♥ چالش ایجاد عادت های مفید در زندگی ♥

beneficial_life
چالش
:hearts: چالش ایجاد عادت های مفید در زندگی :hearts:
0.0 0

#127

یعنی شما بهترینی, عجب اپی معرفی کردی, عاااااالی


#128

ایشالا که هیچی نباشه و نیست
@F.doosti جان درست میگن ویتامین D و Eتون رو حتما چک کنین
ولی ان شاالله که هیییییچی نیست
شما یه زمانی بقول خودتون میرفتین باشگاه :slightly_smiling_face:
۲۰ دیقه ورزش یا از ضعف بوده یا بدنتون آمادگی ورزش نداشته
بازم میگم انشالله که بلا دوره
ولی حتما پیگیر شین


#129

سلام نسیم جان
خواهش میکنم :blush:
تشکر از همه ی شما دوستان که مسبب برنامه ای منظم و مناسب شدین
:bouquet::bouquet:
خوشحالم که تو جمع پرانرژیتون هستم
IMG_20170813_005521
کل مسیر زندگیتون گلباران


#130

@atineh1967 مرسی چشم حتما

@sam79 ممنون ثمین خانوم. چشم تو جمع بودن باعث افتخار ه

@f.doosti مرسی، والا من سابقه کمبود ویتامین دی دارم. احتمالش زیاده

@farzad_torment چی بگم والا، من فشارم فک کنم پایین باشه. باید ببینم آزمایش چی میگه

@nasim_yas نه بابا شما کارتون درسته با این چالش. من زیادی سوسولم :joy:

@ela مرسیییی لطف دارید. ایشالا

@mojdeh_gh5959 بله احتمال کمبود ویتامین خیلیه.

دوستان دست همگیتون گرم. خیلی گلید و خوشحالم کردید از ساپورت روحیتون ممنونم :tulip::tulip::tulip::heart::heart::heart::heart:


#131

وظیفست داداش، ما یه تیمیم، اگه کسی حال نداشته باشه، کل تیم سرحال نیست


#132

سلام ان شاالله همیشه پر انرژی و شاداب باشید. و بعد از مراجعه جواب آزمایش فقط این باشه که غلظت زبان خونتون بالا رفته


#133

مرسی از شما ایشالا . :tulip::tulip::tulip:


#134

سلام دوستان, من یکم بیدار شدنم صبح زود سخته, البته ساعت 7 بیدار میشم اما دوباره میخوابم. :cry::disappointed::unamused:
خلاصه که امروز کتاب صوتی گوش دادم بنام, تمرین نیروی حال
ورزش هم بیست دقیقه درحالیکه ای جی گوش میدادم انجام دادم. _20171010_172653
من تو سحرخیز بودن یکم مشکل دارم البته شبا هم زود میخوابما,
بچه ها اگر پیشنهادی دارین یا اپی معرفی کنید که من صبح که هفت بیدار میشم دیگه نخوابم.


#135

گوشیتون رو بذارید دور از دسترستون
که مجبور شید پاشید و چند قدم راه برید تا آلارمشو قطع کنید
با همین روش ساده خوابتون میپره


#136

من تا نیم ساعت هم بیدارم اونم بخاطر همسرم که میره سرکار, صبحانه اماده میکنم, بعد باز میرم میخوابم. :flushed::confounded::wink::grin:


#137

سلام به همگی
۲۰۱۷۱۰۱۱_۲۰۰۵۰۲
مورد اول ساعت ۶:۴۶
کتابخوانی ام فقط به اندازه ۲۰ دقه شد امروز ی رمان تاریخیه به اسم سینوهه
ورزشم که کلا تعطیل بود :wink:


#138

اگه میتونید دیگه برنگردید تو تخت (دست و پاتونم حتما با آب خنک بشورید)
برید پارکی جایی یکم ورزش کنید
یا تلویزیون رو روشن کنید و صداشو زیاد کنید


#139

فرزاد جان بسیار ممنونم به خاطر معرفی فیدیبو.
من حتی روی گوشیم داشتمش اما همیشه عادت داشتم کتاب کاغذی بخونم و دقتی توی این زمینه نکرده بودم.
قیمت پایین و همراه داشتن همیشگی کتاب و … و …
خلاصه دمت گرم.


