«آهنگ خود را در زندگی بنواز و پایانی متفاوت بساز»

آفرین واقعااا خوشم اومد :clap::clap::clap::clap::clap::clap:
اما من واقعا هنوز به این حد نرسیدم
دارم سعی میکنماااا اما یذره سخته
چون هنوز نمیتونم حرفای سنگین رو هضم کنم
زود اشکم درمیاد :sweat_smile::sweat_smile:

قربوووونت :heart_eyes::heart_eyes::sweat_smile::sweat_smile:

4 پسندیده

ممنون آقا مصطفی ، کاملا با فرمایشاتتون موافقم

2 پسندیده

وااای من هر مقاله ای که از شما میخونم میگم بهتر از این دیگه نداریم . ولی باز بعدی جذاب تر و بهتر میشه.
مقالتون و صدا تون خیلی روم اثر گذاشت و منو به فکر فرو برد.ارزو کردم ای کاش چندین سال پیش این مطلب رو خونده بودم.واسه همین فرستادمش واسه دخترم.اخه اون هفده سالشه و تازه اول راهه. حتم دارم اثر خوبی روش خواهد داشت.
ممنون و احسنت به پشتکار و همتتون :star_struck:

7 پسندیده

قطعا یکی از بهترین تاپیک های این تالار میتونه همین تاپیک باشه خیلی حرف واس گفتن دارم اما ترجیح میدم این :point_down:t2: مطلب رو با همه تون به اشتراک بذارم @farzad_poodineh
@fdoosti
@m-m96
@YoKambiz
@KH.GH64
@a.bayani
@mostafa.mohammadrezaee
تو دهه 1990 ناسا ماهواره ای رو به فضا پرتاب کرد که هدفش خارج شدن از کهکشان راه شیری بود…جدای از تمام محاسباتی که برای تعین مسیر و سوخت و … بالاخره فرستاده شد و اون ماهواره حدودا بیست سال بعد(2016) اخرین عکسش رو فرستاد و دیگه هیچ اطلاعاتی ازش موجود نیست
پ.ن:نور صفحه موبایل رو زیاد کنید تا بتونید واضح تر ببینید


اون نقطه سفیده که دورش خط کشیده شد زمین خودمونه ببینید زمین چیه تو این فضای بیکران و ما هم
« دوباره به این نقطه نگاه کنید. همین جاست. خانه اینجاست. ما اینجاییم. تمام کسانی که دوستشان دارید٬ تمام کسانی که می شناسید٬ تمام کسانی که تابحال چیزی در موردشان شنیده اید٬ تمام کسانی که وجود داشته اند٬ زندگی شان را در اینجا سپری کرده اند. برآیند تمام خوشی ها و رنج های ما در همین نقطه جمع شده است. هزاران مذهب٬ ایدئولوژی و دکترین اقتصادی که آفرینندگانشان از صحت آنها کاملا مطمئن بوده اند٬ تمامی شکارچیان و صیادان٬ تمامی قهرمانان و بزدلان٬ تمامی آفرینندگان و ویران کنندگان تمدن٬ تمامی پادشاهان و رعایا٬ تمامی زوج های جوان عاشق٬ تمامی پدران و مادران٬ کودکان امیدوار٬ مخترعان و مکتشفان٬ تمامی معلمان اخلاق٬ تمامی سیاستمداران فاسد٬ تمامی «ابرستاره ها»٬ تمامی رهبران کبیر٬ تمامی قدیسان و گناهکاران در تاریخِ گونه ما٬ آنجا زیسته اند٬ در این ذره غبار که در فضای بیکران در مقابل اشعه خورشید شناور است.
زمین ذره ای خرد در مقابل عظمت جهان است. به رودهای خون که توسط امپراطوران و ژنرال ها بر زمین جاری شده٬ البته با عظمت و فاتحانه٬ بیاندیشید. این خونریزان٬ اربابان لحظاتی از قسمت کوچکی از این نقطه بوده اند. به بی رحمی های بی پایانی که ساکنان گوشه ای از این نقطه٬ توسط ساکنان گوشه دیگر (که از این فاصله نمیتوان آنها را از هم بازشناخت) متحمل شده اند بیاندیشید٬ چقدر اینان به کشتن یکریگر مشتاقند٬ چقدر با حرارت از یکدیگر متنفرند. تمامی شکوه و جلال ما٬ تمامی حس خود مهم بینی بی پایان ما٬ توهم اینکه ما دارای موقعیتی ممتاز در پهنه گیتی هستیم٬ به واسطه این عکس به چالش کشیده می شود. سیاره ما لکه ای گم شده در تاریکی کهکشانهاست.
در این تیرگی و عظمت بی پایان٬ هیچ نشانه ای از اینکه کمکی از جایی میرسد تا ما را از شر خودمان در امان نگاه دارد٬ دیده نمی شود.
زمین تنها جای شناخته شده است که قابلیت زیست دارد. هیچ جایی نیست٬ حداقل در آینده نزدیک که گونه بشر بتواند به آنجا مهاجرت کند. مشاهدات٬ بله٬ استقرار٬ هنوز نه. خوشتان بیاید یا نه٬ زمین تنها جایی است که می توانیم روی پای مان بایستیم. گفته شده که فضانوردی تجربه ای است شخصیت ساز که فرد را فروتن می سازد. شاید هیچ تصویری بهتر از این٬ غرور ابلهانه و نابخردانه نوع بشر را در دنیای کوچکش به نمایش نگذارد. برای من٬ این تصویر تاکیدی است بر مسئولیت ما در جهت برخورد مهربانانه تر ما با یکدیگر٬ و سعی در گرامی داشتن و حفظ کردن این نقطه آبی کمرنگ٬ تنها خانه ای که تاکنون شناخته ایم و تلاش برای بهترین خودمان بودن چرا که شاید فردای نباشد شایدم اینده در دستان ما باشد که به تمام این مسایل پایان بدیم"
درواقع این مطلب یکی از تاثیر گذار ترینها در زندگی من بوده و هست که بیاد داشته باشم کجا قرار دارم و برای چه باید تلاش کنم برای بهترین خودم بودن و تلاش برای پایانی متفات ساختن…
پ.ن:گفتم همه الان در حال متحول شدنن تا تنور داغه همینجا این مطلبو بگم
مفروض باشید.

