دوره های مناسب مکالمه برای سطح پیشرفته

سلام رفقا! امیدوارم حالتون خوب باشه. می‌دونم مثل خیلیا می‌خواین که مهارت مکالمه‌ی زبان انگلیسیتون قوی‌تر بشه. به همین خاطر این مقاله رو براتون آماده کردم تا به راحتی با توجه به سطحتون، دوره‌ی مناسب خودتون رو از اپلیکیشن انتخاب کنید. این مقاله رو به هیچ وجه از دست ندید!

برنامه vip آقای ای جی هوگ

این دوره آموزشی توسط بهترین مربی زبان انگلیسی جهان آقای ای جی هوگ طراحی شده که افزون بر آموزش زبان انگلیسی، مهارت‌های رهبری و ارتباط کارآمد را نیز به شما یاد میده. ایده اصلی این مجموعه دادن انگیزه، نوآوری و همینطور آموزش مهارت های فردی و اجتماعی برای زندگی و کار است.

آدرس دوره: اپلیکیشن زبانشناس-بخش زبانشناس-ردیف انگلیسی بدون تلاش

انگلیسی با ونسا

ونسا بیش از ۱۰ سال سابقه‌ی تدریس زبان انگلیسی در سراسر دنیا رو داره و به دانش‌آموزاش کمک می‌کنه تا بدون استرس، با اعتماد به نفس و به صورت طبیعی انگلیسی حرف بزنند. اگه می‌خواین انگلیسی رو به صورت سلیس حرف بزنید اما نمی‌دونید که از‌کجا شروع کنید، انگلیسی با ونسا می‌تونه انتخاب خوبی برای شروع شما باشه.

آدرس دوره: اپلیکیشن زبانشناس-بخش زبانشناس-کانال های جذاب و آموزشی

داستان های کوتاه

با بیش از ۱۵۰ داستان کوتاه هم خودتون رو سرگرم و هم انگلیسیتون رو تقویت کنید. از ویژگی‌های این دوره میشه به داستان‌های متنوعش اشاره کرد که هر موضوعی رو شامل میشه. موضوعاتی مثل: سیاسی، مذهبی، زندگی روزمره، تاریخی، علمی و…

آدرس دوره: اپلیکیشن زبانشناس-بخش زبانشناس-ردیف داستان های پیشرفته

دوستان دقت داشته باشید که این دوره ها فقط یه پیشنهاده واسه اونایی که با انتخاب دوره مشکل دارند. وگرنه داخل اپلیکیشن دوره‌های بیشتری هم هست.

دوره‌ی مورد علاقه‌ی شما چیه؟

تا درودی دیگر بدرود :slightly_smiling_face:

20 پسندیده