سلام خدمت بزرگواران
بی بی سی ۶ دقیقه ای در اپلیکیشن من هیچ ترجمه ای ظاهر نمیشود ، تنظیمات هم برسی شده اند و درست هستند ،
گویی اپیزودها ترجمه نشده اند ، فقط سر تیتر آن ها ترجمه دارد آیا اشکال از اپلیکیشن من است ؟
آیا اصلا ترجمه ای از بعضی اپیزودهای آن موجود می باشد ؟
مثلا از حدود ۲۴۰ اپیزود آن چند تا ترجمه شده؟
من هدفم تقویت لیسنینگ است ، تا جایی که بتوانم موضوعات مربوط به علوم انسانی (فلسفه ،روانشناسی ، جامعه شناسی ) و موضوعات هوش مصنوی و سیاست را به زبان انگلیسی دنبال کنم مخصوصا ted talk ها در حال حاضر در سطح بین b1 و b2 هستم آیا این مجموعه را برای من توصیه میکنید ؟ تا بحال ۱۵ اپیزود ٱن را کار کرده ام و سایه زده ام ولی احساس میکنم لغات این پادکست چون فقط در یک اپیزود تکرار میشوند فرار باشد ،
آیا صرفا برای تقویت لیسنینگ این مجموعه را توصیه میکنید ؟ من روزانه تنها یکساعت فرصت مطالعه دارم، آیا دوره بهتری را پیشنهاد میکنید ؟ مثلا مگا داستانها یا پیشنهادات دیگر ؟
آیا حفظ کردن جمله نیز تاثیری بر تقویت لیسنینگ دارد یا صرفا آن را سایه برنم ؟
پیشاپیش سپاس از همه بزرگوارانی که تجاربشون رو به بنده ارائه میدن