال‌تر از گذشته کنید و به جای خوندن سر سری و استفاده از روش حفظ کردن و گرامری، از روش ذاتی استفاده کنید.

انگلیسی واقعی را یاد بگیر

englisi vagheyi

این دوره توسط کریستین دادز و جو وایز ساخته شده. هدف اصلی این مجموعه تقویت مکالمه، واژگان و اصطلاحات عامیانه و خیابانی زبان آموزان انگلیسیه. مثل سایر دوره­های انگلیسی بدون تلاش با استفاده از پرسش و پاسخ به شما کمک میکنه سریعتر واژگان و گرامر رو یا بگیرید و بهشون مسلط بشید.

انگلیسی شش دقیقه ای

مجموعه پادکستهای آموزش زبان انگلیسی که شامل مکالمه و تمرین بوده و در موضوعات مختلف در قالب درسهای کوتاه 6 دقیقه ای آموزش داده میشوند.

دوستان دقت داشته باشید که این دوره ها فقط یه پیشنهاده واسه اونایی که با انتخاب دوره مشکل دارند. وگرنه داخل اپلیکیشن دوره‌های بیشتری هم هست.

دوره‌ی مورد علاقه‌ی شما چیه؟

تا درودی دیگر بدرود :slightly_smiling_face:

12 پسندیده