انیمیشن ها بر اساس سطح دسته بندی شدند ولی وقتی وارد میشی بخش های اون سطحش متفاوته
مثلا زده a2 ولی وارد که میشی تو جزئیات هربخش میری زدهb2
4 posts were merged into an existing topic: تعمیرگاه زبانشناس ![]()
انیمیشن ها بر اساس سطح دسته بندی شدند ولی وقتی وارد میشی بخش های اون سطحش متفاوته
مثلا زده a2 ولی وارد که میشی تو جزئیات هربخش میری زدهb2
4 posts were merged into an existing topic: تعمیرگاه زبانشناس ![]()