ترجمه کتاب اهرم های پول دار شدن💢💢

ترجمه کتاب اهرم های پولدار شدن (انتونی رابینز):anger::anger:
آینده نامهای زیادی دارد برای افراد ضعیف ، غیرقابل دستیابی است. برای افراد ترسناک ، ناشناخته است. برای افراد پررنگ ، ایده آل است.

-ویکتور هوگو

برای جلوگیری از انتقاد ، چیزی نگویید ، کاری نکنید ، هیچ باشید.

—ARISTOTLE

بخش 1

به جنگل خوش آمدید: سفر با این مرحله اول آغاز می شود

فصل 1

این پول شماست! این زندگی شماست! کنترل را به دست گرفتن

پول یک بنده خوب است اما یک استاد بد است.

  • سیر فرانسیس بیکن

پول

تعداد کمی از کلمات قدرت تحریک چنین احساسات شدید انسانی را دارند.

بسیاری از ما حتی از صحبت در مورد پول خودداری می کنیم! مانند مذهب ، رابطه جنسی یا سیاست ، این موضوع در میز شام تابو است و اغلب در محیط کار ممنوع است. ما ممکن است درباره ثروت در یک شرکت مودب بحث کنیم ، اما پول صریح است. خام است درخشان است به شدت شخصی است و بسیار شارژ دارد. این می تواند باعث شود افراد در صورت داشتن آن احساس گناه کنند - یا در صورت عدم احساس شرمندگی.

اما واقعا این چه معنایی دارد؟

برای برخی از ما ، پول حیاتی و حیاتی است اما از اهمیت بالاتری برخوردار نیست. این به سادگی یک ابزار ، یک منبع قدرت مورد استفاده در خدمت به دیگران و یک زندگی خوب است. دیگران با چنان گرسنگی برای پول مصرف می شوند که باعث نابودی آنها و همه اطرافیان می شود. حتی برخی حاضرند چیزهایی را که برای بدست آوردن آن بسیار ارزشمندتر هستند ، کنار بگذارند: سلامتی ، وقت ، خانواده ، ارزش شخصی خود و حتی در برخی موارد ، صداقت.

هسته اصلی آن ، پول قدرت است.

همه ما دیده ایم که چگونه پول می تواند قدرت ایجاد یا قدرت تخریب داشته باشد. این می تواند یک رویا را تأمین کند یا جنگ را شروع کند. می توانید پول را به عنوان هدیه تهیه کنید یا آن را به عنوان سلاح در اختیار داشته باشید. می تواند به عنوان بیان روحیه ، خلاقیت ، ایده های شما - یا سرخوردگی ، عصبانیت ، نفرت شما استفاده شود. می تواند برای تأثیرگذاری بر دولت ها و افراد مورد استفاده قرار گیرد. برخی به خاطر آن ازدواج می کنند - و سپس از قیمت واقعی آن مطلع می شوند.

اما همه ما می دانیم که در برخی سطح این یک توهم است. پول امروز حتی طلا یا کاغذ نیست ، در کامپیوترهای بانکی صفر و یک است. چیه؟ مانند یک تغییر شکل یا یک بوم است ، با فرض هر معنا یا احساسی که روی آن ایجاد کنیم.

در پایان ، پول آن چیزی نیست که ما دنبال آن هستیم. . . هست؟ آنچه که واقعاً بدنبال آن هستیم احساسات ، عواطف و احساسات است ، فکر می کنیم پول می تواند ایجاد کند:

این احساس توانمندی ،

آزادی،

از امنیت ،

کمک به کسانی که دوستشان داریم و نیازمندان هستیم ،

داشتن یک انتخاب ، و

احساس زنده بودن

پول مطمئناً یکی از راههایی است که ما می توانیم رویاهایی را که داریم به واقعیتی که زندگی می کنیم تبدیل کنیم.اما حتی اگر پول فقط یک درک باشد - یک مفهوم انتزاعی - اگر به اندازه کافی پول نداشته باشید چنین حسی نخواهد داشت! و یک چیز قطعی است: شما یا از آن استفاده می کنید ، یا اینکه از شما استفاده می کند. شما یا بر پول مسلط هستید ، یا در برخی از سطح ، پول به شما مسلط می شود!

نحوه برخورد شما با پول نحوه برخورد شما با قدرت را نشان می دهد. آیا این یک گرفتاری است یا یک نعمت؟ بازی یا بار؟

هنگامی که من عنوان این کتاب را انتخاب می کردم ، در واقع چند نفر از این پیشنهاد که پول می تواند یک بازی باشد خشمگین شدند. چطور می توانم از چنین اصطلاحاتی ناخوشایند برای چنین موضوعی جدی استفاده کنم! اما ، هی ، بیایید واقعی شویم. همانطور که در صفحات بعدی خواهید دید ، بهترین راه برای تغییر زندگی خود یافتن افرادی است که قبلاً به آنچه شما می خواهید رسیده اند و سپس رفتار آنها را الگو قرار دهید. آیا می خواهید بر امور مالی خود مسلط شوید؟ یک استاد مالی پیدا کنید و از نحوه برخورد او با پول تقلید کنید و راهی برای رسیدن به قدرت پیدا کرده اید.

همین حالا می توانم به شما بگویم ، من با بسیاری از ثروتمندترین افراد جهان مصاحبه کرده ام و بیشتر آنها فکر می کنند پول به عنوان یک بازی است. چرا دیگر کسی ده یا 12 ساعت در روز کار می کند پس از اینکه میلیاردها دلار درآمد کسب کرده است؟ و به یاد داشته باشید ، همه بازیها غیراخلاقی نیستند. بازی ها بازتاب زندگی هستند. برخی از افراد در حاشیه می نشینند و برخی نیز برای پیروزی بازی می کنند. چگونه بازی می کنید؟ می خواهم به شما یادآوری کنم ، این بازی ای است که شما و خانواده قادر به از دست دادن آن نیستید.

قول من به شما این است: اگر با من بمانید و 7 قدم ساده در این کتاب را دنبال کنید - مراحلی که از موفق ترین بازیکنان مالی جهان ساخته شده است - شما و خانواده خود در این بازی پیروز خواهید شد. و شما می توانید بزرگ برنده شوید!

اما برای پیروزی ، باید قوانین را بدانید و بهترین استراتژی های موفقیت را از کسانی که قبلاً در بازی تسلط داشته اند ، یاد بگیرید.

خبر خوب این است که شما می توانید سالها در وقت خود صرفه جویی کنید - و در عرض چند دقیقه - به سادگی با یادگیری مشکلات لازم برای جلوگیری از آن و میانبرهای موفقیت موفقیت پایدار آشنا شوید. صنعت مالی غالباً تلاش می کند تا این مبحث به طرز باورنکردنی پیچیده ای احساس شود ، اما در واقعیت ، هرگاه از اصطلاحات اصطلاحات اصولی خارج شوید ، این نسبتاً ساده است. این کتاب فرصت شماست تا از مهره شطرنج بودن دست بکشید و در بازی پول شطرنج باز شوید. من فکر می کنم شما بسیار تعجب خواهید کرد که چگونه با درک خودی می توانید زندگی مالی خود را به راحتی متحول کنید و از آزادی سزاوار آن لذت ببرید.

پس اجازه بدهید به این کار برسیم. فقط تصور کنید که اگر از قبل بر این بازی تسلط داشتید زندگی چگونه می شد.

اگر پول مهم نبود چه؟

اگر نگران نباشید هر روز به یک اداره بروید ، یا قبض ها را پرداخت کنید ، یا بودجه بازنشستگی خود را تأمین کنید ، چه احساسی خواهید داشت؟ چگونه زندگی خود را با شرایط خود زندگی می کنید چگونه است؟ دانستن اینکه فرصتی برای شروع کار شخصی خود دارید یا اینکه می توانید برای والدین خود خانه ای بخرید و بچه های خود را به دانشگاه بفرستید ، یا آزادی سفر به دنیا چیست ، به چه معناست؟

اگر می توانستید هر روز از خواب بیدار شوید و بدانید که پول کافی برای تأمین نه تنها نیازهای اساسی بلکه اهداف و رویاهای شما چگونه زندگی می کنید؟

حقیقت این است که بسیاری از ما به کار خود ادامه می دهیم ، زیرا این روش سیم کشی ما است. اما ما این کار را از مکانی شادی و فراوانی انجام خواهیم داد. کار ما ادامه داشت ، اما مسابقه موش خاتمه یافت. ما بخاطر اینکه می خواهیم کار کنیم نه اینکه مجبور باشیم.

این آزادی مالی است.

اما آیا این یک رویای لوله است؟ آیا واقعاً برای یک فرد عادی - مهمتر از همه برای شما - این امکان وجود دارد که این رویا را به واقعیت تبدیل کند؟

چه بخواهید مثل 1٪ زندگی کنید و چه اینکه از دانستن اینکه پس انداز خود را بیش از حد نمی گذرانید ، آرامش خاطر داشته باشید ، حقیقت این است که شما همیشه می توانید راهی برای درآمدزایی مورد نیاز خود پیدا کنید. چطور؟ راز ثروت ساده است: راهی پیدا کنید که بیش از هر کس دیگری برای دیگران کار کنید. ارزشمندتر شوید بیشتر کار کن. بیشتر بده بیشتر باش. بیشتر خدمت کنید. و این فرصت را خواهید داشت که درآمد بیشتری کسب کنید - خواه صاحب بهترین کامیون مواد غذایی در آستین ، تگزاس باشید ، یا فروشنده برتر شرکت خود یا حتی بنیانگذار اینستاگرام باشید.

اما این کتاب فقط درمورد ارزش افزودن نیست - در واقع در مورد چگونگی رفتن از جایی که امروز هستید به جایی که واقعاً می خواهید باشید ، اعم از امنیت اقتصادی ، مستقل یا رایگان است. این امر در مورد افزایش کیفیت زندگی امروز شما با توسعه یک مهارت اساسی است که اکثریت قریب به اتفاق آمریکایی ها هرگز توسعه نداده اند: تسلط بر پول. در حقیقت ، 77٪ از آمریکایی ها - از هر چهار نفر سه نفر - می گویند که نگرانی های مالی دارند ، اما تنها 40٪ گزارش می دهند که هر نوع برنامه هزینه یا سرمایه گذاری دارند. از هر سه نوزاد بومر کمتر از 1000 دلار پس انداز دارد! نظرسنجی ها نشان می دهد که از هر چهار نفر کمتر از یک نفر به سیستم مالی اعتماد دارند - البته دلیل خوبی هم دارد! و مالکیت سهام به ویژه در بین جوانان به کمترین رکورد رسیده است. اما حقیقت این است که شما راه خود را برای آزادی کسب نمی کنید. همانطور که بعداً در این کتاب خواهید دید ، حتی افرادی که درآمد چند میلیون دلاری دارند مانند کارگردان پدرخوانده ، فرانسیس فورد کوپولا ، بوکسور مایک تایسون و بازیگر زن کیم باسینجر ، همه اینها را از دست دادند زیرا آنها اصول اولیه ای را که به زودی خواهید آموخت ، به کار نگرفتند. شما باید بتوانید نه تنها بخشی از درآمد خود را برای خانواده خود نگه دارید ، بلکه مهمتر از همه ، آنچه را که بدست می آورید - پول درآوردن در هنگام خواب - را چند برابر کنید. شما باید تغییراتی از مصرف کننده بودن در اقتصاد به مالک شدن تبدیل کنید - و این کار را با تبدیل شدن به یک سرمایه گذار انجام می دهید.

