دوره های مناسب گرامر برای سطح متوسط

سلام رفقا! امیدوارم دنیا به کامتون باشه. تو این مجموعه مقاله می‌خوام دوره‌های جذاب گرامر رو براتون معرفی کنم. تا آخر با من همراه باشید.

انگلیسی قدرت

این دوره با عنوان power english توسط آقای ای جی هوگ طراحی شده و علاوه بر آموزش زبان انگلیسی، به شما در بالا بردن انگیزه و کاهش ترس از مکالمه کمک میکنه و به شما یاد میده ضمیر ناخودآگاهتون رو فعال‌تر از گذشته کنید و به جای خوندن سر سری و استفاده از روش حفظ کردن و گرامری، از روش ذاتی استفاده کنید.

آدرس دوره: اپلیکیشن زبانشناس-بخش زبانشناس-ردیف انگلیسی بدون تلاش

انگلیسی واقعی را یاد بگیر

englisi vagheyi

این دوره توسط کریستین دادز و جو وایز ساخته شده. هدف اصلی این مجموعه تقویت مکالمه، واژگان و اصطلاحات عامیانه و خیابانی زبان آموزان انگلیسیه. مثل سایر دوره­های انگلیسی بدون تلاش با استفاده از پرسش و پاسخ به شما کمک میکنه سریعتر واژگان و گرامر رو یا بگیرید و بهشون مسلط بشید.

آدرس دوره: اپلیکیشن زبانشناس-بخش زبانشناس-ردیف انگلیسی بدون تلاش

گرامر انگلیسی در شش دقیقه

گه شما هم مثل خیلیا تو بخش‌ گرامر زبان انگلیسی مشکل دارین، دوره‌ی “گرامر انگلیسی در شش دقیقه” می‌تونه واسه شما مناسب باشه. این دوره در مجموعه‌ی BBC Learning English ساخته شده و تا به حال ۶۰ قسمت از اون بر روی اپلیکشن زبان‌شناس قرار گرفته. “گرامر انگلیسی در شش دقیقه” سعی داره که تو مدت زمانِ کوتاه ویدیوهاش با سناریوهای جذاب و فانش، نکات کلیدی بخش گرامر رو برای مخاطبان آموزش بده. از‌ نکات مثبت این‌ دوره میتونیم به مثال‌های ساده و قابل فهم گویندگان این مجموعه اشاره کنیم.

آدرس دوره: اپلیکیشن زبانشناس-بخش زبانشناس-ردیف دروس وبسایتهای معتبر

دوره‌ی گرامر شو

مسابقه‌ی “گرامر شو” توسط مجموعه‌ی BBC Learning English ساخته شده و مجری این برنامه ویل هست. ویل تو این مسابقه سوالات گرامری رو میپرسه و دو شرکت کننده برای جواب دادن باید زنگ‌ رو به صدا در بیارن. در آخر برنامه‌ هم نکات گرامری مسابقه نشان داده میشه. این دوره ۳۰ قسمته که زمان‌ها، صفت‌ها، حروف اضافه و…‌‌‌‌. رو شامل میشه. شما هم می‌تونین اطلاعات گرامری خودتون رو همراه با این مسابقه به چالش بکشین!

آدرس دوره: اپلیکیشن زبانشناس-بخش زبانشناس-ردیف دروس وبسایتهای معتبر

کلاس تخصصی گرامر انگلیسی

image

“کلاس تخصصی گرامر انگلیسی” ساخته‌ی مجموعه‌ی BBC Learning English هست و با توجه به سطح متوسطی که داره، می‌تونه مناسب تمامی افراد باشه.شما به کمک این‌ دوره لازم نیست که وقت زیادی رو صرف گرامر بکنین چون در ۹۰ ثانیه نکات خیلی مهمی رو یاد خواهید گرفت. این‌ دوره شامل دروسی مثل افعال شرطی، اشتباهات رایج گرامری، زمان‌ها و… هست.

آدرس دوره: اپلیکیشن زبانشناس-بخش زبانشناس-ردیف دروس وبسایتهای معتبر

Mmmenglish

“اِما” در عین حال که یک معلم زبان انگلیسی فوق‌العاده هست، یک فرد پرانرژی و مثبت‌اندیشه که اعتماد به نفس دانش‌آموزاشو بیش‌تر می‌کنه، اونارو ترغیب می‌کنه تا بیش‌تر تلاش کنن و تمرینات باارزشی رو براشون ارائه میده. به کمک اِما، شما بیش‌تر شبیه یک بومی انگلیس زبان خواهید شد.

آدرس دوره: اپلیکیشن زبانشناس-بخش زبانشناس-ردیف کانال های جذاب و آموزشی

Learn English with Papa teach me

image

“الی ویلیامز” یکی از معروف‌ترین معلمایی هست که تو یوتیوب فعالیت داره و بیش‌ از ۱.۳ میلیون فالور تا به حال او رو دنبال کردن. الی از سال ۲۰۰۷ سفر دور دنیا رو شروع کرد تا زبان انگلیسی رو تا جایی که می‌تونه آموزش بده. از ویژگی‌های ویدیو‌های او میشه به فان بودن و جذاب بودنشون اشاره کرد.

آدرس دوره: اپلیکیشن زبانشناس-بخش زبانشناس-ردیف کانال های جذاب و آموزشی

انگلیسی در یک دقیقه

انگلیسی در یک دقیقه ساخته‌ی مجموعه‌ی BBC Learning English هست که فقط و فقط در یک دقیقه موضوعات داغ انگلیسی رو به شما یاد میده. اگه زمان زیادی برای مطالعه‌ی انگلیسی ندارین، این دوره مناسب شما هست و می‌تونین به کمک این دوره، در عرض یک دقیقه نکات گرامری، لغت و… رو یاد بگیرین. این دوره شامل دروسی مانند کاربرد افعال پُرکاربردی مثل Can، موارد مقایسه‌ای غلط‌انداز، مقایسه‌ی زمان‌ها و کلی دروس مهم دیگه هست.

آدرس دوره: اپلیکیشن زبانشناس-بخش زبانشناس-ردیف دروس وبسایتهای معتبر

کدوم دوره رو دیدین؟

9 پسندیده

چقدر مقاله مفید بود ممنون .