چرا اینقدر بهم ریخته س.
ترجمه ها جابجا.
ویس های بهم ریخته…
اصلا برازنده ی این نرم افزار نیست.
با دقت تنظیم نشده
این تاپیک مربوط به درس« داستان انگلیسی دبیرستان ابرقهرمان » در نرمافزار «زبانشناس» است. دوره: « داستانهای بچگانه » فصل: « بسته ی دوم »