دوره های مناسب لیسینینگ برای سطح فرامبتدی

سلام رفقا! امیدوارم دنیا به کامتون باشه. تو این مجموعه مقاله می‌خوام دوره‌های جذاب لیسینینگ رو براتون معرفی کنم. تا آخر با من همراه باشید.


انگلیسی روان

این دوره با عنوان flow english توسط بهترین مربی زبان انگلیسی جهان آقای ای جی هوگ طراحی شده. تعداد دروس این دوره 21 درس بوده و زمان برای اتمام این دوره حداقل 21 هفته می‌باشد. این مجموعه شامل دو سطح مختلفه و تمرکز اصلی این دروس بر یادگیری زمان گذشته هست.

آدرس دوره: اپلیکیشن زبانشناس-بخش زبانشناس-ردیف انگلیسی بدون تلاش

دروس پایه ­ی انگلیسی بدون تلاش

روش انگلیسی بدون تلاش برگرفته شده از بهترین تحقیقات در جهان از کارشناسان زبده همچون دکتر استفن کرشن، دکتر جیمز آشر، دکتر برندا مورفی، دیوید لانگ و بلین ری هست. تحقیقات نشان داده که دانش‌آموزان با این سیستم مکالمه بهتری نسبت به دانش آموزانی که با کتاب‌های درسی گرامری و خودآموز کار کرده‌اند، دارند. در تمام کشورها در هر شرایطی، دانش آموزانی که با روش انگلیسی بدون تلاش زبان یاد می‌گیرند همیشه بهتر از دانش آموزانی هستند که از روش‌های سنتی استفاده می‌کنند.

آدرس دوره: اپلیکیشن زبانشناس-بخش زبانشناس-ردیف انگلیسی بدون تلاش

داستان­های واقعی

خصوصیات دوره:

1.داستانهای جذاب واقعی

2.استفاده از تکنیک نوین تی پی آر اس

3-پرسش و پاسخ در قالب تمامی گرامر های مرسوم

4.آموزش واژگان مرسوم

این دوره از تکنیک تی پی آر اس استفاده می کنه و به شما کمک میکنه تا با استفاده از پرسش و پاسخ، مکالماتون رو تقویت کنین، به انگلیسی فکر کنید و مهارت شنیداری و درک مطلبتون رو تقویت کنید و گرامر گفتاری یاد بگیرین. این دوره شامل ۱۲ درس و هر درس شامل 9 آیتم میشه.

آدرس دوره: اپلیکیشن زبانشناس-بخش زبانشناس-ردیف داستان های ساده

پادکست آقای ای جی

“ای جی هوگ” یکی از بهترین معلم‌های زبان انگلیسی دنیا و مبتکر روش آموزش “انگلیسی بدون تلاش” هست که تا به حال این روش او بیش از ۴۵ میلیون دانلود در سراسر دنیا داشته و خیلیا به کمک همین روش انگلیسی رو یاد گرفتند. حالا آقای هوگ تو این دوره راجع به مسائل مختلفی از جمله بهترین‌ روش یادگیری زبان، مکالمه به کمک فیلم و… صحبت می‌کنه که گوش دادن به اونا می‌تونه به هر زبان‌آموزی کمک کنه

آدرس دوره: اپلیکیشن زبانشناس-بخش زبانشناس-ردیف پادکست های انگلیسی

دوره مورد علاقه شما چیه؟

8 پسندیده