معرفی کتاب های زیبوک: کتاب قبرستان (The graveyard book)

سلام دوستان
امیدوارم حالتون خوب باشه. امروز با شما هستم با معرفی یکی از کتاب های زیبوک که به تازگی در اپلیکیشن قرار داده شده. شما دوستان می تونید این کتاب رو در اپلیکیشن زیبوک و در قسمت قفسه ی نوجوانان مطالعه کنید:

کتاب قبرستان (the graveyard book) اثر داستان نویس مشهور بریتانیایی Neil Gaiman و در سبک خیال پردازی می باشد. رمان دیگر همین نویسنده به نام کورالین نیز در اپ زیبوک قابل مطالعه است. کتاب قبرستان در سال 2009 توانست هر دو جایزه ی هوگو و نیوبری را برای بهترین اثر نوجوانان از آن خود کند.

220px-TheGraveyardBook_Hardcover

خلاصه داستان:

این رمان داستان پسربچه ای به نام Bod (مخفف nobody) را دنبال می کند. خانواده ی Bod وقتی او کوچک بود توسط یک قاتل به قتل میرسند، اما Bod توسط ارواح یک قبرستان متروکه نجات می یابد و در آنجا بزرگ می شود. داستان کتاب، چگونگی بزرگ شدن Bod در میان مردگان را شرح می دهد. او از مردگان نیروهای فراطبیعی مانند غیب شدن را فرا می گیرد و ماجراهای جالبی را رقم می زند. Bod رفته رفته می فهمد که خانواده ای داشته و او نمیتواند تا ابد با ارواح زندگی کند. از طرفی شخصی که خانواده ی او را کشته است هنوز دنبال او میگردد تا او را نیز بکشد و …

مطالعه ی این کتاب خواندنی رو به شما عزیزان توصیه میکنم. از مزایای این کتاب راوی آن است و در واقع برای هر نقش صدا گذاری مجزا شده است. همچنین این رمان به نحوی طنز گونه نوشته شده که بر جذابیت داستان افزوده است.

امیدوارم از خوندن این رمان لذت ببرید.

لینک مرتبط:
معرفی کتاب های زیبوک: کورالین

15 پسندیده

کتاب خیلی خوبیه من چندین سال پیش نسخه ی فارسی این کتابو از کتابخونه گرفته و چند باری خونده بودمش. الانم خوشحالم که نسخه ی انگلیسیش تو زیبوک قرار گرفته و فرصتشو دارم تا یه بار دیگه بخونمش اونم به نگلیسی.
ممنون به خاطر معرفیتون واقعا کتاب جذابیه.

3 پسندیده

خیلی کتاب جذابیه ، قشنگ ژانر موردعلاقه منه :sunglasses:
سپاس بابت معرفی :pray:

4 پسندیده

یکی از کاربرای مورد علاقه من تو زبانشناس بدون شک آقا مصطفی هستش.
کتابی درخواست کنید مطمئناً میخونید‌
واقعاً آفرین

2 پسندیده

مرسی آقا کامبیز. شما لطف دارید.
دست شما هم درد نکنه که زحمت میکشید و کتابارو قرار میدید. :pray: :rose:

2 پسندیده