در واقع ، بسیاری از ما در حال حاضر سرمایه گذار هستیم. شاید شما برای اولین بار وقتی مادربزرگ چند سهم از سهام مورد علاقه خود را فقط برای به دنیا آمدن برای شما خریداری کردید ، یا شاید کارفرمای شما شما را به طور خودکار در 401 (k) شرکت ثبت نام کند ، یا شاید وقتی یکی از دوستانتان به او گفتید ابتدا سرمایه گذار شدید شما باید Kindle را فراموش کرده و بجای آن سهام آمازون را خریداری کنید.

اما آیا این کافی است؟ اگر الان این را می خوانید ، حدس من این است که شما جواب را می دانید: راهی نیست! لازم نیست به شما بگویم این دنیای سرمایه گذاری والدین و پدربزرگ و مادربزرگ شما نیست. این طرح خیلی ساده بود: به دانشگاه بروید ، یک کار پیدا کنید ، لب به لب کنید و سپس شاید با یک شرکت بزرگتر کار بهتری پیدا کنید. پس از آن ، کلید یافتن راهی برای افزودن ارزش ، بالا رفتن از نردبان ، سرمایه گذاری در سهام شرکت و بازنشستگی با حقوق بازنشستگی بود. حقوق بازنشستگی را به خاطر می آورید؟ نوید درآمد بی پایان برای زندگی؟ آنها به یادگار مانده اند.من و شما هر دو می دانیم که دنیا تمام شده است. ما الان با پول کم بیشتر عمر می کنیم. فن آوری های جدید مدام آنلاین می شوند و سیستمی را به وجود می آورند که به نظر می رسد به جای کمک به رشد آن ، ما را از پول جدا کند. وقتی این کلمات را می نویسم ، نرخ بهره پس انداز ما نزدیک به صفر است ، در حالی که بازارها مانند چوب پنبه های اقیانوس بالا و پایین می شوند. در همین حال ، ما با یک سیستم مالی از انتخاب های بی حد و حصر و پیچیدگی گیج کننده روبرو هستیم. امروز بیش از 10 هزار صندوق سرمایه گذاری مشترک ، 1400 ETF مختلف و صدها بورس سهام جهانی برای انتخاب وجود دارد. به نظر می رسد هر روز ما “ابزارهای” سرمایه گذاری پیچیده تری را با یک الفبای مخفف مخفف ارائه می کنیم: CDO ، REITs ، MBS ، MLP ، CDS ، CETF. . .

WTF؟

HFT چطور؟ این برای تجارت با فرکانس بالا کوتاه است ، جایی که 50٪ تا 70٪ از ده ها میلیون معامله ای که هر روز در بازار انجام می شود ، اکنون توسط ماشین های پرسرعت تولید می شوند. این برای شما چه معنی دارد؟ برای تکمیل سفارش E * Trade خود ، فقط نیم ثانیه یا حدود 500 میلی ثانیه طول می کشد تا ماوس خود را کلیک کنید. در این مدت کوتاه ، پسران بزرگ با ابر رایانه ها هزاران سهم از سهام مشابه را صدها برابر خریداری و فروخته اند و با هر معامله سودهای خرد کسب خواهند کرد. مایکل لوئیس ، نویسنده پرفروش نمایشگاه HFT Flash Boys: A Wall Street Revolt ، به 60 دقیقه گفت: "بازار سهام ایالات متحده ، شاخص ترین بازار سرمایه داری جهانی ، تقلب می شود. . . توسط ترکیبی از بورس سهام ، بانکهای بزرگ وال استریت و معامله گران با فرکانس بالا. . . آنها قادر به شناسایی میل شما برای خرید سهام در مایکروسافت و خریدن آنها در مقابل شما و فروش مجدد آنها با قیمت بالاتر به شما هستند! " سرعت این بچه ها چقدر است؟ یک شرکت HFT یک چهارم میلیارد دلار برای صاف کردن کابلهای فیبر نوری بین شیکاگو و نیویورک هزینه کرد ، چشم انداز را بازسازی کرد و به معنای واقعی کلمه زمین را اصلاح کرد تا 1.4 میلی ثانیه از زمان انتقال آن تراشیده شود! اما حتی این سرعت کافی هم ندارد. برخی از معاملات در حال حاضر در میکروثانیه انجام می شود - این یک میلیونیم ثانیه است. به زودی فناوری HFT به این معاملات اجازه می دهد تا در نانو ثانیه - یک میلیاردیم ثانیه اتفاق بیفتد. در همین حال ، آنها در حال بستن کابل در کف اقیانوس هستند و حتی صحبت از هواپیماهای بدون سرنشین مجهز به انرژی خورشیدی به عنوان ایستگاه های رله مایکروویو برای اتصال مبادلات در نیویورک و لندن است.

اگر همه اینها باعث دلهره شما شود ، من با شما هستم. شانس شما برای رقابت با ربات های پرنده که با سرعت نور معامله می کنند چیست؟ برای یافتن مسیری در این پیچ و خم انتخاب های پیشرفته و پرطرفدار ، به کجا مراجعه می کنید؟

یک متخصص یک مرد معمولی است که دور از خانه است و مشاوره می دهد.

—OSCAR WILDE

مسئله این است که ، وقتی صحبت از پول (و سرمایه گذاری) می شود ، همه نظر دارند. همه نکته دارند. همه پاسخ دارند. اما من به شما یک نکته می گویم: آنها بندرت موردی دارند که واقعاً به شما کمک کند. آیا توجه کرده اید که اعتقادات پیرامون پول مانند دین و سیاست است؟ گفتگوها می توانند شدید و احساسی شوند. مخصوصاً بصورت آنلاین ، جایی که افراد بدون هیچ دانش و تبحر واقعی نظریه های خود را تبلیغ می کنند و استراتژی های دیگران را با چنین سرسختی انتقاد می کنند ، حتی اگر سابقه اثبات شده ای ندارند. این مانند این است که یک روانشناس در Prozac به شما بگوید که چگونه می توانید زندگی کاملی داشته باشید. یا یک فرد چاق به شما می گوید که چگونه لاغر و متناسب شوید. من تمایل دارم کارشناسان را به کسانی که صحبت می کنند و کسانی که پیاده روی می کنند جدا کنم. من در مورد شما نمی دانم ، اما من از شنیدن این همه “متخصص” که به ما می گویند چه کاری باید انجام دهیم ، اما در زندگی خود نتیجه ای نگرفته ام ، بیمار و خسته شده ام.

اگر فکر می کردید که از یک معلم سرمایه گذاری دیگر در مورد وعده های دیوانه کننده صحبت خواهید کرد ، به مکان اشتباهی رسیدید. من این کار را به سرگرمی های مالی می سپارم که در مورد خرید داغترین سهام به شما فریاد می زنند یا از شما می خواهند که پول خود را پس انداز کنید و آن را در صندوق سرمایه گذاری افسانه ای قرار دهید. شما یکی را می شناسید ، جایی که آنها قول می دهند به طور مداوم با 12 درصد رشد سالانه پول خود را جمع کنید. آنها توصیه هایی را ارائه می دهند که اغلب اغلب هیچ پایه و اساسی در واقعیت ندارند و اغلب حتی روی کالاهایی که فشار می دهند سرمایه گذاری نمی کنند. برخی از آنها ممکن است صادقانه فکر کنند که در حال کمک هستند ، اما مردم می توانند صادق باشند و صادقانه اشتباه کنند.

می خواهم بدانید که من از آن «متفکران مثبتی» نیستم که قصد دارد شما را با نگاهی نادرست به جهان تلقی کند. من به هوش اعتقاد دارم. شما باید چیزها را آنگونه که در واقعیت هستند ببینید اما بدتر از آن نیستند - این نگاه به زندگی فقط بهانه این است که هیچ کاری نکنید. شما ممکن است من را به عنوان “پسر خندان با دندانهای بزرگ” در تلویزیون بشناسید ، اما من اینجا نیستم که به شما بگویم یک سری اظهارات را انجام دهید - من پسری هستم که تمرکز شما را در کمک به شما در حفاری عمیق ، حل مشکلات واقعی ، و زندگی خود را به مرحله بعدی برسانید.

من 38 سال است که درگیر پیدا کردن استراتژی ها و ابزارهایی هستم که می تواند بلافاصله کیفیت زندگی مردم را تغییر دهد. من با تولید نتایج قابل اندازه گیری در جایی که دیگران شکست خورده اند ، اثربخشی آنها را اثبات کرده ام. تاکنون از طریق کتابها ، فیلم ها و برنامه های صوتی و 4 میلیون نفر دیگر در رویدادهای زنده به بیش از 50 میلیون نفر از 100 کشور مختلف رسیده ام.

آنچه من از ابتدا می دانستم این است که موفقیت سرنخ هایی برجای می گذارد. افرادی که در بالاترین سطح موفق می شوند خوش شانس نیستند. آنها کاری متفاوت از بقیه انجام می دهند. من به آن افراد علاقه مندم: کسانی که گرسنگی بی وقفه ای برای یادگیری ، رشد و دستیابی به آنها دارند. اشتباه نکن من توهم ندارم من می دانم که تعداد بسیار کمی از افراد در جهان هستند که بتوانند از سلامت و سلامت برخوردار باشند. اکثر مردم دهه ها عشق و اشتیاق پایدار در روابط صمیمی خود ندارند و همچنین سپاس و شادی مداوم را تجربه نمی کنند. افراد بسیار کمی هستند که فرصت های شغلی خود را به حداکثر برسانند. و حتی کمتر کسی است که با کم یا هیچ چیز شروع کند و از نظر اقتصادی آزاد شود.

