سلام دوستان. روزتون بخیر. ![]()
بسیار عالیه وحیدجان ،لذت بردیم از ورزش و هنر شما ![]()
![]()
![]()
![]()
اجرایی مسلط،روان و دلنشین ،ممنون یگانه بانو ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
فقط اسم ملودی چیه؟ ،فقط میدونم معروفه ![]()
![]()
خیلی ممنونم ازتون ![]()
![]()
Wedding of love ![]()
وایی منم اومدم ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
مرسی منم با خودتون بردین
روحیه شد برام قبل مدرسه
بسیار عالی عباس عزیز.
مسیری زیبا، مناظری عالی و همنوردانی قدرتمند.
عکسهاتونم که درجه یک.
درود بر شما. ![]()
![]()
![]()
امروز صبح رفتیم کوه خلج و هفت حوض، جای همه تون خالی.
@nuclear-tic
البته ما مثل عباس آقا حرفه ای نیستیم.
قابلی نداره ![]()
![]()
![]()
![]()
البته ما استراحت و چای آتیشی داشتیم یادتونه که ،مثل شما تا چالوس گازشونگرفتیم ![]()
هرچی گفتم نگه دارین یه عکس بگیرم ،گفتن دیره ،یگانه کلاس داره،باید برگردیم ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
خستم وحید از کوه اومدم ،چوبکاری نکنید ،خودت یکپا هنرمندی ،راستی دوستمون آقای رسولی که ارشد زبانه دیوانش کردم با سوالهام ![]()
![]()
![]()
گفته دیگه نمیام باهات کوه ![]()
![]()
![]()
بله ، خیلی هم چسبید ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ما که بهترین جا برای عکس و فیلم برداری نگه داشتیم ![]()
![]()
اینم فیلمش ![]()
به به دوستان همگی جای مارو خالی کنید ![]()
![]()
ای وای ببخشید یادم افتاد بله ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
درودبرشما هنرمند ![]()
چه حس غریب و قریبی داره عکستون ،وقتی نگاش میکنم تمام غلیان احساسات رو میشه دراون دید ![]()
ممنون بابت اشتراک ![]()
سلام دوستان خوبم، وقتتون بخیر. ![]()
![]()
من خیلی مذهبی نیستم ولی در سالهای ۹۶ و ۹۸ قسمتم شد در پیاده روی اربعین شرکت کردم. و به دلایلی شیفته ی این کار شدم ولی متاسفانه سال ۹۹ و امسال قسمتم نشد. میخوام گوشه هایی از این سفر زیبا و دلنشینو نشونتون بدم. البته قطعا بعضی از شما این مسیرو رفتین ولی دیدنش خالی از لطف نیست. پس امشب مرور میکنیم سفر سال ۹۶ رو اول دلنوشته ای کوتاه و بعدش…
نطلبیده است و نخواهد طلبید. چه بسا بایدهایی که باید می کردم و نکردم و چه فراوان نبایدهایی را که باید نمیکردم و کردم .
حسرت دل و چشمان تر برای دیدار یار کافی نیست، برای دیدارش باید شبیه او بود.
من روسیاهم و او کارنامه ی سفید میخواهد، نه روی سیاه.
در خلوت خود بر سینه می زنم و اشک می ریزم و ناله می کنم تا ببخشد و بطلبد و راهم دهد بر درگهش اما…
دلهایی وجود دارند که دلگیر پندار و رفتار و کردار من هستند و تا چنین است، چنین است. تا دلها دلگیرند، خواست و دعا و تمنای من به جایی نمیرسد.
دروازه های آسمان از دلهای زمینیان باز میشوند. از دلهایی که به دست آورده ایم، نه آنهایی که شکسته ایم. ![]()
در مسیر نجف اشرف به کربلا زیباییهایی به چشم میخورند که قاب دوربین از به تصویر کشیدن اونها واقعا عاجزه. اونجا کوچک و بزرگ، پیر و جوون، فقیر و غنی، همه و همه با هرآنچه که دارند در خدمت زائرین هستند. با هرچه دارند، حتی با چند دانه خرما، یک بسته دستمال کاغذی، شیشه ای عطر و یک لیوان آب. هرکس هرطوری که میتونه.



















