مقاله کسب درآمد دلاری 5 : شروع به کار در دنیای ارزهای دیجیتال Cryptocurrency

سلام به همه دوستان زبان شناس عزیز و بزرگوار خودم :hugs:

قبلا با سلسله مقالات کسب درآمد دلاری 1 تا 4، مطالبی را به صورت مفاهیم کلی بیان کردم که می تونید به رجوع به آنها، سوالات احتمالی خودتونو ، جواب بدید :

مقاله کسب درآمد دلاری 1 : ارز دیجیتال چیه؟ چه کارهایی میشه انجام داد؟

مقاله کسب درآمد دلاری 2 : آشنایی و کار با نرم افزار Cryptotab Browser

مقاله کسب درآمد دلاری ۳ : تازه وارد های دنیای ارز های دیجیتال

مقاله کسب درآمد دلاری ۴ : آشنایی با نرم افزار شبکه اجتماعی PIVOT

حالا در این مقاله که شاید آخرین مقاله از این نوع باشه، با توجه به شرایط موجود سیاسی و اقتصادی کشور، بهترین راه را پیشنهاد میدم و و مراحل انجام اونو ، پله پله براتون شرح میدم، پس با من همراه شوید .

cryptocurrency-810x458

پیشنهاد :
خرید و نگهداری ارزهای دیجیتال (شاید در طی یکی دو سال ، دو الی سه باری نیاز باشه برای سود بیشتر، بفروشید و دوباره بخرید). به این کار میگن Hold کردن و به مایی که این روش را داریم میگن Holder

اصل کار شما همینی بود که گفتم.
به همین راحتی!

740_aHR0cHM6Ly9zMy5jb2ludGVsZWdyYXBoLmNvbS9zdG9yYWdlL3VwbG9hZHMvdmlldy83YmRlMWQ0NDVhNzM5YjY1ZDEzODRmYjRlZDdhZTUxOC5qcGc%3D

  1. یک کیف پول نرم افزاری رایگان برای خودتون نصب میکنید. روی موبایل و یا سیستم خودتون. (برای سرمایه های بالاتر از 5م توصیه میشه که از کیف پول های سخت افزاری استفاده کنید که بهترین اونها کیف پول فرانسوی لجر نانو اس هست به قیمت تقریبی 1.350.000 تومن)

analiza-fundamentalna-kryptowalut
2. با دانش خودتون یا مشورت با متخصصین و کسب اطلاعات مفید از منابع متنوع داخلی و ترجیحا خارجی، از بین حدودا 2900 ارز و بیش از 1000 توکن، چند قلم از بهترین، ارزشمندترین، با پشتوانه دار ترین، آینده دار ترین و انشاالله پرسود ترین ها را انتخاب کنید.

  1. با پولی که میتونه حتی 10.000 تومن باشه (برای ملموس شدن سود دست کم 3.500.000 تومان ، 5.000.000 تومان و یا …) یه ارزی می خرید (می تونید 2 الی 3 ارز بخرید بسته به سرمایه اولیه)

  2. کار تمام است. برید و یک الی دو سال دیگه برگردید و قیمت ها را نگاه کنید! با این کار شما 3 تا سود دریافت می کنید:

4-1 افزایش ارزش اون ارزهایی که خریداری کردید . (با گذر زمان و عمومی تر و کاربردی تر شدن ارزهای دیجیتال و توسعه تکنولوژی بلاکچین و …)

4-2 افزایش همیشگی قیمت دلار در کشور خودمان (دوست نداشتم بگم کاهش همیشگی ارزش پول ملی) چون نهایتا به هنگام فروش، می تونید به قیمت روز ، معادل دلاری ارز خودتون را دریافت نمایید.

