یک سال با زبانشناس 🎂

سلام دوستان :sparkling_heart::revolving_hearts:

امیدوارم حالتون، عالی باشه. :sunflower::heart::hibiscus:

امروز برای من، روز خاصی هست. چون تو زبانشناس :blue_heart::blue_heart: یک ساله :birthday: شدم. :smiling_face_with_three_hearts: :star_struck: :heart_eyes:

:rainbow: :herb::maple_leaf:


.
.
.

.
.
.

.
.
.

:tada::balloon::confetti_ball:

در مورد این یک سال که با زبانشناس، زبان خوندم و تمرین کردم، می تونم بگم به اکثر مواردی که از نظر زبان برای این یک سال مدنظر داشتم، کم و بیش رسیدم و به طور کلی، راضی هستم. بقیه مسیر زبان آموزی ام هم بستگی به همت خودم داره.

به طور کلی میزان تایمی که برای “فشرده خوانی” و گسترده خوانی" در برنامه اختصاص می دهم، تقریباً پنجاه پنجاه بوده هست. همان طور که می دونید، فشرده خوانی، بیشتر مربوط به “دوره های اصلی” هست و گسترده خوانی، بیشتر مربوط به دروه های فرعی و مکمل، مخصوصاً کتاب های بخش زیبوک زبانشناس.

در مورد دوره های اصلی زبانشناس که از اونها به طور جدی و پیگیر، استفاده کرده ام و دارم همچنان استفاده می کنم، می تونم به دوره ی “انگلیسی قدرت” و دوره ی “انگلیسی واقعی رو یاد بگیر” اشاره کنم. علاوه بر اینها، دوره ی “دروس پایه انگلیسی بدون تلاش”، دوره ی “انگلیسی روان” و دوره ی “داستان های واقعی” رو به صورت تفریحی و تَفنّنی نیز می خونم.

در مورد دوره های فرعی و مکمل هم می تونم بگم، تقریباً همیشه اولویت اولم، خوندن کتاب های زیبوک :books: مخصوصاً بخش “کتاب های غیر داستانی” بوده هست. هر چند از منابع فرعی و جنبی دیگر از قبیل ویدئو های آموزشی :computer: مخصوصاً “انگلیسی با وِنِسا”، “یادگیری انگلیسی با تلویزیون” و پادکست های آموزشی :headphones: به ویژه “پادکست ESL” و “یادگیری انگلیسی با حس خوب” هم زیاد استفاده کرده ام.

در مورد استفاده از لایتنر زبانشناس هم می تونم بگم که شاید، گاهی دوره های زمانی توی این یک سال بوده که میزان زمان صرف شده ام در لایتنر برنامه با میزان زمانی که صرف شنیدارم کرده ام، برابری می کرده یا حتی بیشتر بوده است. کلاً به لایتنر خیلی اعتقاد دارم و میونه ی تقریباً خوبی باهاش دارم.

خوب دوستان :dizzy::ribbon: ازتون یه درخواست دارم. همانطور که می بینید، دسته بندی این تاپیک رو “تجربه” انتخاب کرده ام تا اگر می تونید یا مایل هستید، شما هم تجربه ی نحوه استفاده، کار کردن و پیشرفت خودتون رو در طول مدتی که زبانشناس رو نصب دارید و باهاش تمرین می کنید رو بگید تا بتونیم از تجربه همدیگه استفاده کنیم. :v::pencil2::spiral_notepad:

در انتها هم از تمامی عوامل تیم زبانشناس :revolving_hearts: نهایت تشکر و قدردانی رو دارم. :pray::gem::green_heart:

:ice_cream::cake::gift:

85 پسندیده

سلام الهه جان :rose:
خواهر خوبم حالت خوبه :purple_heart:
خسته نباشی و خداقوت :books:
عالی بود و من همون طور که میدونی چندین بار ازت راهنمائی گرفتم و ازشون بهترین استفاده را کردم :leaves:
بازم میگم شما خیلی با همت و تلاش داری پیشرفت های چشمگیری می کنید و عالیه :sparkling_heart:
خستتته نباشی عزیزم :heart_decoration:

19 پسندیده

سلام عزیز موفقیت تون تبریک میگم آن شاء… با حضور پر رنگتر تون موفقیت بیشتری بدست بیارید قسمت ما:pray::pray::tulip:

13 پسندیده

سلام فاطمه جان :dizzy::ribbon: قربان خواهر :smiling_face_with_three_hearts: :blue_heart::two_hearts:

عزیزم :sparkling_heart: مرسی :pray::gem: شما خیلی لطف داری و همه اش، وظیفه ام بود. :sunflower::yellow_heart: ولی اینها، همش تعریف بود که. :joy: :woman_facepalming:
اگه دوست داری، “تجربه” ات رو هم بگو. :grin: هدف از این تاپیک، بیشتر بیان تجربه های همدیگه تو اینجا هست. :books::pencil2::open_book:

.
.
.
سلام دوست عزیز :dizzy::ribbon:

خیلی ممنون. :pray: موفقیتی، فکر نمی کنم فعلاً باشه. این تاپیک، بیشتر تاپیک مناسبتی هست “تاپیک سالگرد :birthday:” و هدف از این تاپیک هم بیان تجربه بود. زبانشناس، باعث شده که منظم تر، زبان بخونم. :gem::hibiscus:

منظورتون، حضور در تالار :blue_heart: هست؟! :joy: فکر کنم زبانشناس، باید حضور من رو محدودتر کنه! :joy: :woman_facepalming:

:sparkling_heart::ribbon::sparkling_heart:

12 پسندیده

درود بر شما تبریک میگم بهتون. منم 2 ماهه که با زبانشناس آشنا شدم و دارم بصورت منظم مطالعه میکنم و آموزش میبینم. هنوز زمان زیادی مونده تا بتونم تجربه کسب کنم.
امیدوارم تو این مسیر همیشه تداوم داشته باشین و موفق باشین :rose:

21 پسندیده

سلام زری بانو :dizzy::ribbon: خیلی ممنون :pray::blue_heart:
شما هم تلاش و پشتکارتون، عالی هست. :blush::v::gem:

زبانشناس :blue_heart::blue_heart: مخصوصاً زیبوک :books: اینقدر جذاب هست که آدم، بیشتر ترغیب می شه به کار کردن باهاش. :smiling_face_with_three_hearts: :star_struck: :open_book:

:blue_heart::ice_cream::blue_heart:

11 پسندیده

من ۳سال پیش با زبانشناس آشنا شدم اما به نظرم سطح درس هاشو خوب انتخاب نکرده بودم
بعد از ۳ماه رهاش کردم ولی الان حدود ۲۵روزه برگشتم
من الان زهرا یک زبانشناس هستم😁
و یه تاپیک در مورد روش خوندنم برای تازه واردها نوشتم تا مثل من در سال ۹۶ سردرگم نشن (دوره های مناسب مطالعه برای سطح مبتدی)

و دوست دارم در ۱ سال زبانم از سطح پایه به متوسط برسه و خب این مدت کوتاه خودم دارم حس میکنم هم منظم تر شده خوندنم و هم با تنوع کتاب و فیلم انگیزم بیشتر شده و درک مطلبم یه کوچولو بالا رفته
امیدوارم همیشه پر انرژی و موفق باشی

19 پسندیده

سلام الهه جان تبریک میگم بهتون. انشاالله که همینجور با قدرت پیشرفت کنید.

منم دایره لغتم خیلی خوب شده فعلا از داستانهای خیلی ساده شروع کردم به نظرم هرروز یه متن خوندن خیلی کمک کنه به پیشرفت برامن که اینجور بوده وسعی کردم حداقل روزی15دقیقه کتابهای زیبوک رو بخونم. :cherry_blossom::cherry_blossom::cherry_blossom:

لایتنر هم به نظرم عالیه چون کلمات و جملات تکرار میشن

13 پسندیده

سلام زهرا خانم :dizzy::ribbon:

بی زحمت اگه می شه لینک تاپیک تون رو هم تو اینجا، بزارید برای ما. :pray::blue_heart:

من خوشبختانه اون موقع که زبانشناس رو نصب کردم، تصمیم جدی به ادامه زبان خوندن داشتم. چون سال ها قبلش، با کتاب های خودآموز، سطحم رو بالا آورده بودم و تو زبانشناس، کارم نسبت به قبل، خیلی راحت تر شده بود، پس چرا باید ولش می کردم؟! :blush::heart:

خیلی ممنون برای این دعای قشنگ تون :rainbow: :butterfly: :stars:

سلام زینب خانم :dizzy::ribbon: خیلی ممنون عزیزم. :sunflower::yellow_heart:

آره، زیبوک :books: خیلی عالی هست. من که برم توش، دیگه ازش بیرون نمی یام. :joy: برعکس زوم :clapper::computer: که خیلی بهش بی اعتنایی می کنم. :upside_down_face::maple_leaf:

:heart::apple::heart:

9 پسندیده

الهه جانم بهت تبریک میگم…خیلی خوشحال شدم این پست رو ازت دیدم :heart_eyes: انشالا همیشه موفق ببینمت.:clap::clap::clap::clap:

17 پسندیده

داخل متنم گذاشتم لینکشو، ممنون از توجه و حسن نظرت

8 پسندیده

سلام افسانه خانم :dizzy::ribbon: عزیز :sparkling_heart::revolving_hearts: خیلی ممنون :pray::balloon::confetti_ball:

