دوره های مناسب لیسینینگ برای سطح پیشرفته

سلام رفقا! امیدوارم دنیا به کامتون باشه. تو این مجموعه مقاله می‌خوام دوره‌های جذاب لیسینینگ رو براتون معرفی کنم. تا آخر با من همراه باشید.

برنامه vip آقای ای جی هوگ

این دوره آموزشی توسط بهترین مربی زبان انگلیسی جهان آقای ای جی هوگ طراحی شده که افزون بر آموزش زبان انگلیسی، مهارت‌های رهبری و ارتباط کارآمد را نیز به شما یاد میده. ایده اصلی این مجموعه دادن انگیزه، نوآوری و همینطور آموزش مهارت های فردی و اجتماعی برای زندگی و کار است.

آدرس دوره: اپلیکیشن زبانشناس-بخش زبانشناس-ردیف انگلیسی بدون تلاش

انگلیسی با ونسا

ونسا بیش از ۱۰ سال سابقه‌ی تدریس زبان انگلیسی در سراسر دنیا رو داره و به دانش‌آموزاش کمک می‌کنه تا بدون استرس، با اعتماد به نفس و به صورت طبیعی انگلیسی حرف بزنند. اگه می‌خواین مهارت های انگلیسیتون رو تقویت کنید اما نمی‌دونید که از‌کجا شروع کنید، انگلیسی با ونسا می‌تونه انتخاب خوبی برای شروع شما باشه.

آدرس دوره: اپلیکیشن زبانشناس-بخش زبانشناس-کانال های جذاب و آموزشی

همین حالا انگلیسی صحبت کن

“جورجیانا” که‌ گوینده‌ی این پادکسته، معتقد هستش‌ که یادگیری زبان باید طنز، آسان و بدون هیچ‌گونه فرمول خاصی برای حفظ کردن گرامر و لغات باشه. او شدیدا معتقده که تو شش ماه می‌تونید به راحتی انگلیسی صحبت کنید. تا به حال هزاران دانش‌آموز به کمک تدریس خارق‌العاده‌ی جورجیانا تونستند مکالمه‌ی انگلیسی رو یاد بگیرند.

آدرس دوره: اپلیکیشن زبانشناس-بخش زبانشناس-ردیف پادکست های انگلیسی

انگلیش پاد

مجموعه صوتی English Pod یکی از بهترین و پرطرفدارترین پادکست های آموزش زبان انگلیسی به شمار میره. این پادکست تو چهار سطح آموزشی و بیش از 100 ساعت آموزش صوتی برای زبان آموزان و کاربران سطوح مقدماتی – پیشرفته ارائه شده.

آدرس دوره: اپلیکیشن زبانشناس-بخش زبانشناس-ردیف پادکست های انگلیسی

7 پسندیده

سلام english pod خوبه ایراد برطرف شد .

1 پسندیده

خواهش میکنم :blush: :pray:

1 پسندیده

عالی خوشحالیم دوست خوبم :rose::rose: