چرا On استفاده شده؟
این تاپیک مربوط به درس« داستان انگلیسی جوجه اردک زشت » در نرمافزار «زبانشناس» است. دوره: « داستانهای بچگانه » فصل: « بسته ی اول »
چرا On استفاده شده؟
این تاپیک مربوط به درس« داستان انگلیسی جوجه اردک زشت » در نرمافزار «زبانشناس» است. دوره: « داستانهای بچگانه » فصل: « بسته ی اول »
چون مزرعه فضای بازه. برای فضای باز on استفاده میشه برای فضای بسته in استفاده میشه
Thank you so much, for your efforts ![]()
I really appreciate it @samira245
It’s nothing ![]()
Thank you too for the kind words and efforts ![]()
خیلی ممنونم