دوره های مناسب واژگان برای سطح پیشرفته

سلام رفقا! امیدوارم رو به راه باشید. تو این مجموعه مقاله می‌خوام دوره‌های مناسب برای یادگیری واژگان رو با توجه به سطح براتون‌ معرفی کنم‌ تا دیگه برای انتخاب دوره سردرگم نشید. تا آخر با من همراه باشید.

داستان انگلیسی به صرف لغات

image

این مجموعه ساخته شده تو مجموعه‌ی BBC Learning English بوده و مجری این برنامه “مریم” هست که تو هر قسمتِ این دوره داستانای جذابی رو برای شما تعریف می‌کنه تا لغات مهمی رو بین این داستانا براتون آموزش بده. به کمک این دوره می‌تونید تو مدت زمان کم، دایره‌ی لغاتتون رو گسترده‌تر کنید.

آدرس دوره: اپلیکیشن زبانشناس-بخش زبانشناس-ردیف دروس وبسایت های معتبر

504 کلمه کاملا ضروری

504 واژه ضروری زبان انگلیسی یکی از بهترین مراجع یادگیری لغات پرتکرار زبانه. یادگیری لغت یکی از مهم ترین مهارت های مورد نیاز برای فراگیری هر زبانی هست. داشتن دایره لغت خوب، پیش زمینه موفقیت در مهارت های دیگر زبان یعنی مهارت های: شنیداری، خواندن، مکالمه و نوشتنه. لغت ابزار اصلی برای زبان آموزانه تا از انگلیسی به طور موثرتری استفاده کنند. شما می تونید یادگیری 504 لغت ضروری رو به عنوان بخش مهمی از برنامه جامع خود برای یادگیری زبان در نظر بگیرید.

آدرس دوره: اپلیکیشن زبانشناس-بخش زبانشناس-ردیف کتاب های آموزشی

اصطلاحات روزمره انگلیسی (کتاب اول و دوم)

english-idioms

ترکیب های واژگانی همراه با اصطلاحات بخش مهمی از زبان به شمار می آیند که در زیبایی و ظرافت مکالمات نقش اساسی بر عهده دارند. اگه میخواین به زبان انگلیسی تسلط کامل داشته باشید، ضروریه که اصطلاحات انگلیسی رو هم یاد بگیرید.

آدرس دوره: اپلیکیشن زبانشناس-بخش زبانشناس-ردیف کتاب های آموزشی

چهارصد واژه ضروری برای آیلتس

ielts_red_-_new_ielts_landing_page_preview_image

میخوای تو آیلتس شرکت کنی؟ مشکلی نیست! زبانشناس فکر اینجاش رو هم کرده و این دوره ی فوق العاده رو تو قسمت رایگان اپلیکیشن قرار داده. به کمک این دوره دایره ی لغاتت رو برای آزمون آیلتس بالا ببر و نمره ی بیشتری بگیر.

آدرس دوره: اپلیکیشن زبانشناس-بخش زبانشناس-ردیف کتاب های آموزشی

4000 کلمه ی ضروری

4000 کلمه ­ی ضروری نام سری کتاب­هایی هست که توسط پال نیشن نوشته شده. نام انگلیسی این کتاب 4000Essential English Words و نویسنده آن Paul Nation هست. این کتاب­ها که در شش سری تهیه شده­ اند که شامل 4000 لغات ضروری انگلیسی می شوند که هر زبان آموزی باید اونا رو یاد بگیره. هر کتاب بیش از 600 واژه داخلش داره. واژگانی که تو این کتاب­ها اومده جزو پرکاربردترین کلمات انگلیسی هستند. این کلمات از طریق آنالیز کتابهای درسی مختلف انگلیسی در سطح ­های مختلف تهیه و جمع ­آوری شده­ اند.

آدرس دوره: اپلیکیشن زبانشناس-بخش زبانشناس-ردیف کتاب های آموزشی

زبان انگلیسی روزمره ما

در دوره انگلیسی روزمره ما، با جدیدترین کلمات و اصطلاحات انگلیسی آشنا میشید. در هر دوره در مدت زمان 3 دقیقه به آموزش یک اصطلاح و نحوه استفاده آن در مکالمات روزمره می‌پردازیم.

آدرس دوره: اپلیکیشن زبانشناس-بخش زبانشناس-ردیف دروس وبسایت های معتبر

برنامه vip آقای ای جی هوگ

این دوره آموزشی توسط بهترین مربی زبان انگلیسی جهان آقای ای جی هوگ طراحی شده که افزون بر آموزش زبان انگلیسی، مهارت‌های رهبری و ارتباط کارآمد را نیز به شما یاد می‌ده. ایده اصلی این مجموعه دادن انگیزه، نوآوری و همینطور آموزش مهارت های فردی و اجتماعی برای زندگی و کار است.

آدرس دوره: اپلیکیشن زبانشناس-بخش زبانشناس-ردیف انگلیسی بدون تلاش

چرا اپلیکیشن زبانشناس رو دوست دارید؟

5 پسندیده