اما تعداد کمی این کار را می کنند! تعداد کمی از آنها روابط عالی ، شادی بزرگ ، ثروت زیاد و شکرگذاری بی پایان دارند. من تعداد معدودی را که درمقابل تعداد زیادی صحبت می کنند مطالعه کرده ام. اگر می خواهید به دنبال موانع باشید ، آنچه که اشتباه است همیشه در دسترس است. اما آنچه درست است نیز همین است! من شکارچی برتری انسان هستم. من به دنبال افرادی هستم که هنجارها را می شکنند و آنچه را که واقعاً ممکن است به همه ما نشان می دهند. من یاد می گیرم که آن چند فرد خارق العاده که با دیگران متفاوت است چه می کنند و سپس از آنها تقلید می کنم. من می فهمم چه چیزی مفید است ، و سپس آن را روشن می کنم ، ساده می کنم ، و سیستماتیک می کنم به گونه ای که به افراد کمک می کند تا به جلو حرکت کنند.از روزهای تاریک 2008 ، زمانی که سیستم مالی جهانی تقریباً نابود شد ، من در یافتن راهی برای کمک به مردم روزمره که کنترل پول خود را به دست می آورند و علیه سیستمی که اغلب علیه آنها جعل شده است ، مقابله می کنم. این اصلاح سالهاست که انجام می شود و با تمام اصلاحات به اصطلاح در Capitol Hill خیلی بهتر نشده است. در بعضی مناطق ، این وضعیت بدتر شده است. برای یافتن پاسخ ، با 50 بازیکن درخشان و تأثیرگذار در دنیای پول مصاحبه کردم. در این کتاب ، شما سر صحبت نخواهید کرد ، و نظرات من را نیز نخواهید گرفت. این را مستقیماً از زبان اساتید بازی خواهید شنید: میلیاردرهای خودساخته ، برندگان نوبل و تیتان های مالی. در اینجا فقط نمونه ای از چند استاد ارشد پول است که در صفحات پیش رو از آنها خواهید آموخت: • جان سی بوگل ، حکیمی 85 ساله با 64 سال سابقه بورس و بنیانگذار گروه پیشتاز ، شرکت شماره یک صندوق سرمایه گذاری مشترک در جهان ؛

• ری دالیو ، بنیانگذار بزرگترین صندوق پرچین کره خاکی ، با 160 میلیارد دلار دارایی.

• دیوید سوینسن ، یکی از بزرگترین سرمایه گذاران نهادی در همه زمان ها ، که در کمتر از دو دهه وقف دانشگاه ییل را از یک میلیارد دلار به بیش از 23.9 میلیارد دلار رساند.

• کایل باس ، شخصی که طی دو سال 30 میلیون دلار سرمایه گذاری را به 2 میلیارد دلار در جریان بحران زیرمجموعه تبدیل کرد.

• کارل ایکان ، که در چرخه های یک ، پنج و ده ساله گذشته عملکرد بهتری نسبت به وارن بافت ، بازار و تقریباً همه داشته است.

• مری کالاهان اردوسی که بسیاری او را قدرتمندترین زن در امور مالی می دانند. وی بیش از 2.5 تریلیون دلار به عنوان مدیر عامل J.P. Morgan Asset Management نظارت دارد. و

• چارلز شواب ، که انقلابی برای گشودن وال استریت به روی سرمایه گذاران منفرد انجام داد ، و شرکت نمادین وی اکنون 2.38 تریلیون دلار تحت مدیریت دارد.

من شما را با این سوپراستارهای بزرگ و بسیاری دیگر که دهه به دهه نتایج مداوم در بازارهای بالا و پایین ، رونق و شکوفایی می گیرند ، در اتاق قرار می دهم. با هم رمزهای اصلی موفقیت سرمایه گذاری آنها را کشف خواهیم کرد و خواهیم دید که چگونه آنها را حتی در کمترین مبلغ به کار می بریم.

و کلید اصلی این است: من این کتاب را بر اساس خرد بی انتها از موفق ترین سرمایه گذاران جهان نوشتم. به هر حال ، هیچ کس از ما نمی داند که وقتی این کتاب را می خوانید ، اقتصاد به کدام سمت پیش می رود. آیا تورم یا تورم وجود خواهد داشت؟ بازار گاو نر یا خرس؟ ایده این است که بدانیم چگونه در هر شرایط بازار زنده بمانیم و رشد کنیم. این کارشناسان واقعی نحوه این کار را توضیح می دهند. به علاوه ، آنها نمونه کارهای خود را باز خواهند کرد تا ترکیبی از سرمایه گذاری را که برای تحمل هر طوفان به آن اعتماد می کنند ، به شما نشان دهند. و آنها به این س answerال پاسخ خواهند داد: اگر نتوانستید هیچ یک از ثروت مالی خود را به فرزندان خود منتقل کنید ، اما فقط یک مجموعه اصول ، آنها چه خواهند بود؟ این می تواند بزرگترین میراث باشد ، و برای بدست آوردن آن نیازی نیست که یکی از بچه های او باشید!

رمز پیشی گرفتن اینست که شروع کنید.

  • مارک دوقلو

آماده شوید ، زیرا با هم در شرف سفر 7 مرحله ساده به امنیت مالی ، استقلال و آزادی هستیم! این که آیا شما یک هزاره تازه کار خود را شروع کرده اید ، یک کودک تازه کار با بازنشستگی روبرو هستید ، یا یک سرمایه گذار پیچیده که می خواهد قدرت خود را حفظ کند ، این کتاب به شما یک طرح عملی برای تعیین و دستیابی به اهداف مالی شما می دهد و به شما کمک می کند از هرگونه رفتارهای محدود کننده خلاص شوید ممکن است شما را از فراوانی واقعی باز دارد. ما روانشناسی ثروت را کشف خواهیم کرد ، چیزی که نزدیک به چهار دهه در آن مطالعه و تدریس کرده ام. ما با اشتباهات پولی که مردم مرتکب می شوند مقابله خواهیم کرد و آنچه را که آنها را از پیگیری برنامه های مناسب خود بازمی دارد ، به صفر می رسانیم. و برای اطمینان از اینکه شما به نتیجه دلخواه خود می رسیدید ، من به بهترین اقتصاددانان رفتاری روی زمین رفته ام تا راه حل هایی را بیابم که واقعاً کارساز باشد - تنظیمات ساده و کوچک که به طور خودکار شما را وادار به انجام آنچه دیگران برای حفظ نظم و انضباط می کنند ، می کند. استراتژی هایی که می توانند تفاوت بین راحت بازنشستگی یا شکستن را به وجود آورند.

بیایید این را بپذیریم: بسیاری از افراد باهوش و موفق این منطقه از پول را کنار گذاشته اند زیرا بسیار پیچیده و طاقت فرسا به نظر می رسد. یکی از اولین کسانی که این نسخه خطی را برای بررسی به او دادم ، یک دوست درخشان به نام آنجلا است که در بسیاری از زمینه های زندگی خود تسلط داشته است - اما هرگز در زمینه پول. او به من گفت که مردم فکر می کنند او شگفت انگیز است زیرا او 20،000 مایل اقیانوس را در برخی از خشن ترین دریاهای قایق های بادبانی کوچک حرکت کرده است. اما او می دانست که از امور مالی خود غفلت می کند و باعث خجالت او شد. "خیلی گیج کننده به نظر می رسید ، و من نمی توانستم صلاحیت داشته باشم. من قبلاً احساس شکست کرده ام ، بنابراین تسلیم شدم ، هرچند که در طبیعت من نیست. " اما او دریافت که با پیروی از 7 قدم ساده در این کتاب ، سرانجام می تواند کنترل امور مالی خود را بدست آورد و این کار آسان و بدون درد بود! او گفت: “خداحافظ ، من فقط می توانم با برش چند چیز که باعث شادی من نیستند ، برای آینده ام پس انداز کنم.” هنگامی که او به فکر پس انداز بود ، توانست یک حساب سرمایه گذاری خودکار ایجاد کند و در فصل 2.8 ، زندگی خود را دگرگون کرده بود.

چند روز بعد ، او برای دیدن من وارد شد و گفت: “من اولین اتومبیل کاملاً جدید خود را تهیه کردم.”

از او پرسیدم ، “چگونه این کار را کردی؟”

وی گفت: “من فهمیدم که بیشتر از هزینه ای که برای تهیه یک ماشین کاملاً جدید برای من خرج داشت ، برای ماشین قدیمی خود هزینه تعمیرات و بنزین می کردم!” هنگامی که او با یک جیپ Wrangler سفید مرواریدی و براق جلوی بدنش بلند شد ، باید حالت چهره او را می دیدید.

بنابراین می خواهم شما بدانید که این کتاب فقط در مورد چگونگی داشتن یک بازنشستگی راحت نیست ، بلکه همچنین در مورد چگونگی داشتن کیفیت زندگی مورد نظر شما و لیاقت امروز است. در حالی که کیفیت زندگی آینده خود را نیز قفل می کنید ، می توانید زندگی را با شرایط خود زندگی کنید! احساس توانمندی و قدرت و اطمینان درونی که هنگام تسلط بر این قسمت از زندگی خود تجربه می کنید ، در همه موارد دیگر سرریز می کند: شغل ، سلامتی ، عواطف و روابط شما! وقتی اعتماد به نفس در مورد پول ندارید ، ناخودآگاه در اعتماد به نفس شما در زمینه های دیگر نیز تأثیر می گذارد. اما وقتی مسئولیت امور مالی خود را به دست می گیرید ، این امر به شما قدرت می بخشد و شما را برای پذیرش چالش های دیگر هیجان زده می کند!

چه چیزی مانع از شروع کار در مسیر آزادی مالی می شود؟ برای بسیاری از ما ، مانند دوستم آنجلا ، این احساسی است که بیش از سرمان قرار گرفته است. به ما یاد گرفته اند که فکر کنیم ، “این خیلی پیچیده است” یا “این رشته من نیست.” صادقانه بگویم ، این سیستم گیج کننده طراحی شده است ، بنابراین شما می توانید از کنترل “متخصصانی” که با نگه داشتن شما در تاریکی هزینه های هنگفتی می گیرند ، صرف نظر کنید. شما در فصل های پیش رو خواهید آموخت که چگونه از وقوع آن جلوگیری كنید و مهمتر از همه ، من به شما نشان خواهم داد كه سرمایه گذاری در راه آزادی به هیچ وجه گیج كننده نیست.یکی از دلایل موفقیت افراد این است که دانش و دانش دیگری ندارند. شما بابت دانش و مهارتهایی که ندارید به وکیل یا پزشک خود پرداخت می کنید. آنها همچنین زبان خاص خود را دارند که می تواند گاهی اوقات آنها را از بقیه ما عایق نگه دارد.