11 پسندیده

سپاس گذارم
از مطلب قشنگت
واقعا چسبید
:rose::rose::rose::rose::rose:

2 پسندیده

خواهش میکنم خانوم قربانی
همه این 8میلیارد تو اون نقطه کوچیکه قرار داریم… :wink:

5 پسندیده

ممنون بابت مطلب خوبتون :rose:
واقعا قدرت خدا رو توی این عکس به وضوح میشه دید :ok_hand:

4 پسندیده

جان کلام این نقاله از نظر من.
چیزی که فارغ از مقایسه های ناصواب و چشم و هم چشمی ها، می تونه کاری کنه که هر کس نگاهی به درون خودش بندازه و به آرامش برسه، گاهی هم انرژی بگیره و بیشتر تلاش کنه و آرامش رو در حرکت سریع تر و قوی تر ببینه.

سپاس از شما دوست عزیز

2 پسندیده

کافیه خودمونو باور داشته باشیم تا بسازیم اون پایان معنی دار رو…کنار گذاشتن ی عادتی که به نظر خودمون در درونمون خوب نیست بصورت روزانه، حتی خیلی ناچیزدر انتها میتونیم ببینیم که شدیم ی ادم دیگه

7 پسندیده

خواهش میکنم خانوم قربانی عزیز :rose:

خواهش می کنم و ممنونم از نظر قشنگتون.
امیدوارم هم شما و هم دخترتون به آرزو های قلبیتون برسید.
یادتون باشه هیچوقت دیر نیست :rose:

خیلی مطلب قشنگی بود داداش
ممنونم ازت که این متن زیبا رو با ما به اشتراک گذاشتی دستت درست :rose:

7 پسندیده

واای، عالی هستی،
چقدر حرفات قشنگ بود. شک سارق ارزوها. از اینکه وقت میذاری و مطلب انگیزشی میذاری، سپاسگزارم.خیلی تاثیرگذار بود.

2 پسندیده

خواهش میکنم
اگه این مطالب بتونن کمکی باشند واسه شما دوستان مطمئنا بیشتر رو این موارد کار خواهیم کرد

1 پسندیده

مطالبتون عالی بود،به شخصه خیلی لذت بردم،روی تخته ی دل بنویسید جهان هست/گلستان شقایق به نفس مست

1 پسندیده

یعنی میشه این مقاله رو بزاریم از دست بره؟؟؟ :sunglasses:
نه دیگه نمیشه گذشت ازش :grin:
اینو هر دو هفته یک بار مثل قرص ویتامینه بزنید به بدن دوستان :ok_hand::v::blush:
از مقالاتیه که من واقعا دوسش داشتم

4 پسندیده

سلام. مرسی فاطمه خانوم. واقعا جالبه که شما مقالات رو دارید مرور میکنید و بالا میارید. خیلی خیلی ممنونم ازتون. :tulip::tulip::tulip:

گاهی وقتا خودمم برمیگردم این مقالاتو میخونم.

کلیپشم ظاهراً پاک شده بود که اضافه کردم

4 پسندیده

سلام مربی نمونه :rose:
این مقالات واقعا هر کدومشون ی دنیا حرف داره. هر کدومشون میتونه ی زندگی رو به نحو موثر تغییر بده و برا همین لازمه دائم یاد آوری بشن :blush:
من هم هر از گاهی فایلای صوتی رو از اول گوش میدم و لذت میبرم ازشون
تشکرات فراوان از شما بزرگ مرد :rose::rose:
پی نوشت :
مقاله تون یک ساله شده :grin:

4 پسندیده

آره از کیفیت صدا مشخصه :joy::joy::joy:

کلا برگشت به گذشته میتونه رو پیشرفت کیفی آدم هم تاثیر بزاره.

2 پسندیده

سلام عزیز بزرگوار :blush: مقاله خیلی جالب بود نگاه دوستان به این مقاله جالبتر بوده که بعد از یکسال دوباره براش جشن یادآوری گرفته شد :blush: بسیار عبرت انگیزه!! از صداتون میشه فهمید که چقدر رو به جلو هستید :clap::clap: پیروز باشید :rose: روح برادر عزیزتون هم حتما شاده که شاهد موفقیت شماست :clap::tulip:

2 پسندیده

مرسی ازتون زهره خانوم عزیز. ممنونم ازتون که وقت گذاشتید و بهش گوش دادید.

خیلی مفتخر شدم. براتون بهترین هارو آرزومندم :tulip::tulip::tulip:

3 پسندیده

سلام آقا کامبیز همیشه مهربان :rose:
امیدوارم همیشه سالم باشید. ممنونم که به هممون یادآوری کردید که نعمتی بالاتر از زندگی نیست اگر انسان قدر لحظاتش رو بدونه مطمئن تصمیم میگیره و مطمئن انتخاب میکنه. انتخاب یادگیری در هر زمینه ای نیاز به انگیزه قوی داره که هر کسی به نحوی اون رو پیدا میکنه به نظر من چیزهای کوچک زندگی میتونن گاهی وقتها تبدیل به آرزوهای بزرگ شن. :pray:
ممنونم که در تالار هستید.

1 پسندیده