معرفی سریال های مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی

سلام خیلی مطلب مفیدی بود. من سریال criminal minds رو تا حالا ندیده بودم فکر می کنم همون سبکیه که دوست دارم.به نظرم این سریال ها مخصوص کسانی هستند که سطح زبانشون حداقل متوسط باشه.پیشنهاد می کنم اگر از دوستان عزیز سطح زبانشون پایینتر هست سریال های آسونتر رو تماشا کنند.مثلا سریال Extra سریال خوبی هست. قسمت اولش در یوتیوب رو پایین ارسال کردم

https://www.youtube.com/watch?v=a339H_aqXx0

از این لینک هم میتونید قسمتهاش رو دانلود کنید

https://www.languagecentre.ir/download/eng/english-videos/extra-english

5 پسندیده

تو سایت www.irlanguage.com همه قسمت ها با دو زیر نویس و فایل متنی موجوده

5 پسندیده

ببخشید زیر نویسش کجاشه دقیقا😕

3 پسندیده

روی دکمه ی CC بزنید(موقع پخش فیلم)
زیرنویسش میاد

3 پسندیده

The Middle

7.5
ژانر : کمدی
سال تولید : (2009– )
کارگردان : Eileen Heisler , DeAnn Heline
نویسنده : Eileen Heisler , DeAnn Heline
زبان : انگلیسی
ستارگان : Patricia Heaton , Neil Flynn , Charlie McDermott
مدت زمان : 22 دقیقه
رتبه : 7.5/10 از 38503 نفر در IMDB نمره منتقدین : 100 / -
محصول : آمریکا
شبکه : ABC
زیرنویس : دارد رده : سریال
خلاصه داستان : داستان سریال درباره ی یک خانواده ی 5 نفره است که علاوه بر بچه های عجیب و غریبی که دارن از نظر مالی هم در وضعیت خوبی نیستن پدر خانواده ادم بیخیالی است که در معدن سنگ کار میکند و مادر خانواده در بنگاه ماشین فروشنده است پسر بزرگ این خانواده تو تیم فوتبال بازی میکنه و همیشه تو خونه با شلوارک راه میره و تیکه میندازه و پسر کوچک این خانواده هیچ دوست و رفیقی تو مدرسه نداره و دختر این خانواده تو هر زمینه ای که شروع به فعالیت میکنه موفقیتی حاصل نمیشه…

image

منبع
darkmovie

6 پسندیده

سلام به همگی. اول بگم که من خوره سریالهای آمریکایی و انگلیسیم. با اینکه اصلا و ابدا تلویزیون نمیبینم اما هر روز حداقل یک قسمت سریال میبینم. خیلی هم در مورد انتخاب سریال دقیق و حساسم :face_with_raised_eyebrow: من قبلا هم اینجا چالش وبلاگ «Michonne» - #54 by michonne در مورد سریالهایی که دیدم و به نظرم ارزش وقت گذاشتن دارن نوشتم که حالا اینجا هم اضافه میکنمشون چون موضوع مرتبطه. اینم لیست من:

  1. Game Of Thrones
  2. Peaky Blinders
  3. Westworld
  4. Black Mirror
  5. Fargo
  6. True Detective
  7. Breaking Bad
  8. Friends
  9. House of Cards