به عنوان مثال ، در دنیای پزشکی ، ممکن است بشنوید که 225،000 نفر در سال گذشته “مرگ ناشی از بیماری یاتروژنیک” فوت کرده اند. طبق گزارش مجله انجمن پزشکی آمریکا (JAMA) ، این سومین علت مرگ و میر در ایالات متحده است. یاتروژنیک این برای یک کلمه صد دلاری چگونه است؟ مهم به نظر می رسد ، اما حتی معنی آن چیست؟ آیا این یک بیماری گرمسیری نادر است؟ جهش ژنتیکی؟ خیر ، یاتروژنیک در واقع به مرگ سهوی ناشی از پزشک یا بیمارستان یا یک روش پزشکی نادرست یا غیرضروری اشاره دارد.

چرا آنها فقط بیرون نمی آیند و چنین نمی گویند؟ از آنجا که منافع یک م medicalسسه پزشکی را به زبان ساده بیان نمی کند که یک لادری می تواند آن را درک کند. دنیای مالی اصطلاحات خاص خود را نیز دارد ، واژه های ویژه ای برای چیزهایی است که واقعاً هزینه های اضافی است که به زبان مبدل می شود و این امکان را برای شما ایجاد می کند که درک کنید که پول شما را بیشتر از تصور شما می برد.

امیدوارم به من اجازه دهید در این سفر مترجم و راهنمای شما باشم. با هم کد را شکسته و از پیچیدگی هایی که باعث می شود بیشتر ما احساس بیگانه در دنیای مالی داشته باشیم ، خواهیم کاست.

امروزه اطلاعات به قدری زیاد است که حتی پیشرفته ترین سرمایه گذاران نیز می توانند احساس بار بیش از حد کنند. به خصوص وقتی متوجه می شویم که آنچه به ما فشار آورده می شود ، اغلب ارتباطی با نیازهای ما ندارد. بگویید دردهای خفیف قفسه سینه دارید ، و کلمه قلب را گوگل می کنید. چی میبینی؟ این چیزی در مورد حمله قلبی نیست که شما ممکن است بخواهید اکنون با آن کنار بیایید. در عوض ، شما قلب ، گروه موسیقی را دریافت می کنید که 20 سال است که هیچ موفقیتی نداشته است. این چگونه به شما کمک می کند؟

برنامه من این است که با تبدیل شدن به موتور جستجوی مالی شخصی شما - یک موتور جستجوی هوشمند ، به شما خدمت کنم که تمام اطلاعات مالی اضافی ، حتی مضر را برای ارائه راه حل های ساده و روشن فیلتر می کند.

قبل از اینکه آن را بشناسید ، خودی نیز خواهید بود. شما خواهید آموخت که چرا تعقیب و گریز هرگز م worksثر نیست ، چرا کسی در دراز مدت بازار را شکست نمی دهد ، 1 و چرا اکثر قریب به اتفاق کارشناسان مالی مسئولیت قانونی برای تأمین منافع شما ندارند. دیوانه ، درست است؟ خواهید آموخت که چرا بازدهی که توسط صندوق های سرمایه گذاری تبلیغ می شود ، بازدهی نیست که در واقع کسب می کنید. شما راه حل هایی را پیدا خواهید کرد که می تواند به معنای واقعی کلمه میلیون ها دلار به طول عمر شما از سرمایه گذاری بیفزاید - مطالعات آماری نشان می دهد که فقط با خواندن و استفاده از اصول بخش 2 این کتاب می توانید بین 150 تا 450 هزار دلار پس انداز کنید! شما پول را به جیب خودتان برمی دارید ، نه “کارخانه های کارمزد”. همچنین شما می توانید در مورد روش ثابت شده رشد پول خود با 100٪ حمایت اصلی و بدون پرداخت مالیات (با تأیید IRS) اطلاعات کسب کنید. سرانجام این وسیله نقلیه در دسترس سرمایه گذاران فردی مانند شما قرار دارد.

و آنچه در واقع این کتاب را متمایز می کند در اینجا است: من فقط به شما در مورد استراتژی های سرمایه گذاری که فوق ثروتمندان دارند و توانایی پرداخت و دسترسی به آنها را ندارم ، نمی گویم. من راه هایی پیدا کرده ام که آنها را برای شما مقرون به صرفه و قابل دسترسی کند! چرا فقط افراد ممتاز باید تنها کسانی باشند که از فرصت های خارق العاده استفاده می کنند؟ آیا زمان آن نرسیده است که زمین بازی را مساوی کنیم؟

به یاد داشته باشید ، این پول شماست و زمان آن فرا رسیده است که کنترل خود را در دست بگیرید.

بینش یک لحظه گاهی ارزش یک تجربه زندگی را دارد.

  • اولیور وندل هولمز ، اس.

قبل از ادامه ، بگذارید به شما بگویم چه چیزی من را به نوشتن این کتاب تحریک کرد. اگر در طول سالهای گذشته هر یک از کارهای من را مشاهده کرده اید ، یا کتابهای قبلی من را خوانده اید ، احتمالاً از سابقه من در ایجاد تغییرات گسترده و قابل اندازه گیری آگاه هستید - کمک به افراد برای از دست دادن 30 تا 300 پوند ، در اطراف روابطی که به نظر می رسد در پایان آنها است ، به صاحبان مشاغل کمک می کند تا شرکت های خود را در سال 30 تا 130 درصد رشد دهند. من همچنین به مردم کمک می کنم تا بر فجایع عظیم غلبه کنند - از زوج هایی که یک کودک خود را از دست داده اند ، تا سربازانی که با اختلال استرس پس از سانحه از افغانستان برمی گردند. اشتیاق من کمک به مردم برای ایجاد موفقیت واقعی در روابط ، احساسات ، سلامتی ، شغل و امور اقتصادی است.

برای نزدیک به چهار دهه ، من این امتیاز را داشتم که از هر قشر زندگی از جمله برخی از قدرتمندترین مردان و زنان کره زمین ، به مردم مربیگری کنم. من با روسای جمهور ایالات متحده و همچنین روسای مشاغل کوچک کار کرده ام. من از اوایل بازی با وین گرتزکی ، بازیکن بزرگ هاکی گرفته تا سرنا ویلیامز ، فوق ستاره امروز ، مربی بوده و به عملکرد ستاره های ورزشی کمک کرده ام. من این امتیاز را داشتم که با خونسردی لئوناردو دی کاپریو و خونگرمی هیو جکمن با بازیگران برنده جایزه کار کنم. کارهای من زندگی و عملکرد سرگرمی های برتر از Aerosmith تا Green Day ، Usher گرفته تا Pitbull تا LL Cool J. و رهبران تجارت میلیاردر را نیز تحت تأثیر قرار داده است ، مانند استیو وین ، دیوان بزرگ کازینو و مارک بنی اف جادوگر اینترنت. در حقیقت ، مارك پس از حضور در یكی از سمینارهای Unleash the Power Within در 1999 ، كار خود را در اوراكل ترك كرد و شروع به ساخت Salesforce.com كرد. امروز این شركت 5 میلیارد دلار است و توسط مجله Forbes به عنوان “نوآورترین شركت جهان” شناخته شده است. چهار سال متوالی گذشته بنابراین بدیهی است که مشتریان من برای انگیزه به من مراجعه نمی کنند. آنها در حال حاضر مقدار زیادی از آنها را دارند. آنچه آنها از من دریافت می کنند ، استراتژی هایی است که به آنها کمک می کند تا در مرحله بعدی قرار بگیرند و آنها را در بالای بازی خود نگه دارند.

در عرصه مالی ، از سال 1993 این افتخار را داشتم که مربی پل تودور جونز ، یکی از ده معامله گر برتر مالی در تاریخ باشم. پل سقوط دوشنبه سیاه در اکتبر 1987 را پیش بینی کرد - هنوز هم بزرگترین افت یک روزه بازار سهام ایالات متحده (به میزان درصد) تاکنون است. در حالی که بازارها در سراسر جهان به شدت سقوط می کردند و بقیه پیراهن های خود را از دست می دادند ، پل به اندازه سرمایه گذاران خود در سال 1987 دو برابر کرد. کار من در کار با پل این است که اصولی را که همه تصمیمات او را راهنمایی می کند ، بدست آورم. سپس آنها را وارد سیستمی کردم که وی روزانه و از همه مهمتر در مواقع حساس از آن استفاده می کند. من مربی مثبت اندیشی نیستم. کاملاً برعکس: من مربی آماده هر کاری هستم. من با پاول در ارتباط بوده ام و هر روز تجارت او را از طریق غلتک شرایط بازار دنبال می کردم. از حباب فناوری اواخر دهه 1990 تا 11 سپتامبر. از رشد در املاک و مستغلات و فروپاشی بازار زیرپایین نامه تا بحران مالی سال 2008. من در جریان بحران بدهی اروپا و همچنین بزرگترین سقوط یک روزه قیمت طلا در سه دهه گذشته در سال 2013 در آنجا بوده ام.

علیرغم تنوع این چالش های مالی ، در 28 سال متوالی کامل ، پل هرگز حتی یک سال باخت نداشته است. من در 21 سال گذشته با پل کار کردم. او واقعاً در توانایی یافتن راه پیروزی بی نظیر است. من این امتیاز را داشتم که شانه به شانه او باشم در حالی که او به طور مداوم درآمد کسب می کرد ، هرچقدر هم که بازار بی ثبات باشد. از طریق او ، بیشتر از آنچه می توانم از صد دوره MBA بگیرم ، در مورد دنیای واقعی سرمایه گذاری و چگونگی تصمیم گیری در شرایط دشوار اطلاعات بیشتری کسب کردم.

من همچنین فوق العاده خوشبختم که نه تنها در این مدت با پل کار کردم بلکه او را یکی از عزیزترین دوستانم می دانم. آنچه من درباره پل دوست و احترام می گذارم این است که او نه تنها نتایج مالی برای خود ایجاد می کند بلکه یکی از خارق العاده ترین نیکوکاران در جهان است. در طول سالها ، من شاهد رشد بنیاد رابین هود از ایده ساده استفاده از قدرت بازارهای آزاد برای کاهش فقر در نیویورک به عنوان مجله Fortune به عنوان “یکی از نوآورترین و با نفوذترین سازمان های بشردوستانه در زمان ما” بوده ام. " تاکنون رابین هود بیش از 1.45 میلیارد دلار کمک مالی و ابتکاری توزیع کرده است و میلیون ها زندگی را در این روند تغییر داده است.

