چالش let's talk « روش تفنگ بر روی سر »

سلام خدمت دوستان عزیز.

امیدوارم حالتون خوب باشه.

امروز درباره قرار گرفتن در شرایط سخت و مجبور شدن به منظور پیشرفت صحبت میکنیم.

مشخصاً همه اپلیکیشن زبانشناس رو دانلود دارید و دارید با خیال راحت و خیلی امن مطالبتون رو می خونید و کسی هست که ادعا کنه پیشرفت نکرده ؟

مشخصه که نه.

ولی برای پیشرفت بیشتر نمیشه همش یه گوشه لم داد و فقط خوش گذروند. گاهی وقتا نیازه در شرایط سخت قرار بگیرید.

امروز درباره همین موضوع صحبت خواهیم کرد.

منتظر تجربیات و نظرات شما دوستان هستم.

19 پسندیده

سلام و خسته نباشید. خلاقیت فوق العاده بخرج میدهید عالیه. هر وقت صدای خروس رو میشنوم یاد روزهایی میافتم که آلاء تازه بدنیا اومده بود شبها که خواب نداشت و صبحها تازه میخواستم بخوابم صدای خروس همسایه که حیاط داشتند در میومد.
اما در مورد موضوع: ببخشید یک هفته بخاطر آلرژیم صدام در نمیاد نظرم رو مینویسم

personally, I’ve experienced a lot this situation, most of them caused I becam successful, In fact the main reason is that I’ve learned to put myself in hard situation to do that better. I confined with terms and imagend that if I didn’t do that what might have happened. The possibility of defeat stired me into action. Sometime need to move smoothly but it can’t be true and we must gun to head method especially when we do sth in selfdoing method.

3 پسندیده

3 پسندیده

I am going to buy a gun :sunglasses:

Another way is that I marry with a foreign girl

I think the second is better :wink:

3 پسندیده

کامبیز جان عجب شروع جالبی داشت این ویدیو…:heart_eyes:چه افکت های خوب و متناسبی مطمئنا زمان میزاری و عالی هم میشه …:clap::clap::clap::clap:
در مورد الزام به انجام دادن کاری، جواب میده اما کوتاه مدت و در مورد خود من بیشترین سهم تو یادگیری رو علاقه داره و تو این مسیر حتما از تمام فرصت هایی که گیرم بیاد استفاده میکنم البته این نظر منه شایدم اگه بشه بدون اینکه تفنگی باشه خودتو ملزم کنی بد نباشه اما این کار سخته…:thinking::thinking::thinking:

3 پسندیده

I agree with point that you mention, It’s the best sth that can happen for one, I think it can happen when we become Commitment to our interests, but unfortunately we grow up with force and prize. I’m not going to rebute your idea just want to say usually we don’t learn to follow our dream, maybe it’s because of being lazy or accustomed to the monotony of life. I just said based on my circumstances.

3 پسندیده

سلام
ایول افکت :ok_hand::joy::joy:
وقتی شکلیک کردید بهمونو کشتینمون
چجوری میباید میگوشیدیم عایا؟! :neutral_face:

وویس های شما که دیگه … :clap::clap::clap:

آره انصافا هم کلام شدن با توریستها هم یه راه عالیه هاا
ولی فککن بری سلام کنی بعد برگرده جواب بده
اون استرسی که آدم اون لحظه میگیره
فقط میشه گف “بای” :neutral_face::grin:

نکاتی که گفتین عااالی بود :ok_hand::ok_hand:
ممنون :clap::clap:

3 پسندیده

سلام
بسیار عالی هم افکت جالبی که گذاشته بودین هم محتوایی ویدیو. :blush::clap::clap::clap::clap:
در اینکه باید خودمونو تحت فشار بزاریم کاملا قبول دارم
که خب اینم باید حساب شده باشه وگرن باعث دلزدگی میشه
در کل سپاس بابت ویدیو های عالیتون :tulip:

2 پسندیده

سلام کامبیز جان مرسی از بابت ویدیو
آره واقعی پیشرفتی بوده از موقعی که زبانشناس نصب کردیم.هرچند پیشرفت آروم بوده ولی مفید بوده.حداقل با مقایسه کردن اینکه بر فرض 6 ماه قبل درکم از مطالب انگلیسی و همچنین توانایی شنیداری در چه حد بوده و الان در چه حده به شخصه میبینم که پیشرفت کردم.(همین که لتس تاک های شما دوستان رو بعضا کامل و بعضن تا حد زیادی متوجه میشم بنظرم پیشرفته)ولی قضیه اصلی زبان و چالش برانگیزین قسمتش مکالمه هست که بشه بخوبی و بدون مکث روان با اعتماد بنفس کامل صحبت کرد. من فکر میکنم دارم بخوبی لغات جمع میکنم ولی هنوز ناتوان در مکالمه کردن هستم و امیدوار هستم که از این بابت هم بتونم پیشرفتی داشته باشم.

