برای آزمون آیلتس

من علاوه بر نرم افزار زبان شناس، یسری کتاب هابcambridge هم گرفتم از قبل اما نمیدونم واقعا از اونا استفاده کنم یا فقط از زبان شناس، میدونم از تنبلی خوودم هست اما شما میتونید یه کمکی به من بکنید واقعا انگیزه ام رو از دست دادم فکر میکردم میتونم تو شش ماه آیلتس بگیرم اما الان میبینم هر درس رو کمتر ده روز نمیتونم تمام کنم.

6 پسندیده

سلام عاطفه خانم :dizzy::dizzy::dizzy::ribbon::ribbon::ribbon:
من هم اگه خدا بخواد، هدف آزمون تافل رو برای یکی دو سال آینده دارم.
قطعاً که باید علاوه بر زبانشناس، کتاب های مخصوص آزمون رو هم بخونی.
من که خودم تا بتونم رو زبان وقت می زارم.
ولی یه موقع هایی به خودم می گم اصلاً نمی خوام امتحان بدم که بدون استرس، زبان بخونم. هر چند خودم می دونم دارم به خودم دروغ می گم. ولی همین، باعث می شه بشدت از استرسم کم بشه‌.
یه جورهایی برای خودم محدودیت زمانی برای آزمون، قائل نشدم که استرس نگیرم. به خودم می گم هر موقع که آماده بودم، امتحان می دم.
تو چالش های زبانی تالار هم تا می تونم شرکت می کنم و حتی خودم، تاپیک های چالشی برای تالار ایجاد می کنم تا مجبور بشم خودم حتماً تو اون چالش ها فعال باشم.
دوست های زبانی خوبی هم تو تالار :blue_heart::blue_heart: دارم که تو انگیزه من، بسیار موثر هستند.

8 پسندیده

الان من بعد بیست و سه روز، دوره زبانم صفر شد الان تازه به دو رسیده خیلی احساس بدی دارم اینجوری. :disappointed_relieved::disappointed_relieved::disappointed_relieved:. پس باید کتاب هارو هم بخونیم. تشکر ازتون. من زیاد از چالش ها سر درنمیارم تو تالار یا خیلی جلوترن یا یه متن خیلی بلندی نوشتن تو یه پست متوجه نمیشم ازشون.

4 پسندیده

منظورت زنجیره مطالعه یادگیری روزانه هست عاطفه خانم؟ :dizzy::dizzy::dizzy::ribbon::ribbon::ribbon:

این تاپیک رایتینگ رو خودم دو روز پیش ایجاد کردم برای تمرین های رایتینگ بچه ها

خودم هم دارم تو این تاپیک، تمرین می کنم.

خواهش می کنم.

:pray::pray::blue_heart::yellow_heart::green_heart::blue_heart::yellow_heart::green_heart:

4 پسندیده

بله منظورم زنجیره یادگیریه

4 پسندیده

این کامنت، برای همین امروز تو این تاپیکم هست
تاپیکم، در مورد حفظ زنجیره هست

4 پسندیده

تشکر ولی من از وقتی زنجیره بیست روزه رو از دست دادم دیگه دست و دلم به یادگیری زبان نمیره. با اینکه دوره کامل رو هم خریدم. کاش اینقدر راحت زنجیره نمی پرید تازه امروزم دوباره زنجیره پرید هیچ پیامی هم نیومد زنجیره داره از بین میره خلاصه قاطی پاتی شدم. تو اون انجمنا هم نمیدونم چرا نمیتونم پیام بدم شاید بلد نیستم نمیدوونم

4 پسندیده

سلام عاطفه خانم :dizzy::dizzy::dizzy::ribbon::ribbon::ribbon:
امروز یکی از بچه های تالار :blue_heart::blue_heart: در مورد مشکل خودش برای حفظ زنجیره، تاپیک زده و از بچه ها نظر خواسته

جواب من به شما :green_heart::blue_heart:

اون تاپیک مشکلی نداره.

:hibiscus::sunflower::two_hearts:

4 پسندیده

واقعا ممنونم ازت که بهم کمک کردی :sparkling_heart:

4 پسندیده

سلام روز خوش من تجربه خودمو در اختیارتون میزارم
برای آیلس میشه تو ۶ ماه آماده شده اما به شرطی که جنرال انگلیش شما خوب باشه و در روز بین هشت تا ده ساعت فرصت کافی برای مطالعه داشته باشین و از‌ همه مهمتر داشتن یک استاد و راهنمای خوب در کنار خودتون هست با این اپلیکشین به هیچ وجه برای آیلس نمیتونین آماده و موفق بشین چون با این برنامه فقط میتونین لیسنینگ و تا حدی اسپیکینگ خودتونو بهبود ببخشین ولی برای رایتینگ و ریدینگ حتما باید منایع دیگه ای بخونین و تاکید میکنم در کنار یک استاد و راهنمای آیلس خوب اگه سطح مثلا a۲ هستین میتونین در مدت ۶ ماه به سطح b2 برسین و آیلس ۶.۵ رو ست کنین

5 پسندیده

اتفاقا منم ماه اينده ايلتس دارم.زبان شناس برنامه تفريحيه. هر موقع خسته شدي روزي ربع ساعت نيم ساعت باهاش كار كن. كلاس عمزمي يا خصوصي برو. حضوري يا انلاين. تست هاي سال هاؤ قبل ر. بزن و كلماتشون رو ياد بگير. اگه كمكي از دستم رر بياد در خدمتم.

4 پسندیده

تو قيد بند نباش. به درك كه پريد. هدف زنجيره نيست. يادگيريه. تشنه باش.برو تو دل قضيه.

4 پسندیده

سلام
به نظرم اصلا جای ناراحتی نداره
خب دوباره شروع کنید.

اینقدر تمرین کنید تا به مرور جزء عادات روزمره تون بشه.

اصولا اصطلاح “زنجیره ات رو نشکن یا قطع نکن” برا این درست شده که به ما یاد بده اهدافمون رو آهسته آهسته ولی مداوم و پیوسته ادامه بدیم.

چون با ادامه دادن های روزانه ی کوچیک، به مرور مسیرهای عصبی در مغزمان درست می شن، که وقتی این مسیرها در مغز ایجاد بشن، اون وقت می شه جزء عادتهای روزانه مون …

و نکته ی شیرینش اینجاست که وقتی عادت شد اون وقت دیگه، ترک عادت موجب مرض است! …

5 پسندیده