تقویت مهارت ریدینگ

سلام دوستان
من برنامه نویس هستم و برای اپدیت کردن خودم باید داکیومنت های سایت های انگلیسی زبان رو بخونم البته الان این کارو الان دارم به سختی انجام میدم و نیاز دارم که مهارت ریدینگم قوی بشه و شما چه راه هایی رو پیشنهاد میکنید
راه های زیادی رو توی اینترنت خوندم اما اینجا حتما کسایی هستند که این مهارتو با روش های مختلف تقویت کردن و در خواست راهنمایی از این افراد دارم . :slight_smile:

3 پسندیده

سلام
خب ببینید تمامی درس‌های زبانشناس دارای راهنمای متنی است که از اون میتونید برای ارتقای مهارت‌ ریدینگ استفاده کنید. همچنین در خلال درسها، کتاب‌های جذاب و آموزنده‌ای مورد بررسی قرار می‌گیره (کتاب های بخش زیبوک) که علاوه بر ارتقای درک مطلب، نکات آموزنده‌ی زیادی نیز درون خودش داره. خواندن این درس‌ها بهترین روش برای یادگیری لغات انگلیسی است.

نحوه خوندن یک کتاب به روش موثر بهینه هم در لینک زیر گفته شده

4 پسندیده

سلام تجربه به من ثابت کرد که هر مهارت زبان مثل یک فرآیند شیمیایی عمل میکند. ناامید نشوید به خواندن ادامه دهید و پس از چند ماه سر و کله زدن با متن تخصصی، دایره واژگان تان را بالا ببرید و‌ از دیکشنری هم غافل نشوید.

مهم ترین اتفاق در این روند درگیری با متن ها بود که در قدم نخست کمی سخت است اما پس از چندی واقعا به طور چشم گیری متوجه تغییر خواهید شد.
همچنین از مطالعه متن های ساده تر مثل کتاب های داستان طبقه بندی با کتاب صوتیشان بگیرید و با متون ساده هم تمرین را آغاز کنید.
سربلند و موفق باشید.

1 پسندیده