شاخص لغت و در حال یادگیری یعنی چه؟

سلام خدمت اساتید عزیز

نمودار شاخص لغت نشان دهنده چیست؟؟
نمودار در حال یادگیری نشان دهنده چیست؟؟؟

ممنون میشم جواب بدین

6 پسندیده

سلام دوست عزیز

کل بخش های نمودار رو براتون توضیح میدم.

اگر برای شما سواله که چگونه می توان به ارزیابی دقیقی از روند مطالعاتیتون دست پیدا کنید. این راهنما به شما کمک خواهد کرد.
از صفحه اول اپلیکیشن طبق عکس زیر بر روی آیکون نمودار کلیک کنید.

اکنون فیلدهای مختلفی پیش روی شماست.
از منوی تقویم شمامیتوانید روند کلی زنجیره مطالعاتیتون رو ببینید. طبق عکس زیر شما زنجیره مطالعاتی فردی را مشاهده می کنید که 435 روز به طور مداوم از اپ استفاده کرده.

همانطور که در عکس بالا مشاهده می کنید مربع ها به رنگ ابی پر رنگ هستند. این بدین منظور است که میزان مطالعه شما بالای یک ساعت است. اما اگر میزان مطالعه شما کمتر از یکساعت باشد مربع ها آبی کم رنگ خواهد بود. مانند عکس زیر

سه آیکون که شامل میدانم ، در حال یادگیری و شاخص لغت است مرتبط با مرور روزانه شما از جعبه لایتنر است. یعنی هر چقدر که شما از جعبه لایتنر، لغاتی را مرور نمایید . هم شاخص لغات شما بالا خواهد رفت و هم به میزان لغات یادگرفته شما افزوده خواهد شد.

در منوی شنیدن شما می توانید از میزان زمانی که روزانه به شنیدن انگلیسی اختصاص می دهید آگاه شوید. لازم به ذکر است این آمار فقط مختص شنیدن هست و سایر زمان هایی که به خواندن لایتنر یا متون دروس اختصاص می دهید را نشان نمی دهد.

در قسمت آخر که مربوط به لایتنر هست شما می توانید میزان لغاتی که در هر 5 جعبه لایتنر دارید را مشاهده نمایید. البته این عکس تنها جهت نمونه به شما معرفی شده است . وگرنه نیازی نیست که این حجم از لغات را در جعبه خود بگنجانید. زیرا هر چقدر حجم لغات کمتر باشد مرور آن آسانتر خواهد بود.

برای شاخص لغت قبلا هم توضیح دادیم لینک زیر رو هم میتونید مطالعه کنید

11 پسندیده

خیلی خیلی ممنون از توضیح کامل تون فقط «در حال یادگیری» رو متوجه نشدم ،

3 پسندیده

در قسمت در حال یادگیری لغاتی که هایلایت شدن و ممکنه به نمیدانم تغییر داده باشین یا به لایتنر فرستاده باشین، که هر دو رو نشون میده.

4 پسندیده

آها ممنونم تشکر :star_struck:

2 پسندیده

سلام اون کلمه های که برای لایتنر انتخاب کردیم رو میشه مرور کرد نمیدانم ها رو از کجا پیدا کنیم

2 پسندیده

سلام @saeedyazdani
دانم در تمام دروس هایلایت میشه و تنها راه مرورش اینه وارد اون درس بشید

3 پسندیده