دوره های مناسب لیسینینگ برای سطح فوق پیشرفته

سلام رفقا! امیدوارم دنیا به کامتون باشه. تو این مجموعه مقاله می‌خوام دوره‌های جذاب لیسینینگ رو براتون معرفی کنم. تا آخر با من همراه باشید.

مگاداستان

مگا داستان‌ها، داستان‌هایی هستند که به ‌طور ویژه‌ای برای یادگیری ناخودآگاه زبان انگلیسی ساخته ‌شده‌اند. این داستان‌ها، به همراه خودشان مطالب تکمیلی و آموزشی زیادی دارند که می‌تونید اون ها را چندین روز داشته باشید و تمرین کنید. ازجمله مطالبی که به ‌خوبی تو این داستان‌ها یاد می‌گیرید، لغت‌های مهم کم‌ کاربرد، گرامر زمان‌های حال استمراری، گذشته‌ی استمراری، حال کامل، و آینده هست. این داستان ها، برای زبان آموزانی که در سطح بالا قرار دارند و افرادی که در حال آمادگی برای آزمونهایی مثل تافل و آیلتس هستند، بسیار مناسبه.

آدرس دوره: اپلیکیشن زبانشناس-بخش زبانشناس-ردیف داستان های پیشرفته

مکالمات تجاری

اگه می‌خواین که در خارج از کشور کار کنید، این دوره برای شما از نون شب واجب‌تره! به کمک این دوره می‌تونید اصطلاحات و واژگان رایج در محل کار رو یاد بگیرید و منظور همکارانتون رو کاملا متوجه بشید. این دوره شامل دروسی مانند رزومه، مصاحبه، ارائه، حسابداری، بازاریابی، امور مالی و… هست.

آدرس دوره: اپلیکیشن زبانشناس-بخش زبانشناس-ردیف سطح فوق پیشرفته

پادکست All Ears English

این مجموعه انگلیسی رو به صورت متفاوتی بهتون آموزش می‌ده! اگه به دنبال راهی جذاب و سرگرم‌کننده برای یادگیری انگلیسی با لهجه‌ی آمریکایی هستید، دوره‌ی “پادکستAll Ears English” کاملا مناسب شماس! “میشل” و “لیندسی” تو این پادکست به شما یاد میدن که چجوری از کلمات روزانه‌ی انگلیسی استفاده کنید و چگونه از اصطلاحات بهره ببرید. راستی این پادکست بیش از ۱۳ میلیون بار تو Itunes دانلود شده!

آدرس دوره: اپلیکیشن زبانشناس-بخش زبانشناس-ردیف پادکست های انگلیسی

مشکل جهان چیست؟

به کمک پادکست‌های “مشکل جهان چیست؟” انگلیسی خودتون رو پیشرفته تر کنید و کلمات سطح بالا و جدید رو یاد بگیرید. تو این پادکست‌ها به مشکلاتی که در سطح جهان وجود داره پرداخته میشه و از نکات مثبت این پادکست میشه به گوینده‌ی خوب اون اشاره کرد.

آدرس دوره: اپلیکیشن زبانشناس-بخش زبانشناس-ردیف پادکست های انگلیسی

چیزهای قشنگ روزانه

image

پادکست “چیز‌های قشنگ روزانه” موزه‌ای مجازی از چیز‌های جالبه که می‌تونه اوقات فراغتتون رو به خوبی پر کنه و با کلمات سطح بالایی که داخل متن وجود داره، انگلیسیتون رو بهبود ببخشه. جالبه که بدونین این پادکست برای اولین بار در سال ۲۰۰۳ منتشر شد و تا به الان ادامه داره.

آدرس دوره: اپلیکیشن زبانشناس-بخش زبانشناس-ردیف پادکست های انگلیسی

دوس دارید چه منبعی براتون معرفی کنم؟

6 پسندیده