تفاوت معنی i used to و i would چیست؟

ممنون از شما سرکار خانم
:pray:

2 پسندیده

خواهش میکنم
کم پیدایی آقا صالح.

1 پسندیده

هستم در خدمتتون. یه مدت بابت یه سری مشکلات نتونستم زبان بخونم. الان حدود چهل روزی میشه که مجدد شروع کردم.

1 پسندیده

خدا رو شکر که مجدد شروع کردید انشالله همیشه سلامت باشید:pray::pray:

1 پسندیده

ممنون علی جان. توی پیام ها خوندم که دانشگاه مورد علاقت قبول شدی. خیلی خیلی تبریک میگم به شما. واقعا استحقاقش داشتی. الان که در رشته مورد علاقت و دانشگاهی که میخواستی قبول شدی ، انشالله شروعی باشه برای موفقیت های بیشتر و بیشتر شما.

1 پسندیده

خواهش میکنم آقا صالح عزیز شما لطف داری:heart_eyes::pray:البته من خودم خواستم از شما تشکر کنم بابت انرژی مثبت و انگیزه ای که به من دادین؛کلا فراموش کردم(بابت درگیر شدن با کاری ثبت نام و… حتی تا الانم درگیرم) شرمنده:pray::pray:

1 پسندیده

دشمنت شرمنده باشه. انشالله همیشه موفق و پیروز باشی.

1 پسندیده

:joy::joy::joy:
نفرمایید:relaxed:

1 پسندیده

من متوجه توضیحاتتون نشدم :cry:
راستی اساسا مگه would نباید به یه عمل فرضی در گذشته اشاره داشته باشه؟ توی ترجمه‌های که دوستان داشتن چنین چیزی حس نمی‌شد که
به‌نظرم هیچ‌چی درمورد گرامر would بلد نیستم-_-

2 پسندیده

سلام به شما
به نظرم توی گرامرها هیچوقت نباید دنبال دو تا گرامر رفت؛
اولی گرامر زمان ها
دومی گرامر would

فقط بیشتر گیج کننده هستند. بهتره به تدریج و با متن های مختلف با کاربردشون آشنا بشیم.

1 پسندیده

همین‌که یه کلمه‌ی فسقلی رو با مبحث گسترده‌ی زمان‌ها توی یه دسته قرار دادین عمق فاجعه رو در مورد پیچیدگی این گرامر مشخص کرد:joy::pray:

1 پسندیده

:joy::joy:
خودتون یه سرچ توی تالار کنید در مورد would, متوجه میشید که چه کاربرد گسترده ای داره. واقعا با حفظ کردن نمیشه متوجه شد. فقط باید توی متن های مختلف دید و یاد گرفت.

1 پسندیده

بله حق با شماست
راستی حتما متوجه شدید که دارم تاپیک‌هاتونو دنبال می‌کنم ( منظورم اینه که کیفیت سوالاتتون باعث شد برم تاپیک‌های قبلیتون رو هم بخونم)
واقعا سوالات خوبی مطرح می‌کنین، هربار یه نکته‌ی جدید یاد می‌گیرم
ممنونم از این بابت

1 پسندیده

بله متوجه شدم. همیشه هم لطف دارید و لایک میکنید نوشته ها و سوالات من.
ممنون از لطفی که به بنده دارید.
:pray:

1 پسندیده

سلام
همان طور که آقا صالح هم گفتن؛would کاربردهای متعددی داره اون کاربردی که شماهم گفتید درسته اما همیشه قرار نیست فقط در یک کاربرد به کار بره.

همه که از اول بلد نبودن به تدریج انشالله همه کاربرداشو یاد میگیرید؛فقط عجله نکنید و متن های مختلف مطالعه کنید تا به اهدافتون بازم تاکید میکنم به تدریج برسید.

2 پسندیده

ممنونم
به نظرتون اگه هیچ ذهنیتی از یه گرامر نداشته باشیم و در عین حال اصلا به توضیحاتش رجوع نکنیم و فقط به نمونه جملاتی که توی متن‌ها باهاش برخورد می‌کنیم بسنده کنیم روش درستیه یا اون ذهنیت حداقلی از کل گرامر لازمه واسه انسجام بخشیدن بهش؟
@vali29732
@sahar.salehi
@saleh43

1 پسندیده

نظر شخصی خودمه این؛ هیچ استدلال علمی نداره؛
توی خیلی از تاپیک ها میخونیم که اجازه بدین فرایند یادگیری زبان شما مثل یک کودک باشه، با تکرار و شنیدن سعی کنید یاد بگیرید. این حرف من تا حدودی قبول دارم ( قسمت تکرار و شنیدن فراوان )
ولی ما با بچه ای که تازه میخواد زبان یاد بگیره یه تفاوت بزرگ داریم؛ بچه قدرت احساسش قویه ( تکرار های فراوان را میپسنده ) ولی وقتی بزرگ میشه ( مثل ما ) قدرت منطق هم دخیل میشه در فرایند یادگیری. پس اگر از منطق وجودیه یه چیز مطلع باشیم راحت تر اونو قبول میکنیم. البته مطمئنا اگر خیلی به گرامر پایبند بشیم از زبان زده میشیم چون گرامر پر است از استثنا.
پس در حد معقول بد نیست که گرامر هم بلد باشیم و با تکرار و تمرین و به کار بردن اونها در جملات مختلف این دانسته ها توی ذهنمون تثبیت کنیم، نه با حفظ کردن قواعد.

3 پسندیده

سپاسگزارم بابت راهنماییتون

1 پسندیده

خواهش میکنم
:pray:

1 پسندیده

دوست عزیز ازطریق لینک زیر می‌تونید اطلاعات بیشتری درباره‌ی کلمه‌ی would به دست بیارید.

3 پسندیده