دومی و چهارمی به لهجه بریتیش هستن و بقیه امریکن. من قبلا عادت داشتم که سریالها رو حتما با زیرنویس ببینم. اوایل حتی با زیرنویس فارسی. اما الان دیگه وقتی زیرنویس روشن باشه حواسم پرت میشه و نمیتونم گوش بدم. پس دیگه چند ماهی هست که بدون زیرنویس میبینم و به لطف زبانشناس کاملا همشو میفهمم. فقط سریالی مثل Peaky Blinders که خیلی لهجه بیرمنگامی غلیظی داشتن رو مجبور شدم با زیرنویس ببینم. کلا خیلی مکالماتشون روون نیست.
حالا معرفی بخوام بکنم سریالها رو فکر کنم Game of Thrones و Friends و Breaking Bad رو همه کاملا میشناسن و قبلا هم آقا فرزاد و بقیه دوستان در موردشون صحبت کردن.
سریال Peaky Bliners یه سریال خیلی جذاب بریتیشه که تو حال و هوای بعد از جنگ جهانی اول تو بیرمنگام اتفاق میفته و تم مافیایی داره. پنج سیزنه که تا حالا چهار سیزنش اومده و سیزن پنجم هم اواخر 2018 یا اوایل 2019 ریلیز میشه. رنکینگش هم تو IMDB مساوی 8.8/10 هست.
Peaky Blinders: Created by Steven Knight. With Cillian Murphy, Paul Anderson, Helen McCrory, Sophie Rundle. A gangster family epic set in 1900s England, centering on a gang who sew razor blades in the peaks of their caps, and their fierce boss Tommy...
سریال Westworld یه سریال علمی تخیلیه در مورد یک پارک تفریحی با تم وسترن. محصول کمپانی HBO هست و سیزن دومش در حال پخشه. رنکینگش هم تو IMDB مساوی 8.9/10 هست.

سریال Black Mirror هم یک سریال علمی تخیلیه در مورد تاثیراتی که تکنولوژی میتونه رو زندگی انسانها داشته باشه. هر قسمتش یک داستان جداست و تا حالا چهار سیزنش اومده. رنکینگش هم تو IMDB مساوی 8.9/10 هست.

سریال Fargo یک سریال کارآگاهی-جنایی هست بر اساس یک اتفاق واقعی که تو شهری به همین نام اتفاق افتاده ساخته شده و قبلا هم یک فیلم با همین اسم بر اساس داستان سیزن اولش ساخته شده بود. داستان در مورد یک قاتل زنجیره ایی هست و تا حالا سه سیزنش اومده و هر سیزن یک داستان جداگونه رو روایت میکنه. رنکینگش هم تو IMDB مساوی 9/10 هست. پیشنهاد میکنم حتما ببینیدش چون تو شهر کلگری فیلمبرداری شده :wink:
Fargo: Created by Noah Hawley. With Allison Tolman, Billy Bob Thornton, Colin Hanks, Martin Freeman. Various chronicles of deception, intrigue and murder in and around frozen Minnesota. Yet all of these tales mysteriously lead back one way or another...
سریال True Detective هم یک سریال کارآگاهی-جنایی بر اساس یک داستان واقعی در مورد قتلهای زنجیره ایی هست. دو سیزنش اومده و هر کدوم داستان متفاوتی رو روایت میکنن. رنکینگش هم تو IMDB مساوی 9/10 هست.

سریال House of Cards هم سریالی هست با تم سیاسی که در فضای کاخ سفید اتفاق میفته و در مورد ریاست جمهوری آمریکا و اطرافیانش هست. تا حالا پنج سیزنش اومده و سیزن ششم به علت رسوایی جنسی بازیگر نقش اول مرد سریال فعلا در حالت تعلیق قرار داره. رنکینگش هم تو IMDB مساوی 8.9/10 هست.
House of Cards: Created by Beau Willimon. With Robin Wright, Michael Kelly, Kevin Spacey, Justin Doescher. A Congressman works with his equally conniving wife to exact revenge on the people who betrayed him.

15 پسندیده

اگه این سریال رو دوست داشتین و فرندز رو ندیدین پیشنهاد میکنم حتما ببینیدش چون این سریال نسخه کپی برداری شده فرندز هست. میدونم که فرندز کمی قدیمیه و تا بهش عادت کنید ممکنه کمی زمان ببره اما واقعا می ارزه. در ضمن Big Bang Theory هم تقریبا همین تم رو داره و سریال خیلی خوبیه.