این تاپیک، بیشتر “دِلی” بود. :blue_heart: اگه این تاپیک رو نمی زدم، بعداً حتماً پشیمون می شدم. :sunflower::hibiscus::cherry_blossom:

سلام مجدد :butterfly: :sun_with_face: :star2: تاپیکت رو دیدم. عالی نوشته بودی. :clap::clap::clap: مواردی که بهش اشاره کرده بودی، خیلی خوب و مهم بود. :ok_hand::gem::cherry_blossom:

:green_heart::herb::green_heart:

10 پسندیده

سلام تبریک میگم
من مثل شما زیاد نتوانستم از زبان شناس استفاده کنم ولی بعضی وقت ها اگه بخوام راست باشم ساعت مطالعه تغییر میدادم .
یا کم کاری میکردم بعضی وقت ها خیلی میخواندم .
:heart_eyes: :heartbeat:

10 پسندیده

سلام مهناز خانم :dizzy::ribbon: خیلی ممنون :pray: عزیزم :sparkling_heart:

خوب این تو افراد مختلف، فرق می کنه. در مورد خود من، اولویت اولم، همیشه زبان بوده. مثلاً قبل خواب حتماً سعی می کنم یکی دو ساعت تو برنامه باشم و یه مقدار تمرین کنم یا لایتنر رو یکم چک کنم و بعد با خیال راحت :blue_heart: می خوابم. اگه تو طول روز هم واقعاً نتونستم یا به هر دلیلی نرسیدم یا اتفاقی بیفته که نتونم چیزی بخونم، خیالم راحت باشه. :cherry_blossom::herb:
هر چند این دو سه ماه گذشته، از نظر خودم، خیلی کم کاری کردم. مگرنه من دو ماه قبل، می تونستم برسم به سطح پنج برنامه.

این رو متوجه نشدم منظورت دقیقاً چی هست. :thinking::thinking::maple_leaf:

خوب از این طرف، اون کم کاری ات رو یه روزهایی جبران می کردی. با این همه اوصاف، کم خوندن، خیلی بهتر از هیچی نخوندن هست. :ok_hand::gem::hibiscus: من گاهی مواقع که نمی تونم یا نمی کِشم که تو برنامه :blue_heart::blue_heart: زیاد بخونم یا تمرین کنم، اینجوری خودم رو دلداری می دم! :joy::yellow_heart:

:purple_heart::grapes::purple_heart:

10 پسندیده

سلام
تبریک میگم الهه خانوم
امیدوارم تو این مسیر همیشه موفق باشید :rose: :muscle:

11 پسندیده

لازم نیست حتماً عالی باشی تا شروع کنی، ولی حتماً باید شروع کنی تا بتوانی عالی باشی.

زیگ زیگلار
الهه بانو ،این توفیق را به شما تبریک می گویم. :rosette::rosette:
بی شک دراین مدت حفظ زنجیره و فراگیری دروس ، تعامل با مربان ، حضور درتالار ، همتی مضاعف می طلبیده که شما درانجام این مهم موفق بودید.
ضمن ارج نهادن به مداومت و تلاش پی گیر شما ، از زحمات مربیان ، مدیر و عوامل فنی این اپ فاخر باید تشکر کنیم که امکاناتی برای تجلی استعدادهایی چون شما را فراهم آورده اند.
این توفیق کمی نیست ، برایتان توفیقات روزافزون آرزومندم و امیدوارم ما هم دراین اپ چنین روزی را تجربه کنیم و با دوستان زبانشناس به اشتراک گذاریم.:clap::clap:
توفیق شما به ماهم روحیه تلاش می دهد.
تلاشتان پرثمر، ایام بکام ، شادی ،همراه همیشگی شما باد :palms_up_together:

12 پسندیده

سلام آلهه خانم …
تبریک :ribbon::ribbon:
ماشاالله زنجیرتون هم کامله ! ۳۶۶

ای کاش منم بتونم به اندازه شما (حداقل دو ساعت روزانه)
وقت بزارم
…چون زبانشناس عالیه

11 پسندیده

چه لوح تقدیر طور شده و زیباست

8 پسندیده

خانم باقری گرامی شما لطف دارین ، زبانشناسان ، مربیان ،عوامل و مدیریت این اپ درخور تکریمی بیش از این هستند ، افسوس سواد ما کم است :hibiscus:

9 پسندیده

سلام الهه جان.
چقدر انگیزه گرفتم از دیدن تجربه ای که با ما به اشتراک گذاشتی. من اواسط سطح سه هستم و با اینکه از همون ابتدا این برنامه رو میشناختم اما مثلا چند ماه رها می کردم و دوباره برمیگشتم. اما پیشرفت خودمو حس کردم توی همون مدت.
بنظر شما میشه واسه آیلتس هم از زبانشناس کمک گرفت و باهاش برنامه ریزی کرد؟

10 پسندیده