9 گروه تلگرام برای پارتنر زبان انگلیسی و مکالمه

یکی از بهترین روش‌ها برای تمرین کردن زبان و تسلط پیدا کردن بر مکالمه، مشارکت در چت‌ها و گروه‌های تلگرامی است. در این گروه‌ها مجبور می‌شوید برای ارتباط برقرار کردن با دیگران و شرکت در بحث‌ها، انگلیسی صحبت کنید. در همین گروه‌ها کسانی هستند که سطح بالاتری از شما دارند و می‌توانند اشتباهاتی که دارید به شما گوشزد کنند و در کنار هم زبان را یاد بگیرید. در ادامه چند گروه برای مکالمه انگلیسی و پیدا کردن پارتنر انگلیسی معرفی می‌کنیم.

گروه تلگرامی چت به زبان انگلیسی

چت کردن به زبان انگلیسی یکی از بهترین روش‌ها برای تمرین مکالمه و سایر مهارت‌های زبان است. عضویت در گروه‌های تلگرامی چند حسن دارد که باعث پیشرفت سریع شما در زبان انگلیسی می‌شود. در ادامه به این چند مزیت اشاره می‌کنیم:

۱. تشویق شدن به فعالیت

وقتی در این گروه‌ها عضویت دارید و شاهد چت کردن و گفت‌وگوی سایر اعضای گروه هستید، تشویق می‌شوید تا در مورد موضوعات مطرح شده نظر بدهید. برای نظر دادن مجبور می‌شوید کلمه‌هایی که نیاز دارید و اصطلاحات مرتبط با موضوع بحث را یاد بگیرید.

۲. رفع اشکال

در گروه‌های تلگرامی افراد با میزان مهارت‌های مختلف و سطح مختلف حضور دارند. هم کسانی پیدا می‌شوند که سطح زبانشان از شما بالاتر است و هم کسانی که سطح پایین‌تری دارند. به همین دلیل همیشه کسی پیدا می‌شود که بتواند اشکالاتی که دارید به شما یادآوری کند.

۳. آشنایی با زبان عامیانه

زبانی که در کتاب‌های آموزشی می‌بینید و در بسیاری از ویدیوها می‌شنوید، زبان عامیانه نیست. در گروه‌های چت اگر فردی باشد که انگلیسی زبان نیتیو او باشد، شما می‌توانید زبان عامیانه را یاد بگیرید و نحوه‌ی چت کردن انگلیسی‌زبان‌ها، کلمات مخفف و زبان غیر رسمی را بیاموزید.

در گروه‌های زیر می‌توانیدعضو شوید و در مباحث شرکت کنید. بیشتر گروه‌ها موضوع آزاد دارند ولی در بعضی از آن‌ها هفتگی یا روزانه، مباحثی برای چت کردن در مورد یک موضوع خاص مطرح می‌شود.

گروه English Lɑnguɑge Union

در این گروه تلگرامی علاوه بر امکان چت کردن با سایر اعضای گروه، گاهی اوقات مطالب آموزشی هم قرار داده می‌شود که یاد گرفتن آن‌ها کمک می‌کند تا مکالمه‌ی بهتری داشته باشید. این مطالب از کانال تلگرامی متعلق به همین گروه فوروارد می‌شود و اگر دوست داشته باشید می‌توانید در کانال مربوطه هم عضو شوید.

گروه Writers [english]

در این گروه می‌توانید در مورد رایتینگ با دیگران مشورت کنید و سوالاتی که دارید بپرسید. اگر دوست دارید مهارت نوشتن به زبان انگلیسی را تقویت کنید می‌توانید از کمک اعضای این گروه بیشتر از ۸ هزار نفره کمک بگیرید. اعضای این گروه از سراسر دنیا در این گروه فعالیت می‌کنند و این شانس را دارید که یک دوست با زبان نیتیو هم در بین آن‌ها پیدا کنید.

گروه Viola English chat

در این گروه می‌توانید با بیش از ۲۲۰۰ نفر از سراسر دنیا در مورد موضوعات مختلف به زبان انگلیسی صحبت کنید. این گروه یک کانال تلگرامی آموزش زبان هم دارد که می‌توانید از مطالب آن استفاده کنید. موضوع بحث در این گروه آزاد است و این فرصت را دارید تا یک دوست با زبان مادری انگلیسی هم پیدا کنید.

گروه Free Discussion (My English Treasure)

در این گروه تلگرامی می‌توانید در بحث‌های آزاد شرکت کنید و توانایی خود در صحبت کردن با موضوعات مختلف را بسنجید. اعضای این گروه ایرانی هستند و احتمالا نمی‌توانید کسی که زبان مادری‌اش انگلیسی باشد، پیدا کنید. ولی با بیش از ۱۵۰۰ عضو، این گروه فرصت خوبی برای تمرین کردن چیزهایی است که در دوره‌های آموزشی مختلف یاد می‌گیرید.

