آفرین واقعااا خوشم اومد ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
اما من واقعا هنوز به این حد نرسیدم
دارم سعی میکنماااا اما یذره سخته
چون هنوز نمیتونم حرفای سنگین رو هضم کنم
زود اشکم درمیاد ![]()
![]()
قربوووونت ![]()
![]()
![]()
![]()
آفرین واقعااا خوشم اومد ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
اما من واقعا هنوز به این حد نرسیدم
دارم سعی میکنماااا اما یذره سخته
چون هنوز نمیتونم حرفای سنگین رو هضم کنم
زود اشکم درمیاد ![]()
![]()
قربوووونت ![]()
![]()
![]()
![]()
ممنون آقا مصطفی ، کاملا با فرمایشاتتون موافقم
وااای من هر مقاله ای که از شما میخونم میگم بهتر از این دیگه نداریم . ولی باز بعدی جذاب تر و بهتر میشه.
مقالتون و صدا تون خیلی روم اثر گذاشت و منو به فکر فرو برد.ارزو کردم ای کاش چندین سال پیش این مطلب رو خونده بودم.واسه همین فرستادمش واسه دخترم.اخه اون هفده سالشه و تازه اول راهه. حتم دارم اثر خوبی روش خواهد داشت.
ممنون و احسنت به پشتکار و همتتون ![]()
قطعا یکی از بهترین تاپیک های این تالار میتونه همین تاپیک باشه خیلی حرف واس گفتن دارم اما ترجیح میدم این
مطلب رو با همه تون به اشتراک بذارم @farzad_poodineh
@fdoosti
@m-m96
@YoKambiz
@KH.GH64
@a.bayani
@mostafa.mohammadrezaee
تو دهه 1990 ناسا ماهواره ای رو به فضا پرتاب کرد که هدفش خارج شدن از کهکشان راه شیری بود…جدای از تمام محاسباتی که برای تعین مسیر و سوخت و … بالاخره فرستاده شد و اون ماهواره حدودا بیست سال بعد(2016) اخرین عکسش رو فرستاد و دیگه هیچ اطلاعاتی ازش موجود نیست
پ.ن:نور صفحه موبایل رو زیاد کنید تا بتونید واضح تر ببینید
سپاس گذارم
از مطلب قشنگت
واقعا چسبید
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
خواهش میکنم خانوم قربانی
همه این 8میلیارد تو اون نقطه کوچیکه قرار داریم… ![]()
ممنون بابت مطلب خوبتون ![]()
واقعا قدرت خدا رو توی این عکس به وضوح میشه دید ![]()
جان کلام این نقاله از نظر من.
چیزی که فارغ از مقایسه های ناصواب و چشم و هم چشمی ها، می تونه کاری کنه که هر کس نگاهی به درون خودش بندازه و به آرامش برسه، گاهی هم انرژی بگیره و بیشتر تلاش کنه و آرامش رو در حرکت سریع تر و قوی تر ببینه.
سپاس از شما دوست عزیز
کافیه خودمونو باور داشته باشیم تا بسازیم اون پایان معنی دار رو…کنار گذاشتن ی عادتی که به نظر خودمون در درونمون خوب نیست بصورت روزانه، حتی خیلی ناچیزدر انتها میتونیم ببینیم که شدیم ی ادم دیگه
خواهش میکنم خانوم قربانی عزیز ![]()
خواهش می کنم و ممنونم از نظر قشنگتون.
امیدوارم هم شما و هم دخترتون به آرزو های قلبیتون برسید.
یادتون باشه هیچوقت دیر نیست ![]()
خیلی مطلب قشنگی بود داداش
ممنونم ازت که این متن زیبا رو با ما به اشتراک گذاشتی دستت درست ![]()
واای، عالی هستی،
چقدر حرفات قشنگ بود. شک سارق ارزوها. از اینکه وقت میذاری و مطلب انگیزشی میذاری، سپاسگزارم.خیلی تاثیرگذار بود.
خواهش میکنم
اگه این مطالب بتونن کمکی باشند واسه شما دوستان مطمئنا بیشتر رو این موارد کار خواهیم کرد
مطالبتون عالی بود،به شخصه خیلی لذت بردم،روی تخته ی دل بنویسید جهان هست/گلستان شقایق به نفس مست
یعنی میشه این مقاله رو بزاریم از دست بره؟؟؟ ![]()
نه دیگه نمیشه گذشت ازش ![]()
اینو هر دو هفته یک بار مثل قرص ویتامینه بزنید به بدن دوستان ![]()
![]()
![]()
از مقالاتیه که من واقعا دوسش داشتم
سلام. مرسی فاطمه خانوم. واقعا جالبه که شما مقالات رو دارید مرور میکنید و بالا میارید. خیلی خیلی ممنونم ازتون. ![]()
![]()
![]()
گاهی وقتا خودمم برمیگردم این مقالاتو میخونم.
کلیپشم ظاهراً پاک شده بود که اضافه کردم
سلام مربی نمونه ![]()
این مقالات واقعا هر کدومشون ی دنیا حرف داره. هر کدومشون میتونه ی زندگی رو به نحو موثر تغییر بده و برا همین لازمه دائم یاد آوری بشن ![]()
من هم هر از گاهی فایلای صوتی رو از اول گوش میدم و لذت میبرم ازشون
تشکرات فراوان از شما بزرگ مرد ![]()
![]()
پی نوشت :
مقاله تون یک ساله شده ![]()
آره از کیفیت صدا مشخصه ![]()
![]()
![]()
کلا برگشت به گذشته میتونه رو پیشرفت کیفی آدم هم تاثیر بزاره.
سلام عزیز بزرگوار
مقاله خیلی جالب بود نگاه دوستان به این مقاله جالبتر بوده که بعد از یکسال دوباره براش جشن یادآوری گرفته شد
بسیار عبرت انگیزه!! از صداتون میشه فهمید که چقدر رو به جلو هستید ![]()
پیروز باشید
روح برادر عزیزتون هم حتما شاده که شاهد موفقیت شماست ![]()
![]()
مرسی ازتون زهره خانوم عزیز. ممنونم ازتون که وقت گذاشتید و بهش گوش دادید.
خیلی مفتخر شدم. براتون بهترین هارو آرزومندم ![]()
![]()
![]()
سلام آقا کامبیز همیشه مهربان ![]()
امیدوارم همیشه سالم باشید. ممنونم که به هممون یادآوری کردید که نعمتی بالاتر از زندگی نیست اگر انسان قدر لحظاتش رو بدونه مطمئن تصمیم میگیره و مطمئن انتخاب میکنه. انتخاب یادگیری در هر زمینه ای نیاز به انگیزه قوی داره که هر کسی به نحوی اون رو پیدا میکنه به نظر من چیزهای کوچک زندگی میتونن گاهی وقتها تبدیل به آرزوهای بزرگ شن. ![]()
ممنونم که در تالار هستید.