بهتره از معادل فارسی 《واق واق کردن》 به جای《 پارس کردن 》استفاده بشه.
این تاپیک مربوط به «خورشید، ماه و خفاش» در اپلیکیشن «زبانشناس» است. دوره «اصطلاحات روزمره ی انگلیسی - کتاب اول»
بهتره از معادل فارسی 《واق واق کردن》 به جای《 پارس کردن 》استفاده بشه.
این تاپیک مربوط به «خورشید، ماه و خفاش» در اپلیکیشن «زبانشناس» است. دوره «اصطلاحات روزمره ی انگلیسی - کتاب اول»
توصیه میکنم توضیحات این لینک رو ببینین دوست خوبم
https://the14.ir/fa/آیا-لفظ-پارس-را-عربها-به-ما-آموختند؟/
در ادامه ممنون از پیشنهادتون اما ما به این شکل سخت گیرانه ترجمه ها رو انجام نمیدیم ![]()
بنده نگفتم که اعراب به ما توهین کردند!! کتابهای زیادی خوندم چه ایرانی چه خارجی ترجمه شده که در اکثرشون از عبارت واق واق استفاده کردن…به هرحال ممنون بابت پاسخگویی.