دوره های مناسب مکالمه برای سطح فوق پیشرفته

سلام رفقا! امیدوارم حالتون خوب باشه. می‌دونم مثل خیلیا می‌خواین که مهارت مکالمه‌ی زبان انگلیسیتون قوی‌تر بشه. به همین خاطر این مقاله رو براتون آماده کردم تا به راحتی با توجه به سطحتون، دوره‌ی مناسب خودتون رو از اپلیکیشن انتخاب کنید. این مقاله رو به هیچ وجه از دست ندید!

مگاداستان

مگا داستان‌ها، داستان‌هایی هستند که به ‌طور ویژه‌ای برای یادگیری ناخودآگاه زبان انگلیسی ساخته ‌شده‌اند. این داستان‌ها، به همراه خودشان مطالب تکمیلی و آموزشی زیادی دارند که می‌تونید اون ها را چندین روز داشته باشید و تمرین کنید. ازجمله مطالبی که به ‌خوبی تو این داستان‌ها یاد می‌گیرید، لغت‌های مهم کم‌ کاربرد، گرامر زمان‌های حال استمراری، گذشته‌ی استمراری، حال کامل، و آینده هست. این داستان ها، برای زبان آموزانی که در سطح بالا قرار دارند و افرادی که در حال آمادگی برای آزمونهایی مثل تافل و آیلتس هستند، بسیار مناسبه.

آدرس دوره: اپلیکیشن زبانشناس-بخش زبانشناس-ردیف داستان های پیشرفته

مکالمات تجاری

اگه می‌خواین که در خارج از کشور کار کنید، این دوره برای شما از نون شب واجب‌تره! به کمک این دوره می‌تونید اصطلاحات و واژگان رایج در محل کار رو یاد بگیرید و منظور همکارانتون رو کاملا متوجه بشید. این دوره شامل دروسی مانند رزومه، مصاحبه، ارائه، حسابداری، بازاریابی، امور مالی و… هست.

آدرس دوره: اپلیکیشن زبانشناس-بخش زبانشناس-ردیف سطح فوق پیشرفته

انگلیسی با ریچل

ریچل از سال ۲۰۰۸ هست که به تدریس زبان انگلیسی مشغوله و هدفش از ضبط ویدیوهایی آموزشی اینه که شرایطی رو برای دانش‌آموزان فراهم کنه که بتونند به صورت خودخوان زبان‌ انگلیسی رو یاد بگیرند. شما هر چیزی را که برای اسپیکینگ بهتر می‌خواین رو می‌تونید تو این دوره پیدا کنید.

آدرس دوره: اپلیکیشن زبانشناس-بخش زبانشناس-کانال های جذاب و آموزشی

دوستان دقت داشته باشید که این دوره ها فقط یه پیشنهاده واسه اونایی که با انتخاب دوره مشکل دارند. وگرنه داخل اپلیکیشن دوره‌های بیشتری هم هست.

دوره‌ی مورد علاقه‌ی شما چیه؟

تا درودی دیگر بدرود :slightly_smiling_face:

19 پسندیده

ممنون بابت مقاله های فوق العاده مفیدتون
من طرفدار انگلیسی بدون تلاش و انگلیسی قدرت ای جی هو هستم🤗

4 پسندیده

خواهش میکنم دوست عزیزم :pray: :blush:

3 پسندیده