سلام جناب بله من خودم شروع کردم ولی بستگی به خودتون داره که بتونین مداوم و سلف استادی جلو ببرین یا اگه نشد با استاد
ولی اگه سلف ایستادی میخواین جلو برین باید دقت و توجه داشته باشین من خودم چون میبینم قواعدش اشنا نیست و یکم پیچ و خم داره مجبور میشم زیاد وقت بذارم و همه چی رو جستجو کنم و بنویسم
یکیم من یه مشکل اجتماعی بودن دارم ترجیح دادم کلاس نرم ولی هر کسی که رفته المان میپرسم همه کلاس رفتن ترسیدم![]()
و برای ازمون به من گفتن بهتره برای ایسپیکینگ و انشا نوشتن حتما با یه استاد کار کنم
کتاب های زیادی هست برای a1و a2 و b1
اما برای b2 فقط یک مجموعه کتاب هست
به من گفتن که برای سلف استادی menschen خوبه ولی بازم میتونین کتاب های مختلف رو از اینترنت دانلود کنین تو سایت های ایرانی گذاشتن