دوره های مناسب واژگان برای سطح فوق پیشرفته

سلام رفقا! امیدوارم رو به راه باشید. تو این مجموعه مقاله می‌خوام دوره‌های مناسب برای یادگیری واژگان رو با توجه به سطح براتون‌ معرفی کنم‌ تا دیگه برای انتخاب دوره سردرگم نشید. تا آخر با من همراه باشید.

چیزهای قشنگ روزانه

پادکست “چیز‌های قشنگ روزانه” موزه‌ای مجازی از چیز‌های جالبه که می‌تونه اوقات فراغتتون رو به خوبی پر کنه و با کلمات سطح بالایی که داخل متن وجود داره، انگلیسیتون رو بهبود ببخشه. جالبه که بدونین این پادکست برای اولین بار در سال ۲۰۰۳ منتشر شد و تا به الان ادامه داره.

آدرس دوره: اپلیکیشن زبانشناس-بخش زبانشناس-ردیف پادکست های انگلیسی

مگاداستان

مگا داستان‌ها، داستان‌هایی هستند که به ‌طور ویژه‌ای برای یادگیری ناخودآگاه زبان انگلیسی ساخته ‌شده‌اند. این داستان‌ها، به همراه خودشان مطالب تکمیلی و آموزشی زیادی دارند که می‌تونید اون ها را چندین روز داشته باشید و تمرین کنید. ازجمله مطالبی که به ‌خوبی تو این داستان‌ها یاد می‌گیرید، لغت‌های مهم کم‌ کاربرد، گرامر زمان‌های حال استمراری، گذشته‌ی استمراری، حال کامل، و آینده هست. این داستان ها، برای زبان آموزانی که در سطح بالا قرار دارند و افرادی که در حال آمادگی برای آزمونهایی مثل تافل و آیلتس هستند، بسیار مناسبه.

آدرس دوره: اپلیکیشن زبانشناس-بخش زبانشناس-ردیف داستان های پیشرفته

مکالمات تجاری

اگه می‌خواین که در خارج از کشور کار کنید، این دوره برای شما از نون شب واجب‌تره! به کمک این دوره می‌تونید اصطلاحات و واژگان رایج در محل کار رو یاد بگیرید و منظور همکارانتون رو کاملا متوجه بشید. این دوره شامل دروسی مانند رزومه، مصاحبه، ارائه، حسابداری، بازاریابی، امور مالی و… هست.

آدرس دوره: اپلیکیشن زبانشناس-بخش زبانشناس-ردیف سطح فوق پیشرفته

داستان های کوتاه

با بیش از ۱۵۰ داستان کوتاه هم خودتون رو سرگرم و هم انگلیسیتون رو تقویت کنید. از ویژگی‌های این دوره میشه به داستان‌های متنوعش اشاره کرد که هر موضوعی رو شامل میشه. موضوعاتی مثل: سیاسی، مذهبی، زندگی روزمره، تاریخی، علمی و…

آدرس دوره: اپلیکیشن زبانشناس-بخش زبانشناس-ردیف داستان های پیشرفته

1100 واژه ای که باید بدانید

کتاب 1100 واژه که باید بدانید (1100Words You Need To Know) رو به جرات می‌توان پس از 504 واژه‌ی ضروری پرمخاطب‌ترین کتاب در حوزه‌ی واژگان ضروری زبان انگلیسی محسوب کرد. این کتاب منبع بسیاری از آزمون‌های بین‌المللی همچون تافل، آیلتس، GRE، CAE و… هست. واژگان موجود تو این کتاب بسیار بسیار مشکل‌تر از آن چیزیه که شما در کتبی همچون 504 یا 601 واژه‌ی ضروری دیده‌اید. با خوندن این کتاب تقریبا به بسیاری از واژگان کاربردی انگلیسی در تمامی سطوح تسلط کافی خواهید داشت.

آدرس دوره: اپلیکیشن زبانشناس-بخش زبانشناس-ردیف کتاب های آموزشی

دوس دارید چی براتون معرفی کنم؟ از فیلم، سریال و دوره گرفته تا موزیک هر چی دل تنگتون خواست بگید :grin:

8 پسندیده

سلام واسه کسی هم که مبتدی هست و تازه شروع کرده چه دوره هایی مناسبه؟ ممنوون میشم راهنماییم کنید:cherry_blossom::sunflower::blossom:

1 پسندیده

سلام دوست عزیز
برای مبتدی ها هم نوشتم. میتونی تو پروفایل من از قسمت فعالیت وارد بخش موضوعات بشی و اونارو پیدا کنی :pray: :blush:

3 پسندیده