من در این راه ، درسهای خود را نیز آموخته ام ، بعضی از آنها از طریق درد آزمایشها و خطاهای خودم بوده است - كه این كتاب برای كمك به شما در جلوگیری از هرچه بیشتر آنها طراحی شده است. من جای زخم های خودم را در وال استریت به دست آورده ام. من وقتی 39 ساله بودم به یک شرکت عمومی رفتم و تماشا کردم که ارزش خالص شخصی من طی چند هفته به بیش از 400 میلیون دلار می رسد - و سپس با سقوط نقطه کام 2000 ، دوباره به زمین فرو می روم!

اما این اصلاح “سهام” در مقایسه با آنچه در سالهای اخیر تجربه کرده ایم هیچ چیز نبود. بحران اقتصادی 2009-08 وخیم ترین بحران اقتصادی از زمان رکود بزرگ بود. آیا به خاطر دارید که وقتی به نظر می رسید دنیای مالی ما رو به پایان است ، چه حسی داشت؟ میانگین صنعتی داو جونز 50٪ افت کرد و 401 (کیلوگرم) شما را با آن کاهش داد. پایین در املاک و مستغلات افتاد و ممکن است قیمت خانه شما 40٪ یا بیشتر افت کرده باشد. میلیون ها نفر از دستاوردهای یک عمر کار سخت را از دست دادند و میلیون ها نفر دیگر شغل خود را از دست دادند. در طی آن ماههای وحشتناک ، بیش از هر زمان دیگری از طریق افراد بیشتری که به کمک احتیاج داشتند ، تماس تلفنی دریافت کردم. از آرایشگران و میلیاردرها شنیدم. مردم به من می گفتند که آنها خانه خود را از دست می دهند ، پس انداز آنها از بین رفته و فرزندانشان نمی توانند به دانشگاه بروند. این فقط مرا کشته چون می دانم چه حسی دارد.

من سخت کار کرده ام و از موفقیت مالی برخوردار شده ام ، اما همیشه اینطور نبود. من با چهار پدر مختلف در دره غبارآلود سن گابریل کالیفرنیا بزرگ شدم. به وضوح می توانم به یاد داشته باشم ، از کودکی ، تلفن را بر نمی دارم یا در را جواب نمی دهم ، زیرا می دانستم چه کسی آنجاست - این جمع کننده اسکناس بود و و ما هیچ پولی برای پرداخت او نداشتیم. در دوران نوجوانی خجالت می کشیدم که مجبور شدم لباس مدرسه ای را که به قیمت 25 سنت از مغازه های ثروتمندی خریداری کردیم بپوشم. و بچه ها می توانند بسیار وحشیانه رفتار کنند در حالی که شما “لگن” نیستید. امروز خرید از فروشگاه های صرفه جویی می تواند نشانه ای از خنکی باشد - بروید! و هنگامی که سرانجام اولین اتومبیل خود را دریافت کردم ، یک اشکال 1960 فولکس واگن ، ماشین معکوس نداشت ، بنابراین روی تپه ای پارک کردم و هیچ وقت پول بنزین کافی نبود. خوشبختانه ، من این تئوری را نخریدم که زندگی فقط به همین شکل است. من راهی برای غلبه بر شرایط خود پیدا کردم. به دلیل تجربیات خودم ، تحمل دیدن کسی را ندارم. این مرا دیوانه می کند. و 2008 رنج اقتصادی بی مورد بیشتری از آنچه در طول زندگی ام دیده بودم ، به همراه آورد.

بلافاصله پس از سقوط بازار سهام ، همه توافق کردند که باید کاری برای اصلاح سیستم انجام شود. من مدام منتظر می ماندم تا آن تغییرات وعده داده شده اتفاق بیفتد ، اما سالها بعد هنوز مثل همیشه تجارت شد. و هرچه بیشتر درباره ریشه های بحران مالی یاد بگیرم ، عصبانیت بیشتری پیدا کردم. نقطه اوج شخصی من بعد از تماشای مستندی برنده جایزه اسکار به نام Inside Job به روایت مت دیمون در مورد اسلحه گران وال استریت بود که با پول ما ریسک دیوانه کردند و تقریباً اقتصاد را سرنگون کردند. و مجازات آنها؟ ما مودیان مالیات آنها را وثیقه دادیم ، و به نوعی همان شخصیت های اصلی بازیابی را بر عهده گرفتند. در پایان فیلم ، من ناامید شده بودم ، اما عصبانیت خود را به یک سوال تبدیل کردم: “چه کاری می توانم انجام دهم؟” این کتاب جواب داد.

هیچ دوستی به اندازه کتاب وفادار نیست.

-ارنست همینگوی
این یک تصمیم آسان نبود من تقریباً 20 سال است که کتاب مهمی ننوشته ام. سال گذشته به طور متوسط ​​از هر چهار روز یک بار در مسافرت به بیش از 15 کشور در هواپیما بودم. من ده شرکت و یک سازمان غیر انتفاعی اداره می کنم. من چهار فرزند ، همسر شگفت انگیز و مأموریتی دارم که دوستش دارم و زندگی می کنم. اگر بگویم زندگی من پر است ، کم توجهی خواهد بود. هر دو قدرت نامحدود و بیدار کردن غول درون کتاب های بین المللی پرفروش بودند و این بسیار خوشحال کننده بود ، اما من تاکنون احساس اجبار به نوشتن دوباره نکردم. چرا؟ من عاشق رویدادهای زنده هستم! من عاشق تجربه غوطه وری کامل ، بی واسطه و انعطاف پذیری برقراری ارتباط همزمان با 5000 تا 10000 نفر ، عمیق رفتن و توجه متمرکز آنها به مدت 50 ساعت در آخر هفته هستم. و این در یک روز و سن است که اکثر مردم برای یک فیلم سه ساعته که کسی 300 میلیون دلار برای ساخت آن هزینه کرده نمی نشست. به یاد دارم که اپرا به وضوح به من گفت که او نمی تواند بیش از دو ساعت بماند - و 12 ساعت بعد روی صندلی ایستاده بود و مقابل دوربین فریاد می زد: “این یکی از بزرگترین تجربیات زندگی من است!” آشر به من گفت که عاشق کار من است ، اما مطمئناً او آخر هفته کامل دوام نخواهد آورد. دقیقاً مانند اپرا ، او در پایان وقت زندگی خود را سپری کرد. پنجاه ساعت بعد به من گفت: "این مثل رفتن به یکی از بزرگترین کنسرتهای زندگی من است! من مثل دیوانه یادداشت می نوشتم ، و تو باعث شدی که الاغم را بخندانی! " تجربه رویداد زنده من با احساسات ، موسیقی ، هیجان و بینش عمیق بسیار پر شده است ، به طوری که مردم برای انجام اقدامات گسترده تحت تأثیر قرار می گیرند. آنها فقط فکر نمی کنند ، فقط احساس نمی کنند ، تغییر می کنند ، تغییر شکل می دهند. و زبان بدن و صدای من برای سبک تدریس من ضروری است. بنابراین ، باید اعتراف کنم ، وقتی می نشینم و کلمات را در یک صفحه می نویسم ، احساس می کنم دهانم گرفته و یک دستم از پشت بسته شده است! هک ، متوجه شدم که فقط از طریق یک سخنرانی TED می توانم به بیش از ده میلیون نفر برسم.

پس چه چیزی باعث شد نظرم عوض شود؟

بحران مالی درد بزرگی را به همراه داشت ، اما همچنین باعث شد تا آنچه را که در زندگی ما مهم است دوباره ارزیابی کنیم - چیزهایی که هیچ ارتباطی با پول ندارند. این زمانی بود که باید به اصول اولیه برگردیم ، به ارزشهایی که قبلاً در دوره های پر دردسر ما را حفظ کرده بودند. برای من باعث شد روزهایی را به یاد بیاورم که در ماشینم بی خانمان می خوابیدم و به دنبال راهی برای تغییر زندگی ام بودم. چگونه این کار را انجام دادم؟ کتاب! آنها به استقرار من کمک کردند. من همیشه یک خواننده پرشور بوده ام: در جوانی تصمیم گرفتم که روزی کتاب بخوانم. من فهمیدم رهبران خواننده هستند. من دوره تندخوانی را گذراندم. من روزانه كاملاً كتاب نمی خواندم ، اما طی هفت سال ، بیش از 700 كتاب خواندم تا پاسخ هایی را برای كمك به خودم و دیگران پیدا كنم. کتابهایی در زمینه روانشناسی ، مدیریت زمان ، تاریخ ، فلسفه ، فیزیولوژی. من می خواستم در مورد هر چیزی که می تواند بلافاصله کیفیت زندگی من و دیگران را تغییر دهد ، بدانم.

اما کتابهایی که من از بچگی می خواندم عمیق ترین تأثیر را داشتند. آنها بلیط من برای خارج شدن از دنیای درد بودند: جهانی بدون آینده جذاب. آنها مرا به قلمرویی از امکانات بی حد و حصر منتقل کردند. من می توانم مقاله رالف والدو امرسون در مورد اعتماد به نفس را بخاطر بسپارم ، و خطوط "در آموزش هر مرد زمانی وجود دارد که به این عقیده برسد که حسادت جهل است. که تقلید خودکشی است؛ که باید خودش را بهتر و بدتر به عنوان سهم خود بدست آورد. " کتاب دیگری از فیلسوف جیمز آلن بود ، همانطور که یک انسان فکر می کند ، و ضرب المثل کتاب مقدس را تکرار می کند: “همانطور که یک انسان فکر می کند ، قلب او نیز خواهد بود” این در زمانی به ذهنم خطور کرد که ذهنم یک میدان جنگ پر از ترس بود. او به من آموخت که هر آنچه در زندگی خود ایجاد می کنیم با فکر شروع می شود.

