دوره های مناسب لیسینینگ برای سطح مبتدی

سلام رفقا! امیدوارم دنیا به کامتون باشه. تو این مجموعه مقاله می‌خوام دوره‌های جذاب لیسینینگ رو براتون معرفی کنم. تا آخر با من همراه باشید.

نیمچه داستان

این منبع برای زبان آموزانی که علاقه دارند از سطوح ابتدایی با متد تی پی آر اس کار کنند مناسبه. این منبع توسط استیو کافمن که به ۱۶ زبان زنده دنیا مسلطه طراحی شده. این دوره شامل ۶۰ درس میشه و میانگین هر درس ۵ دقیقه هست. هر درس حداقل شامل دو قالب میشه و در انتهای هر درس می تونید با پرسش و پاسخ، واژگان و گرامر رو به شکل عمیق یاد بگیرید. خصوصیات دوره:

1.مرسوم­ترین لغات انگلیسی

2.مرسوم­ترین گرامرهای انگلیسی به خصوص افعال و زمان­های مرسوم

3.ترجمه فارسی

4.میانگین هر درس ۵ دقیقه

5.آموزش با روش تی پی آر اس

آدرس دوره: اپلیکیشن زبانشناس-بخش زبان­شناس-ردیف داستان­های ساده

داستانهای بچگانه

این سری از داستان‌ها معمولا به همراه فایل تصویری انیمیشنی بوده که ویدیوها رو برای کودکان و نوجوانان جذاب میکنه. البته به دلیل زبان ساده‌، این دروس برای افراد مبتدی و کسایی که برای مدتی زبان انگلیسی رو کنار گذاشتند هم بسیار مفید و مناسبه. نکته مهم در مورد این دوره اینه که تمامی دروس دارای ترجمه هست و برای یادگیری لغات جدید، به زبان‌ آموزان و افراد مبتدی کمک میکنه. همچنین این دوره یکی از پرطرفدارترین دوره‌های اپلیکیشن زبانشناسه.

آدرس دوره: اپلیکیشن زبانشناس-بخش زبانشناس-ردیف داستان های ساده

آموزش انگلیسی voa

این دوره توسط مجموعه‌ی “Voice of America” ساخته شده و خود این دوره شامل شش بخش آموزش انگلیسی سطح ساده، آموزش‌ انگلیسی سطح نیمه متوسط، انگلیسی در یک دقیقه، سلامتی و سبک زندگی، واژگان اخبار و داستان‌های آمریکایی هست. به کمک بیش‌ از ۱۵۰ جلسه‌ی این دوره می‌تونین گرامر، لغات، قدرت شنیداری و مکالمه‌ی خودتون رو به خوبی تقویت کنید.

آدرس دوره: اپلیکیشن زبانشناس-بخش زبانشناس-ردیف دروس وبسایت معتبر

تو کدوم بخش زبان بیشتر مشکل دارید؟

16 پسندیده

بسیار عالی لطفا ادامه بدید:pray::pray:

3 پسندیده

لطفا دوره ای زیبوک و زوم را هم سطح بندی کنید واقعا سپاسگزارم:pray::ok_hand::ok_hand:

4 پسندیده

حتما دوست عزیزم. این مقالات ادامه داره :pray:

3 پسندیده

لیسینینگ که کلا تعطیلم من :grinning:

1 پسندیده