5 ماه استفاده مداوم از اپلیکیشن زبانشناس چه نتیجه ای دارد؟

مگه داریم اینقدر خوب؟ :heart_eyes:


:coffee:سلام دوستان! امیدوارم حال دلتون خوب باشه.

:large_blue_diamond: تو این پست داستان واقعی یکی از کاربران رو براتون تعریف کردیم که تونسته به کمک اپلیکیشن زبانشناس به یک نتیجه‌ی عالی برسه.

:question:شما با استفاده از اپلیکیشن زبانشناس به چه نتایجی رسیدین؟








لینک این پست در تلگرام

لینک این پست در اینستاگرام

31 پسندیده

سلام آقای زکی زاده
این پستتون واقعا انگیزه داد :star_struck::sparkles:
مرسی بابتش :pray:t2::heavy_heart_exclamation:

12 پسندیده

خوش بحال هر کسیکه بطور مداوم فرصت می‌کنه و به چیزلی مورد علاقش میرسه، من که یوقت میشه یوقتم نمیشه :neutral_face:
پست جالبیه، با آرزوی فرصت کافی برای همه و تحقق آرزوها :palms_up_together:

15 پسندیده

زبانشناس که از هر لحاظ عالیه :heart_eyes:
و بهتر هم داره می شه
من خودم به شخصه، بخش شنیداری‌ام با پیاده کردن “دوره های ای جی و انگلیسی با تلویزیون” پیشرفت خیلی زیادی داشت.

13 پسندیده

سلام به همه دوستان خوبم. یه همچین تجربه ای رو منم داشتم. البته منظورم تست زدن نیست. بعد از یه مدتی که مداوم با اپلیکیشن کار میکردم به شدت پیشرفت کردم. قدرت شنیداریم به طرز عجیبی قوی شد و مکالمه که همیشه نگرانش بودم خودش نا خودآگاه بیرون زد😂 و درک مطلبم به شدت پیشرفت کرد.
البته همه اینا مستلزم این بود که بطور مستمر روزانه ساعتهای زیادب با زبانشناس کار میکردم بدون هیچ منبع دیگه ای.

خوشحالم که با این برنامه آشنا شدم و همیشه تأسف میخورم چرا زودتر باهاش برخورد نکردم.
زبانشناس بهترین اپلیکیشن آموزش زبان.

ممنونم از همه اعضای تیم زبانشناس که همیشه تلاش میکنن بهترین رو به ما ارائه بدن و همیشه هم پاسخگو هستن.

:blue_heart: :seedling:

41 پسندیده

به نظرم اگر یه مقدار آمار و نمره توی اسلاید بود که واضحتر این پیشرفت مشخص میشد خیلی بهتر و ملموستر بود

5 پسندیده

همچین چیزی غیر ممکنه آقا خواهشن تعریف الکی نکنین،مگر اینکه طرف سطح زبانش از قبل بالا بوده و حالا نشسته بعد از 5 ماه نتیجه گرفته

8 پسندیده

کاش تیم پشتیبانی یه موضوع یاتیترتبلیغات اضافه کنه که باموضوعات معرفی واموزش ومقاله که انتظار دیگه ازاین محتواهست ترکیب نشه وفقط دوستان علاقمندبه محتوای تبلیغاتی پیگیری کنند

4 پسندیده

خواهش میکنم دوست عزیز:rose::rose:

7 پسندیده

سلام دوستان
من شهریور ماه دو سال پیش (۹۸) با داستان‌های بچگانه شروع به یادگیری کردم . روند یادگیریم رو آهسته به مدت پنج ماه انجام دادم . جونم واستون بگه ، عضویت یک ساله گرفته بودم . به دلایلی ، شخصی و شغلی و تایم کم مجبور بودم ادامه ندم .
در این مدت پنج ماهی که داشتم ، لغات زیادی رو به حافظه بلند مدتم انتقال دادم و به سطح دو رسیدم . از اینکه آهسته آموزش دیدم خیلی خوشحالم .
مجموعه‌های انتخاب شده‌ام داستان‌های بچه‌گانه و نیمچه داستان‌ها بود .
حالا دوباره پر انرژی برگشتم تا ادامه بدم .
موفق باشید

16 پسندیده

دوست خوبم میتونین با خود شخصی که این پیام رو گذاشته در ارتباط باشین ما تعریف از خودمون نکردیم…اگر خواستین بگین من براتون ایدی شخص رو بذارم

13 پسندیده

سلام آقا شهاب

این نتیجه گرفتن یا نگرفتن، بستگی به این داره که طرف به طور میانگین، روزانه چقدر با زبانشناس کار کنه یا اصلاً داره اصولی کار می کنه یا نه؟ یکی، بیست دقیقه یا نیم ساعت برای برنامه وقت می زاره، یکی هم چهار پنج ساعت یا حتی بیشتر.