#140

چاکرم آقا مصطفی

اره فیدیبو برنامه ی خیلی خوبیه، چون به تازگی با دیجیکالا هم قرارداد بسته خیلی معروف تر از قبل هم شده (با کد digikala9 می تونید با 70% تخفیف کتاب ها رو بخرید) (به مدت خیلی محدود)

آره اتفاقا خیلی خوبه، هم به قطع شدن کمتر درخت ها کمک می کنه، هم کتاب صوتی داره، هم قیمت هاش فوق العاده ارزونتر از بازاره ، شب ها وقتی همه جا تاریکه میشه کتاب خوند، به قول جنابعالی همیشه همراهمونه، قابلیت تغییر فونت و اندازه فونت و خیلی مزایای دیگه که باعث میشه از کتاب کاغذی بهتر باشه


#141

خسته نباشی دلاور همیشه در صحنه
جهت اطلاع دوستان اگه کسی به شنیدن کتاب صوتی علاقه داره و میخواد هزینشم کمتر باشه پیشنهاد میکنم برنامه راوی رو نصب کنه
با مبلغ ناچیزی میتونید کلی کتاب در زمینه های مختلف یه جا داشته باشید و اونارو دانلود کنیدو گوش بدید
من خودم استفاده میکنم
من لینک بلد نیستم بزارم :blush:
فقط میگم اسم برنامش راوی هست


#142

سلام
فدات آقا مهدی ، خوش اومدی ، خوشحالم کردی دوباره
لینکشو الان میذارم که همه استفاده کنم، دمت گرم که کتاب خونی و به بقیه هم برنامه ی مفید معرفی میکنی
امیدوارم بیشتر ببینیمت :heart:

اینم لینک برنامه ی راوی که اقا مهدی بزرگوار معرفی کردن


#143

سلام عزیزم
چند تا کار با هم پیشنهاد میشه :slight_smile: اگه قصد ندارید بیرون از منزل برید.
1- اولا همون صبحانه ای که زحمت میکشین واسه همسر گرام درست میکنید رو خودتونم میل بفرمایید که ساعت بیولوژیک بدنتونم رسما بیدار شه. البته اگه میل صبحانه ندارید ولی ناشتا 21 دانه مویز 21 دانه بادام بخورید برای تقویت حافظه و تمرکز حواس خوبه . من اگه داشته باشیم تو خونه سعیم اینه صبح بخورم .:joy: یکم فک و دهان سر صبح به جنبش بیفته خواب میپره
2- حتما پنجره رو باز کنید یا پرده ها رو بکشید کنار تا نور خورشید رو حس کنید
3- اگر به کار هنری علاقه مندید یه موزیک ملایم بذارید و مشغول اون هنر شید. دیگه هر وقت دیدید که خوابه کلا پرید دیگه برید سراغ کارای اصلی.
4- من یکار دیگه هم کردم برخی وقتا اونم اینکه نشستم ویدیوی انگیزشی سر صبح دیدم.
خلاصه اینا تجربیاتم بود امیدوارم مفید باشه براتون

ولی 21دانه مویز + 21دانه بادام رو ناشتا به همه پیشنهاد میکنم البته اگه حساسیت غذایی ندارید.


#144

وای من عاشقشم ولی خیلی زیاد نیست ؟چون به شدت چاق کننده است


#145

ناشتا باید دو تا نون بربری خاش خاشی کامل و یه قالب پنیر تبریزی کامل رو باهاش ساندویچ درست کنی و با یه فلاسک چایی شیرین بخوری تا بشه اسمشو گذاشت صبحونه :joy:
این سوسول بازیا چیه :joy:


#146

سلام

امروز متآسفانه به هیچ کدوم از برنامه هام نرسیدم . انشالله فردا درستش میکنم ، من هر وقت صحبح زود بیدار نشدم کلآ
اون روزم از دست میره.