آیا استفاده از زبان شناس برای کنکور انگیلیسی کافیه

سلام میخواستم بدونم استفاده از زبان شناس برای کنکور انگیلیسی کافیه یا باید در کنارش کار های دیگه ایم انجام داد میشه یکی راهنمایی کنه؟

3 پسندیده

سلام به شما :cherry_blossom:
من از زمان کنکورم خیلی گذشته :sweat_smile: اما به نظرم برای کنکور بیشتر باید روی تست زنی کار کنین… مطالب مرتبط با درسهاتون بیشتر مطالعه کنین
قطعا زبانشناس به بالا رفتم مهارت کلیتون در زبان کمک میکنه که نهایتا در کنکور هم به دردتون میخوره، اما صرفا برای کنکور باید به مهارتهای کنکوری هم بپردازین
من در کنکور زبانم رو خیلی خوب زدم، کلاس زبان هم نمیرفتم، اما هم علاقه به زبان داشتم، هم تستهای زبان رو که میزدم دایره لغاتم رو هم خیلی بالا بردم.
درنهایت حتما دوستانی که درین زمینه تخصص دارن بهتر میتونن کمکتون کنن.

4 پسندیده

سلام دوست عزیز

اپلیکیشن زبانشناس برای کنکور طراحی نشده اما اگر شما وقت روش بذارین میتونین زبان رو اصولی یاد بگیرین. طبیعتا اگه زبان رو اصولی بلد باشین در کنکور هم میتونین موفق باشین.
در اپلیکیشن ما دایره لغات شما افزایش پیدا میکنه، گرامر رو هم به صورت ناخودآگاه یاد میگیرین، و به طور کلی درک مطلب شما از زبان بالا میره. بنابراین اگر تا حدی هم تست بزنید و با سوالات کنکوری آشنا باشین میتونین از پس کنکور هم بر بیاین.
من پیشنهادم به شما اینه که دوره ی داستان واقعی و نیمچه داستان ها رو بخونین.

7 پسندیده

سلام دوست عزیز.من هم فکر میکنم زبانشناس به صورت تخصصی برای کنکور گزینه خوبی نباشه.کنکور کلا در یک وادی دیگه است متاسفانه.
البته در زمان های ازادمیتونید داستان های مختلفی از زبان رو گوش بدین تا دامنه لغاتتون افزایش پیدا کنه.
از اونجایی که من تازه از تنور کنکور در اومدم (: پیش بینیم اینکه سبک کنکور زبان سوالات امسال(۹۹) مثل سال ۹۸ باشه ونسبتا اسونه. تاجایی که میتونید دامنه لغاتتون مخصوصا لغات کتاب درسیتون رو خوب بخونین.
موفق باشید.

3 پسندیده

سلام نه باید کتاب درسی را بخوانی و بیشتر تست بزنی و اگه نظر من میخواهی بدونی برو سازمان سنجش و سوال های کنکور زبان سال های قبلا تست بزن .
چون اگه تست زیاد بزنی سر امتحان استرس نداری و یه نکته مهم توی کنکور تست زنی .

2 پسندیده