معلومه، کسی هم که داره برای آزمون آیلتس آماده می شه، سطح مبتدی نیست و با سطح مبتدی و تو عرض پنج ماه به این نتیجه نمی رسه؛ اونم چه با زبانشناس و چه بدون زبانشناس.

فکر هم نکنم کسی که هدف زبانی ای مثل آیلتس، تافل یا هر هدف مهم دیگه ای داشته باشه، به بیست دقیقه و نیم ساعت خوندن و تمرین کردن راضی بشه.

پ.ن: من چند بار دیدم زیر پست های این چنینی، شما اومدی و مخالفت شدید خودت رو مطرح کردی. من نمی دونم این مشکل شما، دقیقاً چی هست. ولی می تونم بهت کلاس های حضوری یا آنلاین یا حتی کلاس های زبان خصوصی رو پیشنهاد بدم، شاید اینجوری بیشتر نتیجه بگیری یا اگر هم نتیجه نگیری و همه چیز برعکس شد، حداقل قدر زبانشناس رو بیشتر می دونی و از این به بعد، کمتر پیام های منفی این چنینی می ذاری.

19 پسندیده

نه بابا منم همینطور شدم توی ۹ ماه از A2ی ناقص به c1/c2 رسیدم

12 پسندیده

نه ببین چجوریه من مخالفتی با این نرم افزار ندارم
بحث اینجاس که تو کشور ما نه فقط اینجا یکی میاد یه ادعای میکنه بعد همه سکوت میکنند، و یه تعداد خیلی کمی مخالفت،خب اینقدر سکوت کردیم که الان نتیجه این شده و اینجا هم دقیقا همینه یه ادعا مطرح شده و من نظر شخصیمو دادم و آزادم که نظرم راجب این ادعا بدم و آزادی هم یه بخشیش اینه،
مشکل این تبلیغ مانند تبلیغات قبلی اینه که سطح این فرد مشخص نیسته و دوم روزی چند ساعت وقت گذاشته
و ثانیا از من نه شما برو از بهترین استاد آیلتس ایران بپرس بگو که یه فرد صفر کیلومتر در طی 5 ماه حتی با روزی 5ساعت با کار با این نرم افزار آیا نمره6.5 آیلتس کسب می‌کنه یا نه؟

8 پسندیده

آهان، شفاف سازی می خواهی؟!
آی دی این طرف، لازم هست.

.
.
.
این یه نمونه تاپیک، فکر کنم برای همین دو سه روز پیش هست.

اگه تو دسته بندی “تجربه” یا حتی “بازخورد” نگاه کنی یا با عبارات یا کلمات خاصی سرچ کنی، از این نمونه تاپیک ها، زیاد هست. جالبه شما تو این تاپیک ها اصلاً پیام نمی ذاری …

ولی به عنوان حرف آخر، همه چیز، به اون نوع دیدگاه شما بستگی داره.

11 پسندیده

دقیقاً موافقم با الهه خانم :ok_hand:،من تجربه خودم رو میگم من از سطح مبتدی شروع کردم با داستانهای بچگانه الان بعد یک سال یکی دوماه به سطحی رسیدم که کتاب های لول سخت و خیلی سخت رو میخونم وحتی ترجمه میکنم شواهدش اعم از زنجیره، ساعات مطالعه ترجمه همه هم موجوده ،تازه من فوقش یک هفته است درحد ساعت مطالعه دارم ویک هفته است رو دوره‌های مخصوص مکالمه وگرامر زوم کردم،درآخر با تشکر از تیم خوب بچه‌ها ی زبانشناس فقط میتونم بگم خواستن توانستن است :muscle:

15 پسندیده

چقدر خوب و عالی
میشه بیشتر توضیح بدی چیکار کردی؟ چه آزمونی دادی؟ چه کتابایی میخوندی و چندساعت و چطوری؟ چه روشی داشتی؟ هرچیزی که فکر میکنی کمکت کرده؟

7 پسندیده

ممکنه ازش دعوت کنید بیاد زیر همین پست برامون از روش و مسیری که طی کرده بگه؟ شاید یه نکته و سیستم خاصی داره و خودش بیشتر توضیح بده

8 پسندیده

چشم من براشون پیغام میذارم میگم بیان داخل این تاپیک و اگر اوکی بودن اینجا صحبت کنن :ok_hand::ok_hand:

11 پسندیده