گرامر درس مایک چیست و نحوه سوالی شدن جملات چگونه است؟

سلام خوش آمدید
نیمچه داستان دوره فوق العاده ایه ابتدا راوی درس رو از زاویه شخص سوم میگه. یعنی میگه مثلا مایک همچین آدمیه. بعدش زاویه رو تغییر میده و خودش مایک میشه (زاویه شخص اول) و در آخر یه چندتایی سوال ساده از شما میپرسه و شما بهش پاسخ میدید که کاملا واژگان و گرامر ساختار جدید رو به صورت عمیق و ناخوداگاه یاد بگیرید.

لینک های زیر نحوه مطالعه دوره رو کامل توضیح میده

1 پسندیده