زندگی نامه رهبران بزرگ ، متفکران بزرگ ، بزرگان مانند آبراهام لینکلن ، اندرو کارنگی ، جان اف کندی و ویکتور فرانکل را بلعیدم. فهمیدم که مردان و زنان بزرگ جهان درد و رنجی بسیار بیشتر از درد من را تجربه کرده اند. آنها فقط خوش شانس نبودند ، یا حتی خوش شانس نبودند. به نوعی چیزی در آنها وجود داشت ، نیرویی نامرئی که نمی گذاشت آنها کمتر از آنچه می توانند انجام دهند ، یا باشند ، یا بدهند. فهمیدم که زندگی نامه سرنوشت نیست. که گذشته من برابر با آینده من نیست

مورد علاقه دیگر یک کلاسیک آمریکایی متعلق به سال 1937 بود ، “فکر کن و ثروتمند شو” ناپلئون هیل. هیل دو دهه را در اوایل قرن بیستم مصاحبه کرد و با 500 نفر از افراد برجسته دنیا مصاحبه کرد ، از اندرو کارنگی ، هنری فورد ، تئودور روزولت ، توماس ادیسون ، و متوجه شد که چه عواملی باعث تیک تیک آنها شده است. او کشف کرد که همه آنها تمرکز بی وقفه ای بر اهداف خود دارند و ترکیبی از اشتیاق ، ایمان و پشتکار برای رسیدن به آنها هستند. پیام هیل مبنی بر اینکه مردم عادی می توانند بر هر مانعی برای موفقیت غلبه کنند ، نسلی از خوانندگان را که در حال رکود بزرگ به سر می برند امیدوار کرد. Think and Grow Rich به یکی از پرفروش ترین کتاب های تمام دوران تبدیل شد.تلاش ناپلئون هیل برای من الهام بخش بوده است. مانند کتاب کلاسیک او ، این کتاب با جستجوی بهترین های جهان ، از وارن بافت گرفته تا سر ریچارد برانسون - و از جمله مردی که کارشناسان این حوزه ادیسون روز ما نامیده اند ، ساخته شده است: ری کورزویل اولین سینتی سایزر موسیقی دیجیتال ، اولین نرم افزار ترجمه متن به گفتار ؛ او مرد پشت سیری در iPhone شما است. وی ابزاری ساخت که به نابینایان امکان می دهد در خیابان ها قدم بزنند و علائم جاده را بخوانند و از هر منویی سفارش دهند. امروز ری رئیس توسعه مهندسی گوگل است. اما من می خواستم کتابی بنویسم که فراتر از روانشناسی و علم موفقیت باشد و یک برنامه واقعی ارائه دهم ، با ابزارهای واقعی که می توانید برای ساختن آینده ای بهتر برای خود و خانواده خود. این یک کتاب راهنما ، یک طرح کلی ، یک کتابچه راهنمای مالک برای اقتصاد جدید است.

هنگامی که شروع کردم به پیوستن دوباره به قدرت یک کتاب ، فکر کردم ، “من باید این پاسخ ها را به شکلی در دسترس همه قرار دهم.” و با استفاده از فناوری امروز ، این کتاب دارای چند مزیت عالی برای کمک به شما در مسیر پیشرفت است. این بخش الکترونیکی دارد که می توانید با مراجعه به اینترنت برخی از مردان و زنانی که با آنها مصاحبه کرده ام را ببینید و سخنان آنها را بشنوید. ما برنامه ای داریم که برای راه اندازی شما در 7 مرحله ساده طراحی شده است ، بنابراین شما فقط ایده ها را یاد نمی گیرید بلکه آزادی مالی را که واقعا سزاوار آن هستید ، به دست می آورید.

اتفاقاً ، وقتی این ماجراجویی را شروع کردم ، مردم به من گفتند که دیوانه ام. بسیاری از افراد به اصطلاح متخصص - و حتی دوستان! - به من هشدار دادند که من آجیل هستم تا سعی کنم دنیای پیچیده مالی را به مخاطبان گسترده ای برسانم. حتی ناشرم به من التماس کرد که درباره هر چیز دیگری بنویسم

اما من می دانستم که اگر بهترین صداها را برای راهنمایی پیدا کنم می توانم آن را بیرون بکشم. بیشتر افرادی که در اینجا با آنها مصاحبه کرده ام مصاحبه نمی کنند یا اگر این کار را انجام دهند بسیار نادر هستند. آنها ممکن است در داووس ، سوئیس ، در مجمع جهانی اقتصاد ، یا شورای روابط خارجی سخنرانی کنند ، اما آوردن دانش آنها برای عموم مردم ، از نظر آنها ، قبلاً هرگز انجام نشده است. به اشتراک گذاشتن بینش انتقادی آنها به روشی که هرکسی بتواند طبق آن عمل کند ، رسالت این کتاب شد.

من افتخار کرده ام که روابط بسیار خوبی با تأثیرگذارترین افراد جهان برقرار کرده ام: دوستانی در مکان های بلند که مایل بودند از طرف من چند تماس برقرار کنند. طولی نکشید که درها را به روی من باز کردند و به استادان بازی دسترسی پیدا کردم.به جنگل خوش آمدید . . .

  • “به جنگل خوش آمدید” ، Guns N 'Roses

خوب من از کجا شروع کنم؟ من تصمیم گرفتم با شخصی که اکثر مردم هرگز حتی نام او را نشنیده اند شروع کنم ، حتی اگر او را استیو جابز سرمایه گذاری نامیده اند. اما از هرکدام از رهبران مالی جهان بپرسید ، آیا آنها رئیس فدرال رزرو ، رئیس یک بانک سرمایه گذاری یا رئیس جمهور ایالات متحده هستند و همه آنها از ری دالیو اطلاع دارند. آنها جلسات هفتگی وی را می خوانند. چرا؟ زیرا دولت ها تماس می گیرند تا از او بپرسند چه کاری باید انجام دهد ، و او پول آنها را سرمایه گذاری می کند. همان صندوق های بازنشستگی و شرکت های بیمه. وی بنیانگذار Bridgewater Associated ، بزرگترین صندوق پرچین جهان با 160 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت (AUM) در زمانی است كه یك صندوق تامینی بزرگ می تواند 15 میلیارد دلار مدیریت كند. در گذشته فقط برای ورود به درب خالص 5 میلیارد دلار و سرمایه گذاری اولیه 100 میلیون دلاری صرف می شد. اما به سختی تلاش نکنید او در این مرحله پول شما - یا دیگران را نخواهد گرفت.

ری دالیو از یک پس زمینه بعید به دنیا آمد ، در کوئینز ، نیویورک ، از یک پدر موسیقی دان جاز و یک مادر خانه دار متولد شد. او به عنوان کادی شروع کرد که اولین نکات مربوط به سهام خود را در زمین گلف محلی انتخاب کرد. اکنون ارزش او حدود 14 میلیارد دلار است و سی و یکمین مرد ثروتمند ایالات متحده است. او چطور این کار را انجام داد؟ باید می فهمیدم! در اینجا مردی وجود دارد که صندوق Pure Alpha ، طبق گفته بارون ، در طی 20 سال فقط سه بار ضرر کرده است و در سال 2010 وی 40٪ بازده برای مشتریان اصلی خود ایجاد کرده است. در طول عمر صندوق (از زمان تأسیس در سال 1991) ، وی 21 درصد سود سالانه مرکب (قبل از کارمزد) تولید کرده است. اگر کسی وجود داشته باشد که من می خواستم بپرسم ، “آیا یک سرمایه گذار متوسط ​​هنوز هم می تواند در این بازار بی ثبات و بی ثمر درآمد کسب کند؟” ری بود بنابراین وقتی او به من گفت ، “هیچ سوالی وجود ندارد که شما هنوز هم می توانید برنده شوید ،” من همه گوش بودم! در مورد شما چطور؟

دسترسی به ری دالیو به این آسانی نیست. اما همانطور که مشخص شد ، ری از قبل می دانست من کیستم و از طرفداران کارهای من بود. یک روز بعد از ظهر با او در خانه متعجب و متواضع او در جزیره ای جنگلی در سواحل کانتیکت نشستم. او درست متوجه موضوع شد و به من گفت که سرمایه گذاران منفرد مانند شما می توانند برنده شوند - اما فقط در صورتی که سعی نکنید جوانب مثبت بازی خود را شکست دهید.

وی گفت: “آنچه آنها باید بدانند ، تونی ، این است كه شما می توانید برنده شوید”. "اما شما نمی توانید این کار را با تلاش برای شکست دادن سیستم انجام دهید. شما نمی خواهید امتحان کنید. من پانزده صد کارمند و چهل سال تجربه دارم و این یک بازی سخت برای من است. این پوکر با بهترین بازیکنان پوکر روی زمین است. " ری 65 ساله است ، با لهجه نرم نیویورکی صحبت می کند و هنگام صحبت از دستان خود مانند یک هادی استفاده می کند. او به من یادآوری کرد که پوکر مانند بازی در بازار ، یک بازی با جمع صفر است. برای هر برنده ، باید یک بازنده باشد. "به محض این که در آن بازی باشید ، فقط درمقابل بچه های آن طرف میز پوکر بازی نمی کنید. این یک بازی جهانی است و تنها درصد کمی از مردم در آن پول واقعی کسب می کنند. آنها چیزهای زیادی می سازند. آنها ممکن است از کسانی که در بازی مهارت ندارند پول بگیرند. " “بنابراین من به سرمایه گذاران شما ، یک فرد معمولی می گویم: شما نمی خواهید در آن بازی باشید.” من از ری پرسیدم ، "اگر به مردم می گویید آنها نمی توانند در این بازی رقابت كنند ، آیا آنها باید دو بار به این فکر كنند كه بگذارند شخص دیگری برای آنها بازی كند؟ در مورد کارگزاران و مدیران صندوق های سرمایه گذاری مشترک که می گویند می توانند بازدهی بهتری برای شما داشته باشند چه می کنید؟ " او به من گفت: “شما فکر می کنید که به یک دکتر می روید ، اما آنها پزشک نیستند.” ما آموزش دیده ایم تا ایمان کامل خود را به پزشکان برسانیم و هر کاری را که آنها به ما می گویند بدون تفکر انجام دهیم ، امیدواریم که همه پاسخ ها را داشته باشند. اما ری دالیو می گوید که مدیران پول معمولی به شما کمک نمی کنند تا برنده شوید زیرا آنها مهارت یا منابعی برای بازی در این بازی بزرگ ندارند. "اگر آنها این کار را می کردند ، شما به آنها دسترسی نخواهید داشت.

