تازه برنامه نصب کردم کمک میخوام

زبانم رو از صفر میخوام شروع کنم و هیچ شناختی ندارم ونمیدونم از کجاباید شروع کنم فقط شروع به مطالعه ی داستانهایه معرفی شده دارم ،همین روشی ک با خود برنامه میرم درست هست یا باید درکنارش شروع ب خواندن مطالب دیگر یا گرامر هم بکنم
لطفا بهم کمک کنید تا از این سر درگمی دربیام
ممنون :pray::heart:

3 پسندیده

برای استفاده از اپلیکیشن زبانشناس ویدئوهای اختصاصی به صفحه اینباکس شما در زبانشناس اضافه میشه. اگر اولین ویدئو رو هنوز ندیدید پیشنهاد میکنم ببینید.
لینکشو براتون در ادامه هم میذارم.

این لینک ها میتونه برای انتخاب دوره براتون کمک کننده باشه

4 پسندیده

سلام
برای شروع داستان ها یا مطالبی رو که متوجه می شوید فقط گوش کنید به نظر من داستان های بچگانه از قسمت زبان شناس مناسب است برای شروع، اگر سرعت خواندن تند است می توانید با سرعت کمتر گوش کنید، همچنین به نظر من در ابتدا هر داستان رو چندین بار گوش کنید.

3 پسندیده

سلام خیلی ممنون از پاسخی ک دادید
من تو این چن روز فقط داستانها رو میخونم ،گوش میدم،ولغاتی ک نمیدونم رو حفظ میکنم
برای اول راه کافیه ؟
گرامر هم بلد نیستم مشکلی نداره؟

4 پسندیده

سلام دوست عزیز گرامر تو این سطح اصلا مهم نیست.تمرکز کنید روی شنیداری

4 پسندیده

ممنون این مرحله روتا کی ادامه بدم ومرحله ی بعدش چیه وچکار باید انجام بدم؟

4 پسندیده

من پیشنهادم اینه که تا بسته دوم داستان های پچگانه پیش برید . بسته های بعدی سخت میشه حتی منم که سطح 3 هستم تا بسته 2 ادامه دادم. بعدش مینی استوری رو شروع کنید .برای هر قسمت هم وقتی باید برید درس بعد که راحت به سوالات اون درس پاسخ داده باشید و به قول ای جی استادش بشین.
حتما لایتنر رو چک کنید و می تونید در این چالش که برای لایتنر هست شرکت کنید.

3 پسندیده

سلام، لغات رو به لایتنر بسپارید خیلی خوب و راحت حفظ میشن، البته جلوتر که برید متوجه خواهید شد که خیلی از لغات در بقیه داستان ها و قسمت ها هم تکرار میشن.
بالاخره باید تا حدودی گرامر بدونید که جملات رو متوجه بشید، به نظر من اگر گرامر هیچی بلد نیستید حداقل گرامر دبیرستان رو یک بار مرور کنید، در ضمن سعی کنید در حین خواندن و گوش دادن به داستان ها به گرامر هم توجه کنید و سوالات گرامری تون رو توی همین تالار مطرح کنید.
حتما بعد از چند هفته شاهد رشد زیادی در مهارت زبانی تون خواهید بود.

3 پسندیده

در مرحله بعد از قسمت زیبوک کتاب های خیلی ساده رو دنبال کنید، و داستان ها را بر اساس سختی صعودی مرتب کنید، داستان های این قسمت بسیار جذاب و دارای لغات خوبی هستند.

2 پسندیده