دوره های مناسب واژگان برای سطح متوسط

سلام رفقا! امیدوارم رو به راه باشید. تو این مجموعه مقاله می‌خوام دوره‌های مناسب برای یادگیری واژگان رو با توجه به سطح براتون‌ معرفی کنم‌ تا دیگه برای انتخاب دوره سردرگم نشید. تا آخر با من همراه باشید.

داستان انگلیسی به صرف لغات

image

این مجموعه ساخته شده تو مجموعه‌ی BBC Learning English بوده و مجری این برنامه “مریم” هست که تو هر قسمتِ این دوره داستانای جذابی رو برای شما تعریف می‌کنه تا لغات مهمی رو بین این داستانا براتون آموزش بده. به کمک این دوره می‌تونید تو مدت زمان کم، دایره‌ی لغاتتون رو گسترده‌تر کنید.

آدرس دوره: اپلیکیشن زبانشناس-بخش زبانشناس-ردیف دروس وبسایت های معتبر

لغات انگلیسی در ۶ دقیقه

“لغات انگلیسی در ۶ دقیقه” توسط مجموعه‌ی BBC Learning English ساخته شده و سعی داره به کمک ویدیوهای شش دقیقه‌ایِ کوتاه، کلمات انگلیسی رو به زبون ساده آموزش بده. این دوره شامل دروسی در مورد پیشوندها، پسوندها، قیدها، صفت‌ها و… هست. از ویژگی‌های این دوره میشه به مثال‌های جذاب و فانش اشاره کرد که هر مخاطبی باهاش ارتباط برقرار می‌کنه.

آدرس دوره: اپلیکیشن زبانشناس-بخش زبانشناس-ردیف دروس وبسایت های معتبر

انگلیسی قدرت

این دوره با عنوان power english توسط آقای ای جی هوگ طراحی شده و علاوه بر آموزش زبان انگلیسی، به شما در بالا بردن انگیزه و کاهش ترس از مکالمه کمک میکنه و به شما یاد میده ضمیر ناخودآگاهتون رو فعال‌تر از گذشته کنید و به جای خوندن سر سری و استفاده از روش حفظ کردن و گرامری، از روش ذاتی استفاده کنید.

آدرس دوره: اپلیکیشن زبانشناس-بخش زبانشناس-ردیف انگلیسی بدون تلاش

انگلیسی واقعی را یاد بگیر

englisi vagheyi

این دوره توسط کریستین دادز و جو وایز ساخته شده. هدف اصلی این مجموعه تقویت مکالمه، واژگان و اصطلاحات عامیانه و خیابانی زبان آموزان انگلیسیه. مثل سایر دوره­های انگلیسی بدون تلاش با استفاده از پرسش و پاسخ به شما کمک میکنه سریعتر واژگان و گرامر رو یا بگیرید و بهشون مسلط بشید.

آدرس دوره: اپلیکیشن زبانشناس-بخش زبانشناس-ردیف انگلیسی بدون تلاش

از 1 تا 10 به اپلیکیشن زبانشناس چه امتیازی میدید؟

8 پسندیده