4-3 سود سوم برای همه ارزها نیست. ارزهایی هستن که بابت سرمایه گذاری شما روی شرکت های خاصی، به صورت روزانه به شما سود پرداخت میکنن. مثل پول های جاری و یا قرض الحسنه ما در بانک ها ، که بانک با مسئولیت خودش، اونها را به دیگران وام میده.

forex-factory-pcm-fa-500x250
توضیح 1 :
شما می تونید در بین این مدت (همون یک الی دو سال انتظار) با رصد بازار، مطالعه و تحقیق در منابع متنوع خارجی (این قسمت خوراک دوستان زبان شناس هست و نقطه قوت شما، چرا که خیلی ها دانش زبان انگلیسی و به طبع اون مطالعه منابع خارجی را ندارن و از اخبار اصلا مطلع نمیشن و یا خیلی دیر متوجه میشن) می تونید در بازه های زمانی خاص، یک ارزی را فروخته و بعد از مدتی دوباره خرید کنید .

این فروش در اوج و خرید در کف، اصطلاحا نوسان گیری قیمت می گویند و نسبتا سود خوبی داره.

توضیح 2 :
در این بازار ما دو نوع تحلیل بازار داریم :

اول : تحلیل تکنیکال : خیلی تخصصی هست و سال ها تحقیق و مطالعه لازم داره و 100% هم نیست.

jzMeLMWfI1gbSkeT
دوم : تحلیل فاندامنتال : که به اطلاعات عمومی، بررسی و پیگیری اخبار مهم و تاثیر گذار، مطالعه منابع خبری و شبکه های اجتماعی و پیگیری اخبار و فناوری ها و … بر میگرده که حتما متوجه شدید در این تحلیل دانش زبان انگلیسی حرف اول و آخر را میزنه.

توضیح 3 :
به نظر شخصی خودم در این بازار ارزهای دیجیتال (Cryptocurrency) تحلیل فاندامنتال خیلی ملموس تر هست. زیرا شرایط بازار پول و ارز فیات (همین پول های فیزیکی رایج دنیا را فیات می گویند) با شرایط حاکم بر بازار ارزهای دیجیتال ، یکسان نیست.

سخن آخر :
دوستان عزیزم، اگر پولی دارید ، هر قدر اندک، و یا پولی به دست شما میرسه، هرچند بی تاثیر، اونو توی این بازار سرمایه گذاری کنید. مسلما آینده خوبی خواهد داشت.
چون هم دنیا داره به سمت تکنولوژی بلاک چین پیش میره و هم ارزهای کاغذی به پایان دوران خودشون رسیدن و هم نظام بانکداری درحال تحول هست.
به این موارد افزایش ارزش دلار را اضافه کنید در کنار تورم و تحریم، نتیجه این میشه که مسلما دخل و خرج ریالی جوابگوی زندگی حتی متوسط ما نیز نخواهد بود.
از مزیت های ارزشمند این صنعت برای شما (همانطور که در بالا هم اشاره کردم) دانش زبان انگلیسی هست که به جرات میگم شما را از 90% فعالین این صنعت جلوتر میبره.

me

می تونید با پیگیری و دنبال کردن پیج اینستاگرام من به نشانی Mansour.Ghandi اطلاعات تکمیلی خوبی داشته باشید. همچنین از قسمت بیوگرافی پیج اینستاگرام من، می تونید لینک گروه تلگرامی من را پیدا کرده و عضو شوید که اطلاعات آموزشی خوبی در این باب خواهید دید.
در همین پست و یا از طریق ارسال ایمیل، هم اگر کمکی از دستم بر بیاد، دریغ نخواهم کرد و خوشحال میشم در خدمت دوستان باشم.

به امید موفق های بیشتر همه شما دوستان خوب زبان شناس :smiling_face_with_three_hearts: :hugs:

10 پسندیده

اینم یه هدیه از طرف من به دنبال کننده های عزیز این مقالات
موفق باشید و پیروز

5 پسندیده

#خواستن، توانستن است.
انسان اشرف مخلوقات هست.

اگر بخواهی، قطعا خواهد شد.

تصور کن.
یقین بدان.
از اعماق وجودت بخواه.

بدان خواهد شد.

2 پسندیده

دیوید گاگینز :heart::heart::heart:

رکورددار بارفیکس جهان
بیش از ۶۰ ماراتن و اولترا ماراتن رو تموم کرده.
اینی هم ک میگه تو نیروی دریایی یه بار با پای شکسته دویده

3 پسندیده