ری ادامه داد: “المپیک در مقایسه با آنچه ما انجام می دهیم آسان است.” "این رقابتی تر است. می توانید به نمایندگی بروکر خود مراجعه کنید و فکر می کنید باید بگویید ‘آیا آن مرد باهوشی است؟’ او ممکن است باهوش باشد. او ممکن است به شما اهمیت دهد. اما باید بپرسید ، “او چند مدال طلا کسب کرده است؟” شما باید بسیار بسیار دقیق باشید ، زیرا افراد زیادی هستند که به شما مشاوره می دهند ، اما آنها باید به اندازه کافی خوب باشند تا بتوانند آن را از بهترین های بازی دور کنند. " جواب چیست؟

"به جای تلاش برای رقابت ، شما باید یاد بگیرید که یک راه انفعالی برای پیروزی وجود دارد. راهی وجود دارد که همه تخمهای خود را در یک سبد قرار ندهید. این سیستمی برای محافظت از خود در برابر همه نکات منفی است ، زیرا بهترین سرمایه گذاران می دانند که اشتباه می کنند ، مهم نیست که چقدر باهوش باشند. " یک لحظه صبر کن! ری دالیو ، که بازدهی 21 درصدی دارد ، هنوز هم می تواند اشتباه کند؟

وی گفت: “درسته ، تونی ، من اشتباه می کنم”. "همه ما اشتباه می کنیم. بنابراین ما باید سیستمی را تنظیم کنیم که از ما در برابر آن محافظت کند. "

بنابراین ، در پایان نزدیک به سه ساعت با هم ، زمان سوال بزرگ بود: “ری ، آن سیستم چیست؟” و ری به من گفت ، "تونی ، آخرین باری که پول برداشتم ، شما مجبور بودید پنج میلیارد دلار خالص داشته باشید تا بتوانید به دانش من دسترسی پیدا کنید و حداقل سرمایه گذاری آن یکصد میلیون بود. این واقعا پیچیده است و تغییرات زیادی ایجاد می کند. " من گفتم ، "بیا ، ری. شما فقط به من گفتید که به هر حال هیچ کس جدیدی نمی تواند به شما دسترسی پیدا کند. من می دانم که شما چقدر به مردم اهمیت می دهید. اگر نمی توانستید پول خود را به فرزندان خود تحویل دهید و می توانستید فقط مجموعه ای از اصول یا نمونه کارها را منتقل کنید - سیستمی که به آنها امکان می دهد در شرایط خوب و بد مانند شما پول بدست آورند - به من بگویید که به نظر می رسد برای یک سرمایه گذار متوسط؟ " ما کمی به عقب و جلو رفتیم و در پایان ، حدس بزنید چه؟ او مرا به عنوان نمونه نمونه کارهای ایده آل ، ترکیب دقیق سرمایه گذاری که به شما کمک می کند بازده را با حداقل نوسانات نزولی در هر بازار به حداکثر برسانید ، مرور کرد.نمونه کارها چیست؟ اگر با این اصطلاح آشنایی ندارید ، این فقط مجموعه ای از سرمایه گذاری های متنوع است که برای جمع آوری حداکثر بازده مالی خود جمع می کنید. ری یک سیستم ساده از اینکه چه چیزی باید سرمایه گذاری کند و در چه درصدی و مبالغی نشان داد. و وقتی به تاریخ نگاه کردیم ، متوجه شدیم که با استفاده از استراتژی او ، در 30 سال گذشته (1984 تا 2013) 85 درصد از زمان خود درآمد کسب می کنید! این تنها چهار سال باخت در 30 سال گذشته (1984 تا 2013) است - با حداکثر ضرر 3.93٪ در یک سال (و میانگین سال منفی فقط 1.9٪). و یکی از این چهار سال پایین فقط 0.03٪ بود که بیشتر ممکن است به یک گریز از راه برسد. در سال 2008 ، شما فقط 3.93٪ کاهش داشتید که بقیه بازار 51٪ را از دست داد (از اوج به قله) - فقط با انجام کاری که ری با ما به اشتراک گذاشته است. طرحی که وی در اینجا به اشتراک گذاشته است به طور متوسط ​​بازدهی کمتر از 10٪ در سال (خالص کارمزد) دارد و این یک طرح سرمایه گذاری است که می توانید به راحتی برای خود تنظیم کنید! و این فقط یکی از سیستم های بزرگترین سرمایه گذاران جهان است که وقتی به بخش 6 ، “مانند ۰۰۱/٪٪: The Billionaire’s Playbook” می روید ، خواهید آموخت. اکنون ، من می دانم که شما می خواهید در حال حاضر جلو بروید و به دنبال نمونه کارها بگردید ، اما می خواهم به شما یادآوری کنم ، 7 مرحله ساده وجود دارد که باید برای انجام این کار دنبال کنید. اگر متوجه نشده اید که برای سرمایه گذاری از کجا می خواهید پول بگیرید ، متوجه نشده اید که اهداف شما چیست و نمی دانید قوانین بازی چیست ، پس به بهترین نمونه کارها دسترسی پیدا کنید در جهان بی ارزش خواهد بود پس با من بمان ، و بیایید در توالی بمانیم. دیوانگی من یک روش دارد!

چقدر این اطلاعات از ری دالیو ارزش دارد؟ اگر دیگران مجبور باشند 5 میلیارد دلار برای دسترسی داشته باشند ، و این هزینه شما فقط قیمت این کتاب است ، پس بازده بدی نیست!

به همان اندازه که برای یادگیری سیستم سرمایه گذاری وی هیجان انگیز بود ، آنچه در مورد ری از همه جالب تر دیدم نوع نگاه او به جهان است. او آن را به عنوان یک جنگل و زندگی خود را به عنوان یک نبرد دائمی و نشاط آور می بیند.

"نگاه من به زندگی ، تونی ، همه ما چیزی داریم که می خواهیم ، چیزی که نشان دهنده کیفیت بالاتر زندگی است. اما برای رسیدن به آنجا ، شما باید از جنگلی پر از چالش عبور کنید. اگر از آن عبور کنید ، به زندگی مورد نظر خود می رسید. مثل اینکه من در یک طرف جنگل باشم ، ”او به من گفت. "و اگر بتوانید از آن جنگل عبور کنید می توانید یک کار فوق العاده داشته باشید ، یک زندگی فوق العاده. اما همه این موارد خطرناک وجود دارد و همه آنها می توانند شما را بکشند. بنابراین ، آیا شما در یک طرف می مانید و زندگی مطمئنی دارید یا به جنگل می روید؟ چگونه با این مسئله برخورد می کنید؟ " ری با دوستان بسیار باهوش و قابل اعتمادی در کنار خود به جنگل می رود و همیشه می پرسد ، “چه چیزی نمی دانم؟” وی گفت: “این مسئله اصلی است.” "آنچه در طول زندگی من برای من بسیار موفق بوده این است که نسبت به دانستن مغرور نشوم ، بلکه این واقعیت را بپذیرم که نقاط ضعفی دارم. که من چیزهای زیادی در مورد این ، آن ، و چیز دیگر نمی دانم. هرچه بیشتر یاد بگیرید ، بیشتر متوجه می شوید که نمی دانید. " آیا این همیشه حقیقت است! و من یک نمونه زنده بودم. من وارد این کتاب شدم و فکر کردم می دانم چه کار می کنم. به هر حال ، من دهه ها تجربه داشتم. اما در تلاش چهار ساله من برای ملاقات با بهترین سرمایه گذاران روی زمین ، بارها و بارها فروتن شده ام از این که من نمی دانستم. و من دریافتم که بر خلاف سران سخنگو که ادعا می کنند همه پاسخ ها را دارند ، بهترین ها اساساً فروتن هستند. مانند ری دالیو ، آنها به شما نظر می دهند و فکر می کنند اشتباه می کنند.

ثروت پایان زندگی نیست ، بلکه ابزاری برای زندگی است.

  • هانری وارد بیچر
    با ادامه سفر ، متوجه شدم که مأموریت من در حال تکامل است. در هر توقف در طول مسیر ، ابزارها ، فرصت ها و محصولات سرمایه گذاری در دسترس افراد فوق ثروتمند را پیدا می کردم که افراد عادی هرگز از آنها نمی شنوند. و از قضا ، برخی از بهترین ها ریسک بسیار کمی دارند ، یا با آنچه ریسک / پاداش نامتقارن می نامند ریسک محدودی دارند - این بدان معنی است که سرمایه گذاران برای قرار گرفتن در معرض نزول بسیار کم پتانسیل صعودی زیادی دارند. و این همان چیزی است که “پول هوشمند” برای آن زندگی می کند.

برای من هیجان انگیز بود که از این فرصت ها اطلاع پیدا کردم و از برخی از آنها استفاده کردم ، زیرا در این مرحله از زندگی من به اندازه کافی پیر ، خوش شانس و از نظر اقتصادی به اندازه کافی خوب هستم تا بتوانم این انتخاب ها را داشته باشم. اما پسران و دخترم این کار را نمی کنند و برخی از عزیزترین دوستان من این کار را نمی کنند و مهمتر از همه احتمالاً شما هم نیستید (مگر اینکه دهها میلیون نفر دور شوید و فقط این را بخوانید تا ببینید کجا ری دالیو پول خود را قرار می دهد).

بنابراین من از جمع آوری اطلاعات غیرفعال در دنیای سرمایه گذاری به یک مدافع پرشور برای دوستان و خوانندگانم تبدیل شدم. من قصد نداشتم فقط در مورد کاری که افراد ثروتمند باید انجام دهند به شما بگویم. من می خواستم این فرصت ها را برای همه فراهم کنم. بنابراین من به دنبال شرکتهایی گشتم که منحصراً بر خیل ثروتمندان متمرکز بوده اند و سپس سعی در ترغیب آنها به ایجاد فرصتهای جدید برای سرمایه گذاران در هر سطح اقتصادی یا هر سطح سنی داشته اند. من برای برجسته کردن خدمات آنها کار کرده ام ، و در بعضی موارد ، همه آنها را شرکت کرده ام و با آنها همکاری کرده ام تا در ایجاد محصولات جدیدی که برای اولین بار در دسترس شما قرار می گیرد ، کمک کنم. اما آنچه که من بیشتر به آن افتخار می کنم این است که بسیاری از آنها را متقاعد کرده ام که خدمات خود را برای افرادی که ثروتمند نیستند - به صورت رایگان! در صفحات بعدی ، در مورد یک سرمایه گذاری استراتژیک انقلابی بین Stronghold Wealth Management و HighTower ، پنجمین شرکت مشاور سرمایه گذاری بزرگ در ایالات متحده ، که مشاوره ای شفاف و بدون درگیری به افراد فوق ثروتمند ارائه می دهد ، خواهید آموخت. اکنون برخی از همان خدمات برنامه ریزی فوق العاده و بدون توجه به میزان سرمایه گذاری شما ، بدون هیچ هزینه ای به شما ارائه می شود. شما می آموزید که چگونه به یک بستر آنلاین رایگان دسترسی پیدا کنید که به شما امکان می دهد کارگزار خود را محک بزنید و ببینید آیا واقعاً بیش از حد برای عملکرد ضعیف کار می کنید یا خیر. من امیدوارم که این بتواند آغاز یک تغییر دریا در دنیای مالی شخصی باشد ، یک تساوی واقعی برای اولین بار.