3 پسندیده

سلام ممنونم از شما خانوم نیکنام گرامی.

ممنونم از لطفی که به من دارید.

والا این خروس همسایه نمیدونم چشه. کلا هر 40 دقیقه یه بار میخونه. ببخشید اصلاح میکنم نعره میکنه.

چون ما تو کتاب داستانا خونده بودیم خروسا میگن قوقولی قوقو…
این خروس داد میزنه.

exactly this is true.

in some cases we have to overcome the challenges.

I think one of the most important causes of not improving and hitting a plateau is that we constantly don’t challenge ourselves.

because challenges come from our weaknesses.
if someone’s speaking is good. so speaking won’t be a challenge for him/her anymore

this gun to head method is a great method to put ourselves in a situation that we have to learn. as a result of it we can improve.

yeah creative is my middle name :joy::grin:

it’s good to hear that it was funny :grin::rose::rose:

let’s talk about “say hi to a foreigner”

you said that you’re afraid in some cases.

let’s be honest. it’s natural to be afraid.

why? because the head is hesitant. but the heart is pushing you to go and talk.

let’s see this like this:

in many ways talking to a foreigner is like dating girls.

I know it’s a little bit weird to talk about this subject in this forum ( and of course this thing always was a challenge for me.)

the more a man talks to girls, the more he’ll be able to get the girl’s numbers.

of course it’s tough to talk for a man, especially a man that has never talked to a girl, face to face.

the first time, the second time, maybe thousands of times the man will screw up.

but the more he talks the more he’ll learn and gain confidence.

it’s tough to talk to someone in English. yes, it is.
but let’s be honest, no one is gonna kill us for not being able to talk.

who cares?

if you said hi and the person answered you, just do your best. if you couldn’t talk just say I’m sorry I can’t talk.

or. if you’re stressed out tell them that you are stressed out.

say hi. how are you?

then say sry I’m a little bit stressed out, my heart is beating, my throat is dry but by the way, I like to know you guys. I like to talk to you guys.

this is " letting go of respectability"
you are afraid to talk because you feel your lack of skill in English will lead you to lose your respect or at least not gaining any respect.

it’s true, we humans are like this.

believe me they will help you, if not. so what? go live your life. everything is cool.

the most important thing is that you learned something. you learned courage. you learned self- belief. you learned that you can do something that lots of people can’t.

so the choice is up you.

oh good. if you found one call me man. :wink::grin:

مرسی حجت جان. لطف داری داداش :rose::rose:

الزام به اجبار البته کمی با بحثی که من مطرح کردم فرق داره.

بحث اینه که همه چی نمیشه cool باشه و گاهاً باید سختی هم بیاد تو کار. و خب با fun میکس شن.

مثلا فرض کن بری تو آمریکا برای نجات وضعیتت نیاز داری صحبت کنی. خب مشخصه که تو اون شرایط چاره ای جز پیشرفت نداری.

ولی تو ایران راحت نشستی و یه زبانشناس داری و خیلی شیک یاد میگیری.
یه بار متمرکز یه بارم حوصله نداری کلا نمیخونی.

حداقل برای من این مورد بوده. :grin:

بحث علاقه خیلی خیلی مهمه. همه هم میدونیم. 80 درصد اصلا باید علاقه باشه و 20 درصد حداقل باید سختی باشه تا بشه پیشرفت کرد. :rose::rose:

سلام. روم سیاست :joy::joy::joy:

درباره این موضوع برای آتوسا خانوم توضیح دادم. به نظر من باید استرس رو به جون خرید :grin:

خواهش میکنم. ممنونم از شما. :rose::rose:

خواهش میکنم :rose:

ممنونم از حسن نظرتون نسیم خانوم

سلام آقا حسین عزیز.

بله برای پیشرفت نظر من اینه که باید مکالمه داشت. حالا به مرور که به یه اعتماد بنفس رسیدید که بگید اوکی الان وقتشه به نظرم باید صحبت کردن رو شروع کنید.

البته اینجوری نباشیه که هی بگید حالا صبر کنم، حالا زوده و…

به نظر من میشه گفت بعد اینکه دایره لغاتتون به قدر کافی بالا رفت ( مثلا 4000 یا 5000 ) دیگه حتما باید شروع کنید

4 پسندیده

Yes, I agree with you and I understand you, because my husband was the same as you. :sunglasses::grin:by the way, I want to say, it’s hard to me to talk with tourist, but I’ll attempt it. And I’ll tell you.

2 پسندیده

3 پسندیده

Hi tnx for every thing you were perfect as usual. I agree with you about force because I do sth with force . may not be for other people but it is for me anyway your topic was good :+1:

3 پسندیده

yes amazing Mr.s Hengame.

keep going :clap::clap:

3 پسندیده

Thx alot for your great advice
It’s better and easier for me to go forward with no practice and study
I’ll do that and absolutely share with you about this experience
I have to firstly to find and trap one of them :joy::joy::joy:

2 پسندیده