3 پسندیده

راستی دوستان من یادم اومد که قبلا سایت IMDB تو ایران فیلتر بود، اگه هنوزم هست و اون لینکهایی که گذاشتم نشون داده نمیشن بگید عکساشونو بزارم به جاش

3 پسندیده

ممنون برای معرفی سریالها. :bouquet::bouquet::bouquet:

3 پسندیده

سلام دوست عزیز
خیلی ممنون بابت به اشتراک گذاری این سریال های جذاب

این سریال فوق العاده ست، هر آدمی به نظرم باید یبار تو عمرش اینو ببینه
من دو بار دیدمش

عاشق این سریالم، بازیگرای فوق العادهای داره که هر کدومشون اعتبار سینمان
فقط لهجه ی تام هاردی (چی میشه اگه یه روز بتونم لهجه شو تقلید کنم :heart_eyes:)
لهجه ی آرتور هم خیلی خفنه

Watch this TV series by order of the Peaky fu*** Blinders

پ.ن: واقعا این دو تا سریال منو دیوونه ی خودشون کردن

4 پسندیده

خواهش میکنم. من از صحبت در مورد سریال لذت میبرم. ممنون از شما بابت ایجاد این تاپیک.
اگه این دو تا سریال رو دوست داشتین، حتما سریالهای Fargo و True detective وهمچنین Mind Hunter رو هم اگه تا حالا ندیدید ببینید. البته آخری رو هنوز خودم کامل ندیدم :wink:

5 پسندیده

دوستانی که به سریالهای کمدی مثل Friends و Big Bang Teory و HIMYM علاقه دارند، حتما سریال Office رو هم ببینید. داستانش در مورد یک شرکت پخش کاغذ هست به اسم داندرمیفلین، که یک رئیس خیلی بامزه و احمق داره به اسم مایکل. و همه داستان در مورد انفاقاتی هست که بین کارمندا و تو شرکت رخ میده. البته دو نسخه انگلیسی و آمریکایی داره که نسخه انگلیسی ۲ سیزنه و قدیمیتره و بخاطر موفقیت چشمگیرش، بعدا نسخه آمریکاییش رو هم ساختن که البته تعداد سیزنهاش ۹ تاست.
مساله ایی که بصورت کلی در مورد سریال دیدن و بخصوص سریالهای کمدی وجود داره اینه که وقتیکه شروع به دیدن سریال میکنید ممکنه اصلا ازش خوشتون نیاد و تصمیم بگیرید ادامه ندیدش اما من توصیه میکنم حتما یک فصل رو با صبوری ببینید تا به شخصیتها و داستان عادت کنید. من خودم خیلی از سریالهایی که خیلی دوسشون دارمو، همین حس رو در ابتداشون داشتم که جذاب نیستن و دیگه نمیخوام ادامه بدم اما بعضیاشونو چندباره دیدم.

10 پسندیده

ممنون ازت عزیزم بابت معرفی سریال ها من دارم westworld رو میبینم و حتما ازین لیستی که دادی برای انتخاب بعدیم استفاده میکنم :heart::heart_eyes::raised_back_of_hand:

4 پسندیده

خواهش میکنم. وست ورلد از اون دست سریالهایی هست که خیلی ذهن رو مشغول میکنه. پیش بینی ناپذیر بودن سریال باعث جذابیتش میشه. درست مثل بریکینگ بد

4 پسندیده

کسی میدونه زیرنویس انگلیسی سریال about a boy رو از کجا میشه دانلود کرد؟؟؟

3 پسندیده

@sana68
بله،معروف ترین سایت دانلود زیر نویس:

https://subscene.com/subtitles/title?q=About+a+boy&l=

6 پسندیده

سلام
با تقدیر از اقا فرزاد برای پست خوبشون :bouquet: و سایر دوستان برای کامنتای مفیدشون.

اقای هوگ یه ویدیو دارن در مورد نحوه یادگیری انگلیسی از طریق فیلم تحت عنوان movie technique

حتما اونو ببینید اگه کسی ندیده.

در مورد سریال هم به نظر من سریال های lost و prison break و breaking bad هر سه تاشون یه سری سکانسای فوق العاده ای دارن برای تمرین به روش اقای هوگ.

با ارزوی موفقیت.

5 پسندیده

TWD رو به اول پست اضافه کردم :blush:

4 پسندیده

مرسی :blush:
نمیدونم چرا دیگه دست و دلم به اصلاح پستای قدیمیم نمیره :sweat_smile:

3 پسندیده

اقا فرزاد باز کن اون دست و دلو این پست به افق ملحق نشه :grin:

4 پسندیده