چرا در دنیا این کار را می کنند؟ اول ، این کار درستی است که باید انجام شود. مردم باید بدانند که واقعاً برای چه چیزی می پردازند. دوم ، آنها می دانند که افراد با پول زیاد همیشه با پول زیاد کار خود را شروع نمی کنند. راز ثروت است ، یادته؟ برای دیگران بیشتر از دیگران کار کنید. و اگر HighTower در این مرحله از زندگی خود این کار را برای شما انجام دهد ، آنها شرط می بندند که شما آنها را در آینده فراموش نخواهید کرد. شما برای همیشه به یک هوادار متعصب و مشتری وفادار تبدیل خواهید شد.

شما امروز بدون پول کمک لازم را دریافت می کنید و HighTower مشتری آینده می گیرد. این هم افزایی مالی است. فرصتی برای ایجاد یک برد-برد دست نیافتنی که بندرت در دنیای وال استریت ظاهر می شود.

مهربانی در کلمات اعتماد به نفس ایجاد می کند. مهربانی در تفکر عمق ایجاد می کند. مهربانی در بخشش عشق ایجاد می کند.

—LAO-TZU

یکی از بزرگترین هدایای “تسلط بر بازی” نه تنها توانایی پیروزی بلکه داشتن توانایی کافی برای ایجاد تغییر در دیگران است. وضعیت ما هر چقدر هم دشوار باشد ، همیشه افرادی هستند که بیشتر رنج می برند. وقتی کسی ثروت خلق می کند ، این امتیاز او است و ، به اعتقاد من ، مسئولیت او این است که به کسانی که تازه سفر را شروع می کنند یا کسانی که فجایعی را تجربه کرده اند ، آنها را از مسیر دور کند. همانطور که بعداً با شما در میان خواهم گذاشت ، خانواده من وقتی که به معنای واقعی کلمه غذایی نداشتیم ، دریافت کننده یک عمل ساده مهربانی بودند و این باعث تغییر دیدگاه من در مورد مردم و زندگی شد. این به شکل گیری حال من کمک کرد.
بنابراین برای دهه ها من تلاش کرده ام تا با تغذیه بیش از 2 میلیون نفر در سال از طریق بنیاد آنتونی رابینز خود را پس دهم و طی چند سال گذشته ، من و همسرم شخصاً همه کمک های آنها را جبران کرده ایم.

امروز با افتخار می گویم بچه ای که بدون غذا شروع به کار کرد شخصاً به 4 میلیون نفر در سال کمک می کند تا از آنها مراقبت و تغذیه کنند. در کل ، طی 38 سال ، من افتخار خوراندن 42 میلیون نفر را داشته ام.

من می خواهم از این کتاب به عنوان وسیله نقلیه برای کمک به شما در توسعه ثروت کافی - چه جسمی و چه احساسی - استفاده کنم تا بتوانید از طریق کمک های اقتصادی و همچنین وقت خود نیرویی برای همیشه باشید. من به شما خواهم گفت ، اگر یک دلار از یک دلار پول ندهید ، از 10 میلیون دلار 1 میلیون دلار نمی دهید. وقت هدیه دادن اکنون است! وقتی چیزی نداشتم ، این روند را شروع کردم. پاداش این است که اگر بدهید ، حتی در مواقعی که فکر می کنید مقدار کمی دارید ، به مغز خود یاد می دهید که بیش از حد کافی است. می توانید کمبود را پشت سر بگذارید و به سمت دنیای فراوانی حرکت کنید.

بنابراین من می خواهم شما را در این مسیر شروع کنم. هنگام خواندن این کتاب ، بدانید که نه تنها به خود کمک می کنید تا آینده مالی جدیدی ایجاد کنید ، بلکه به آن 17 میلیون خانواده آمریکایی که هر روز گرسنه هستند نیز کمک می کنید .2 چگونه؟ من تصمیم گرفتم در طول یک سال کارهای بیشتری نسبت به کل زندگی ام انجام دهم. به نام خوانندگانم ، در زمان انتشار این نشریه ، من 50 میلیون وعده غذایی به مردان ، زنان و کودکان در این کشور که از بی خانمانی رنج می برند ، اهدا می کنم. تعجب خواهید کرد که این افراد چه کسانی هستند. بله ، برخی از آنها به دلیل خاطرات خدمت در جنگ دچار زخم شده اند و برخی دیگر از نظر روحی یا جسمی دچار مشکل شده اند. اما میلیون ها نفر دقیقاً مثل من و شما هستند که زندگی عادی داشتند و سپس از دست دادن شغل ، مشکل سلامتی یا از دست دادن خانواده ، آنها را از مرز خارج کرد و نتوانستند تعهدات مالی خود را انجام دهند. اکثر آمریکایی ها تنها چند فقره فیش حقوقی گمشده از ورشکستگی دارند. بنابراین با هم بیایید برای کمک به شما کمک کنیم.

هنگامی که من این کتاب را می نوشتم ، کنگره 8.7 میلیارد دلار از بودجه تمبر مواد غذایی را کاهش داد. من از نزدیک شاهد تأثیر مخربی بود که بر داوطلبان و سازمانهای غیر انتفاعی که در زمینه مبارزه با گرسنگی کار می کنند ، داشت. به همین دلیل 50 میلیون وعده غذایی گذاشتم و از نفوذ خود برای به دست آوردن بودجه متناسب استفاده می کنم تا بتوانیم 100 میلیون وعده غذایی برای تغذیه گرسنگان فراهم کنیم. خوش آمدید که به ما بپیوندید و کمک کنید ، اما این را بدانید: چون کتاب را خریداری کرده اید ، کتابی را که در دست دارید یا روی iPad خود می خوانید ، شما به شخصه به 50 نفر غذا می دهید. امید من این است که در پایان این کتاب ، از خود کمک بگیرید که یک کمک مستقیم کوچک نیز انجام دهید. من در فصل آخر اطلاعاتی در مورد چگونگی استفاده از “تغییرات اضافی برای کمک به تغییر جهان” دارم. بسیاری از روشهای ساده و لذت بخش وجود دارد که می توانید میراثی را به آنها بدهید و ایجاد کنید که واقعاً به آنها افتخار کنید.چرا ، این یک فصل کامل است! من می دانم که زیاد است ، اما امیدوارم احساس طولانی ای نداشته باشد! آیا من به آنچه اکنون واقعاً برای زندگی شما ممکن است قلاب شده است؟ آیا می توانید تصور کنید که چه حسی خواهد داشت که خود را از جایی که امروز هستید به جایی که واقعاً می خواهید باشید برسید؟ چگونه خواهد بود که تجربه پول شما دیگر نه یک عامل استرس بلکه احساس هیجان و غرور باشد؟ من به شما قول می دهم احساساتی که هنگام تسخیر این منطقه از زندگی خود خواهید داشت ، نه تنها با موفقیت مالی بلکه در سایر زمینه های زندگی که اهمیت بیشتری دارند ، حرکت جدیدی ایجاد می کند! اماده ای؟

نکته آخر ، اگر تا اینجا خوانده اید ، می خواهم از شما تعریف کنم زیرا متأسفانه ، شما در 10٪ افرادی هستید که کتاب غیر داستانی می خرند. درست است: آمارها نشان می دهد کمتر از 10٪ از افرادی که کتاب می خرند ، گذشته از فصل اول را خوانده اند. چقدر دیوانه است؟ من این کتاب را ساده نوشتم اما به شما این امکان را دادم تا عمیق شوید - به بازی تسلط پیدا کنید ، و شما را با مهارت های تسلط یکبار برای همیشه بر دنیای مالی خود مسلح کنید. منظور این نیست که “یک کتاب قرمز کوچک سرمایه گذاری” باشد. بنابراین من می خواهم اکنون شما را دعوت کرده و شما را به چالش بکشم که متعهد می شوم سفر کامل را از طریق این صفحات با من طی کنید. من به شما قول می دهم پاداشی که خواهید برد برای دهه های آینده دوام خواهد داشت.

بنابراین ورق بزنید و بگذارید ابتدا به شما خلاصه ای از آنچه برای داشتن درآمد زندگی می پردازیم - یک فیش حقوقی که زندگی شما را (یا سبک زندگی مورد نظر شما) را می دهد بدون اینکه مجبور شوید دوباره کار کنید. پس از دستیابی به این هدف ، فقط در صورت تمایل به کار خواهید کرد. بیایید رئوس مطالبی از جاده پیش رو را بگیریم و 7 قدم ساده برای آزادی مالی را کشف کنیم.

11 پسندیده

سجاد آفرین :muscle::muscle::clap::clap::clap::clap:
@fateme871 می تونید برای آقا سجاد رو روی اپ قرار بدید؟

8 پسندیده

اول از همه سلام روی این ترجمه ۸ روز زمان گذاشتم اگه میشع اضافش کنید

7 پسندیده

@aFsaneh_boroumand ممنون میشم اضافه کنید

10 پسندیده

بسیار عالی… آفرین به شما :cherry_blossom:
حتما قرار میگیره… فقط چون متن طولانیه کمی زمان میبره، چون باید مطابق با متن انگلیسی ادیتش کنم.
سعی میکنم تا فردا انجام بشه

11 پسندیده

سلام خسته نباشید آقا سجاد خیلی خوبه آفرین به شما :clap:t2:
معلومه که تو رقابت ترجمه هستید (شوخی :joy:)

9 پسندیده

دقیقا درسته :joy::joy::joy:البته سجاد اولین قدم رو سنگین برداشت با یه کتاب سخت. من فعلا در برنامم ترجمه یه منبع پر طرفدار هست.

9 پسندیده

نه من اصلا زیاد اهل ترجمه نیستم.ولی چون من خیلی این کتابو دوست دارم گفتم ترجمه کنم

9 پسندیده

خیلی هم عالی ممنون از وقتی که گذاشتین حتما بعد از بررسی در اپ قرار میگیره دوست خوبم :heart_eyes:

9 پسندیده

سلام مجدد… آقا سجاد ترجمه رو جهت بررسی برای همکاران ارسال کردم.
متاسفانه به این صورت نمیتونیم روی اپ قرار بدیم چون نیاز به ویرایش زیادی داره.
کارتون قابل تقدیره و قطعا روز به روز پیشرفت میکنین.
اگر تمایل داشتین از دوستان بخوام قسمتی از ترجمه رو براتون تحلیل کنن.

8 پسندیده

بلع همون طور که گفتم من زیاد اهل ترجمه نیستم و ترجمه زیاد نمیکنم.فقط میخواستم ترجمه اش تو اپ قرار بگیره و دیگران هم استفاده کنند.و خوب کتاب سنگینی هم هست ولی خوبه.دلیل ترجمه هم این بود که تیم ترجمه رو هل بدم که بیان این کتابو ترجمه کنند

10 پسندیده

تیم ترجمه در حال ترجمه انبوهی از دوره‌ها هستن دوست خوبم نیازی به هل نیست نگران نباشین

8 پسندیده