سلام به همه، ممنون از یگانه خانم بخاطر به اشتراک گذاری این همه زیبایی. ![]()
![]()
![]()
واااای خیلی ممنونم ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
یک جا نیست جاهای مختلفه
عکس دومی جاده چالوسه که آقا @abbas_17 و @vahid240 مهمونمون بودن
عکس سوم اون گله تو حیاط مونه
عکس های چهارم و پنجم و آخری برای پارک محله ست
ده بار از روی موارد بالا نوشته و حفظ شود ![]()
سپاس ![]()
ممنون از شما به خاطر تاپیک زیباتون ![]()
![]()
![]()
![]()
اوکی ![]()
![]()
چشم یگانه جون، من مینویسمش اما بهت قول نمیدم ک یادم بمونه و باز سوال نکنم ![]()
![]()
![]()
![]()
باسلام و سپاس بخاطر میزبانی باشکوه شما ![]()
![]()
![]()
بسیار خوش گذشت ![]()
۳
به به عباس آقا، شما خودتون گلین. ![]()
![]()
وااای چ گلبارونه اینجا ![]()
آدمو یاد ترانه آغاسی میندازه : دم کارون… چ گلبارون… ![]()
![]()
![]()
سپاس وحیدجان ،بزرگوارید ![]()
![]()
خدارحمتش کنه،یادش بخیر
زندگیتان به زیبایی گل ![]()
![]()
That’s Great ![]()
Very pretty good
ممنونم ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ایده ب خرج دادین
ایول ![]()
![]()
پس پشمک شکلاتی چی ![]()
ممنون بابت دیزاین
من درسال شاید یکبار پفک بخورم ،وقتی بخورم بزرگترین سایز پکش رو می خرم و ![]()
اِ راستی این بشقاب رو هم تو سینک نشکنی ![]()
![]()
![]()
![]()
صبر کن
یادم رفته بود : سلام
سلام، سعی میکنم ولی قول نمیدم. ![]()
اینجوریاس دیگه ![]()
![]()
واقعا؟… من اگه پفک خوردن مشکلی نداشت هر شب میخوردم ![]()
![]()
![]()
ژینوس بانو کوتاه بیا ضرر داره ![]()
![]()
![]()
2
A part of my favorite song ![]()
![]()
I hope you like it ![]()
![]()





