قوانین تالار زبانشناس

با سلام خدمت تمامی زبان آموزان عزیز.

تیم زبانشناس پنج سال پیش این تالار رو تاسیس کرد تا زبان آموزان در کنار هم دیگه به مطالعه زبان بپردازند و تجربیات خودشون رو با هم دیگه به اشتراک بزارن. برای حفظ این محیط دوستانه تیم زبانشناس تصمیم بر این گرفت که قوانین خاصی برای تالار وضع نکنه.

ما تا همین چند وقت پیش کاربر معلقی نداشتیم. سعی میشد بحث و گفت گو ها به تاپیک های متفرقه انتقال داده شن و تا حد ممکن بحث هایی که به دعوا میرفت هم حذف شن.

اما با توجه به اینکه تعداد کاربران افزایش پیدا کرده و کمی این چند وقت میزان پستهای اسپم بالا رفته ( که رو کیفیت محتوایی تالار تاثیر منفی گذاشته) تصمیم بر این گرفته شد که یه سری قوانین وضع بشه که نظم و انضباط در تالار حفظ بشه تا ایشالا با یاری شما دوستان عزیز کیفیت محتوای تالار دوباره بهبود بخشیده شه.

قانون اول - بحثهای غیر زبانی در خصوصی یا شبکه های اجتماعی انجام بگیرند

بحثهای اعتقادی، احساسی، سیاسی و… تمامی این بحثها از این به بعد در محیط خارج از تالار انجام بگیرند. اگه طرفدار کشور خاصی هستید، یا بحث اعتقادی خاصی دارید، یا می خواید برای دوستاتون تولدی بگیرید حتما این رو در خصوصی یا پیامرسان ها انجام بدید. اینجوری هم بحث حرفه ای تر انجام میگیره و حرفتون رو شخصاً با هم دیگه بیان می کنید.

این تاپیک ها بلافاصله بعد از شناسایی قفل و حذف خواهند شد.

قانون دوم - با هر گونه توهین و دعوا برخورد خواهد شد

رعایت ادب در مکالمات بسیاری حیاتیه. سعی کنید اگر انتقادی از شخصی دارید حتما با خودشون در میون بزارید و لحن درستی برای انتقاد انتخاب کنید. برای اطلاعات بیشتر حتما این مقاله رو بخونید.

چرا انتقاد سازنده همیشه باعث رشد خواهد بود.

قانون سوم - از امکانات تالار برای قدردانی و تبریک استفاده کنید

اگر محتوایی وجود داره که براتون مفید بوده، تا جای ممکن از لایک استفاده کنید. سعی کنید از کامنت ها برای شرکت در موضوع مربوطه استفاده کنید نه تشکر. مثلا اگه بحث درباره ی درسی خاصیه به جای اینکه کامنت تشکر بزارید نظرتون رو درباره اون درس بگید. اینجوری بحث و گفتگو تعاملی خواهید داشت.

و اما در کنار این قوانین یه سری چهار چوب هم هست که خوبه رعایت بشه.

  1. وجود مطالب متفرقه هیچ مشکلی نداره به شرط اینکه مفید باشه. مثلا اگه درباره سرما خوردگی مطلبی گذاشته شه مشکلی نیست. اما همیشه ذکر منبع فراموش نشه.

  2. سعی کنید چالش هایی که ایجاد می کنید برای زبان آموزی مفید باشن و از تگ کردن افراد بدون اجازه خودداری کنید.

  3. ارائه مقالات و تجربیات شما همیشه مورد استقبال قرار خواهد گرفت. پس حتما در بحثهایی که میتونه به سایر زبان آموزان کمک کنه شرکت کنید.

  4. از ایجاد پست های اضافی خودداری کنید و از نقل قول های چندگانه استفاده کنید.
    آموزش ایجاد تاپیک و نقل قول چند گانه

  5. حتما درخواست پارتنر را در خصوصی مطرح کنید.

  6. تاپیک هایی ازین دست در دسته بندی متفرقه قرار می گیرند.

  7. تبلیغات به هر نحوی اکیدا ممنوع می باشد.

  8. از نوشتن تاپیک هایی که در آینده احتمال می دهید نیاز به پاک شدن دارند خودداری فرمایید.

  9. مربیان و کارشناسان تالار فقط موظف هستند که به سوالات کاربران که در چهارچوب دروس اپلیکیشن زبانشناس پرسیده می شود پاسخ دهند و سوالاتی که خارج از دروس زبانشناس پرسیده می شوند در اولویت پاسخ دهی مربیان و کارشناسان قرار نمی گیرند.

  10. از ساختن تاپیک های متعدد در بازه ی زمانی کوتاه خودداری فرمایید. تلاش نمایید که سوالاتتات در حد امکان در یک تاپیک واحد پرسیده شود.

با آرزوی موفقیت برای شما عزیزان.

94 پسندیده

با سلام

قانون شماره 10به قوانین تالار اضافه شد. لطفا مطالعه بفرمایید.

روز خوبی را برایتان آرزومندم :rose::blush:

17 پسندیده