پیشنهادات در مورد اپلیکیشن زبانشناس

اگه منظورتون رو درست متوجه شده باشم این اتفاق تا حدودی داره در تاپیک هایی که خود اعضا میزنن تحت عناوین مختلف چالش لایتنر؛ زنجیره خود را به رخ بکشید، رقابت امتیازها و … رخ میدهد .
در تالار سرچ بزنید پیداشون میکنید.

1 پسندیده

تالار یه چیزی جدا از اپ هست
بعدم تالار خیلی شلوغه
توی اپلیکیشن باشه بهتره
یجورایی مثل اپ doulingo

1 پسندیده

سلام
هزینه اشتراکتون خیلی بالا رفته، اپ خیلی خوبیه زبانشناس و چهار پنج سال متوالی اشتراک خریدم. ولی الان گرونترین اشتراک رو دارید بین هر اپی با هر محتوایی! یعنی اسپاتیفای، آدیبل، نتفلیکس و… رو ارزونتر میشه تهیه کرد!
درحالت کلی ارزش برنامه بالاست ولی ارزش خرید دربرابر قیمتتون اصلا منطقی نیست. حتی تفاوت قیمت گذاری بین اشتراک هاتون (مثلا یک ماهه و یک ساله) هم منطقی نیست.
امیدوارم در آینده تجدید نظر بکنید.

4 پسندیده

سلام وقت بخیر مقایسه اپ ایرانی باتوجه به شرایط تورم که در داخل ایران هم هستیم با اپ خارجی منطقی نیست با اینهمه خدمات و آپشن های جدیدی که در اپ اضافه میشه و دوره ها در حال ترجمه هم هست، به درخواست های کاربران رسیدگی میشه، پشتیبانی ۲۴ ساعته و…
همچنین ما در روزهای مناسبتی هم تخفیف در نظر گرفتیم حتی بصورت نوتیف برای کاربران اطلاع رسانی میشه.

2 پسندیده

آخه ماهی 20 تومن هم پوله ؟ اصلاً ماهی 50 تومن
میشه پول دوتا دونه چیپس
شما الان کلاس زبان هم بخوای بری کلاس های عمومی ماهی 200-300 تومنه
این اپ بستگی به استفاده داره
من که اندازه ماهی 1 تومن هم ازش استفاده کردم

2 پسندیده

خیلی عالین ولی کاش یه بخشی بود میشد اهنگایه مورد علاقمونو اونجا سیو کنیم

3 پسندیده

سلام . اگر امکانش بود که برای اضافه کردن واژگان به جعبه لایتنر، اون معنی ای که مدنظرمون هست رو برای تمرین اضافه کنیم بسیار عالی میشد. به عنوان مثال واژه ای مثل reservation دارای چهار معنی در دیکشنری هست که من فقط معنی اول رو بلد هستم و میخوام به عنوان مثال معنی چهارم این کلمه که : an area of land made available for a particular group of people to live in رو تمرین کنم.

4 پسندیده

میتونید تو قسمت یادداشت هرچی میخواین در مورد اون لغت برای خودتون بنویسید، از سایر معانی تا مثال و غیره

قسمت یادداشت عملا کارایی چندانی ندارد . چون مشخص نمیشه کدام کلمه دارای یادداشت است. و نمیشه موقع مرور لغات لایتنر یادداشت همشون رو چک‌کرد و دید یادداشت داره یا نه

6 پسندیده

موافقم :+1:t4:

1 پسندیده

----- بوت مارک هم اضافه کنید تا بشه درس‌های سخت تر رو یه جا سرجمع کرد . این جور دایم باید توی دوره ها و دروس گشت و گذار کرد.
----- امکان فیلتر براساس لهجه هم باشه
این دو امکان خیلی خیلی لازمه

2 پسندیده

وارد کاوش بشید لهجه مورد نظر رو سرچ کنید و دوره های مرتبط براتون بالا میاد.
حتی در کاوش دسته بندی بریتیش و امریکن هم موجوده

1 پسندیده

نزدیک ترین آپدیت برنامه کیه؟

3 پسندیده

شما بخش داستان های ساده رو باز کنید ببنید می تونید براساس لهجه فیلتر بگیرید. خیر. باید تکی تکی باز کنید داستان ها رو روی روی جزییات بزنید ببنید لهجه چیه. مشکل همین هست

2 پسندیده

سلام …اگر امکانش باشه در بخش لایتنر آنجا که مثال نشان داده میشود، میشد با یک کلیک درسی که این جمله از آن درس آمده باز میشد خیلی بهتر بود.

پیشنهاد بعدی من این است که لایتنر،به صورت خودکار یا اسلاید کلمات را نمایش دهد

تشکر می کنم :rose:

4 پسندیده

سلام برنامه خیلی عالی هست ممنون،،فقط لطفاا تووورووو خدااا هلیلایت رو ب جعبه لایانر اصافه کنه،،،یعنی بشه خط هایلات مشید روی چندتا از معنی های مورد نظر(((سپاس فرااوااان)))

5 پسندیده

سلام به همه
امیدوارم ایام به کام باشه

نمیدونم این نکته پیش از این طرح شده یا خیر؛ در استفاده ای که از اپلیکیشن زبان شناس داشتم، جای خالی یک قابلیت خیلی برای من محسوس بود. گاهی در خلال متن با یک استراکچر یا عبارت پر کاربرد برخورد می کنیم که نیاز داریم برای تسلط و فعال شدنش به دفعات اون رو تکرار کنیم. اگر بشه مثل فرایند ذخیره سازی لغات در لایتنر، فضای مشابهی جهت ذخیره سازی و مرور عبارت ها در همان لایتنر تعبیه بشه، کمک بزرگی به این مهم می کنه.

اگر هم احیانا این قابلیت در حال حاضر وجود داره، ممنون میشم دوستان راهنمایی کنند.

با سپاس و احترام:rose:

11 پسندیده

پیشنهاد خوبیه :white_check_mark:
من یک کلمه از اون جمله انتخاب می کنم و به لاینر اضافه می کنم
تو بخش مثال اون جمله رو تکرار می کنم
مثلا برای یادگیری این جمله منقول از مسیح در انجیل
judge not that ye be not judged
کلمه
Ye
رو انتخاب کردم
ترجمه اش:
قضاوت نکنید تا مورد قضاوت قرار نگیرید

1 پسندیده

مشکل اینجاست که در بسیاری از موارد، عبارت مد نظر از لغات شایعی تشکیل شده که در استراکچرهای متعددی مشترکه. به همین دلیل نمیشه از مثال یک کلمه که مثلا در ۱۰ یا ۲۰ مورد مشترکه، به عنوان رفرنس به یک عبارت خاص استفاده کرد.

3 پسندیده

سلام خسته نباشید کاش میشد این هدف روزانه زیرش تایمری چیزی داشت که نشون میداد برای مثال فقط دو ساعت وقت داری هدف روزانت رو تموم کنی

4 پسندیده