سلیقه من و شما بهم نزدیکه
یک تاپیک برای موسیقی کلاسیک وجود داره
آقا مصطفی ایجاد کرده، در زیر لینکش رو میذارم
اما برای موسیقی اصیل ایرانی چیزی نداریم، ایده خوبیه که خودتون یکی ایجاد کنید، ما هم آهنگ داریم که بذاریم
5 پسندیده