دوره های مناسب لیسینینگ برای سطح متوسط

سلام رفقا! امیدوارم دنیا به کامتون باشه. تو این مجموعه مقاله می‌خوام دوره‌های جذاب لیسینینگ رو براتون معرفی کنم. تا آخر با من همراه باشید.

انگلیسی قدرت

این دوره با عنوان power english توسط آقای ای جی هوگ طراحی شده و علاوه بر آموزش زبان انگلیسی، به شما در بالا بردن انگیزه و کاهش ترس از مکالمه کمک میکنه و به شما یاد میده ضمیر ناخودآگاهتون رو فعال‌تر از گذشته کنید و به جای خوندن سر سری و استفاده از روش حفظ کردن و گرامری، از روش ذاتی استفاده کنید.

آدرس دوره: اپلیکیشن زبانشناس-بخش زبانشناس-ردیف انگلیسی بدون تلاش

انگلیسی واقعی را یاد بگیر

englisi vagheyi

این دوره توسط کریستین دادز و جو وایز ساخته شده. هدف اصلی این مجموعه تقویت مکالمه، واژگان و اصطلاحات عامیانه و خیابانی زبان آموزان انگلیسیه. مثل سایر دوره­های انگلیسی بدون تلاش با استفاده از پرسش و پاسخ به شما کمک میکنه سریعتر واژگان و گرامر رو یا بگیرید و بهشون مسلط بشید.

آدرس دوره: اپلیکیشن زبانشناس-بخش زبانشناس-ردیف انگلیسی بدون تلاش

انگلیسی شش دقیقه ای

مجموعه پادکست های آموزش زبان انگلیسی که شامل مکالمه و تمرین بوده و در موضوعات مختلف در قالب درس های کوتاه 6 دقیقه ای آموزش داده میشند.

آدرس دوره: اپلیکیشن زبانشناس-بخش زبانشناس-ردیف دروس وبسایت های معتبر

پادکست ESL

index

این دوره اولین و میشه گفت بزرگ‌ترین پادکست آموزش انگلیسی تو اینترنت هست که تو سال ۲۰۰۵ توسط دو پروفسور بازنشسته‌ی دانشگاه ساخته شده و تا به الان ادامه داره. هدف این دوره آموزش لغات مرسوم و اصطلاحات روزانه‌ی انگلیسی هست که با گوش دادن به این دوره می‌تونید لغات و اصطلاحات مرسوم تو شرایط مختلف زندگی رو یاد بگیرید و موقع مکالمه‌ی انگلیسی از اونا استفاده کنید. گوش دادن به این پادکست از نون شب برای کسایی که می‌خوان انگلیسی رو یاد بگیرن واجب تره!

آدرس دوره: اپلیکیشن زبانشناس-بخش زبانشناس-ردیف پادکست های انگلیسی

یادگیری انگلیسی با حس خوب

اگه می‌خواین مکالمتون رو تو انگلیسی تقویت کنید، دوره‌ی “یادگیری انگلیسی با حس خوب” می‌تونه واستون کاملا مناسب باشه. این دوره که توسط مجموعه‌ی Language Learning ساخته شده، سعی داره به کمک داستان‌های الهام‌بخش و هیجان‌انگیز، مکالمه‌ی شما رو به سطح بالاتری ببره و قدرت شنیداریتون رو تقویت کنه.

آدرس دوره: اپلیکیشن زبانشناس-بخش زبانشناس-ردیف پادکست های انگلیسی

قصه های شاگردان emma

این دوره مجموعه‌ای از انشاهای شاگردان Emma هست که شما در کنار این که به قصه‌های شگفت‌انگیز و جالب گوش می‌دین، می‌‌تونین مهارت‌های انگلیسی خودتونو تقویت کنید. از ویژگی‌های این دوره میشه به تعداد بالای قسمت‌هاش و گویندگان خوبش اشاره کرد.

آدرس دوره: اپلیکیشن زبانشناس-بخش زبانشناس-ردیف پادکست های انگلیسی

سطح زبان انگلیستون چیه؟

12 پسندیده