گروه چت صوتی Voice Group (My English Treasure)

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که موقع چت کردن متنی، تسلط خوبی روی مکالمه دارید و راحت می‌توانید حرفتان را بزنید و منظور خود را به مخاطب بفهمانید اما در گفت‌وگوهای رو در رو دچار مشکل می‌شوید. بهترین راه برای حل این مشکل، تمرین کردن در گروه‌های چت صوتی است. در این گروه‌ها ترس و خجالت شما از حرف زدن در جمع و صحبت کردن به انگلیسی می‌ریزد و می‌توانید در فرصت مناسب، مهارت اسپیکینگ خود را تقویت کنید تا در موقعیت‌های مهم مثلا در آزمون‌ها آمادگی کافی داشته باشید.

گروه Mibbit

در این گروه که بیش از ۲۷ هزار عضو دارد، می‌توانید با افرادی از سراسر دنیا در مورد موضوعات مختلف چت کنید. تنها زبانی که در این گروه اجازه‌ی چت کردن با آن را دارید زبان انگلیسی است. پس برای ارتباط برقرار کردن با دیگران حتما باید تلاش کنید که انگلیسی حرف بزنید. ایرانی‌های زیادی در این گروه حضور دارند.

گروه Hangout

این گروه نزدیک به ۶ هزار نفر عضو دارد و اعضای آن از سراسر دنیا در مورد موضوعات مختلف با هم چت می‌کنند. البته اعضای ایرانی این گروه هم کم نیست.

گروه English Club

یکی دیگر از گروه‌های چت به زبان انگلیسی، همین گروه است که فضایی دوستانه دارد. اعضای گروه که بیش از ۱۱ هزار نفر هستند، گاهی اوقات محتوای آموزشی و موزیک‌های مورد علاقه‌ی خود را هم به اشتراک می‌گذارند. اعضای گروه از سراسر دنیا در این گروه تلگرامی دور هم جمع شده‌اند و به تبادل نظر می‌پردازند.

گروه تلگرامی پارتنر زبان انگلیسی

یکی دیگر از روش‌های خوب برای تمرین زبان انگلیسی، همکاری کردن با یک پارتنر زبان است.

چرا باید یک پارتنر برای یادگیری زبان داشته باشیم؟

وقتی برای یادگیری زبان، یک دوست و همراه داشته باشید، برای یادگیری انگیزه‌ی بیشتری دارید. بهتر است که پارتنر شما سطح زبانی مثل شما یا کمی بالاتر داشته باشد. یکی از مزیت‌های داشتن پارتنر زبان انگلیسی این است که می‌توانید با شیوه‌های مختلف با هم برای یادگیری زبان همکاری کنید.

مثلا غیر از چت کردن در تلگرام و پیام‌رسان‌های مشابه، می‌توانید چت تصویری داشته باشید یا حضوری یکدیگر را ببینید و از این فرصت‌ها برای مکالمه و یادگیری زبان استفاده کنید.

در گروه‌ تلگرامی زیر می‌توانید آگهی بدهید و فردی را به عنوان پارتنر زبان انتخاب کنید.

گروه English Partner

در این گروه باید آگهی بگذارید و اطلاعاتی مثل نحوه‌ی تماس با پارتنر، سطح زبان خودتان و پارتنر مورد نظر، ساعت‌هایی که می‌توانید تمرین کنید، هدفتان از یادگیری زبان و اگر آزمونی در پیش دارید تاریخ آزمون خود را مشخص کنید. اطلاعات دیگری مثل جنسیت پارتنر و آی‌دی تلگرام برای تماس را هم قرار می‌دهید و اگر کسی متناسب با شرایط شما پیدا شد، به شما پیام می‌دهد و برای ادامه‌ی مسیر یادگیری خود می‌توانید با هم برنامه‌ریزی کنید.

7 پسندیده

تو پست زیر هم می‌تونین نیازتون به پارتنر رو آگهی و افراد مشابه خودتون رو پیدا کنید:

6 پسندیده

سلام شما میتونید از دیسکورد هم استفاده کنید خوبیش اینه که فیلتر نیست :boom:

سلام دوستان عزیز یک گروه چت زبان انگلیسی ساختم هرکه دنبال پارتنر و یا تقویت زبان انگلیسی است می‌تونه جوین شه وکلی مهارت کسب کنه لینک گروه مون

              👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻


   https://t.me/Englishchat_ir

درصورت عدم ورود این آدرس رو در تلگرام تایپ کنید
:point_down:t2::point_down:t2::point_down:t2:
Englishchat_ir :point_left:t2:

              https://t.me/Englishchat_ir