مقاله کسب درآمد دلاری 2 : آشنایی و کار با نرم افزار Cryptotab Browser

تعریف های اولیه برای :

ارز دیجیتال چیه؟
انواع روش های کسب و کار و درآمد دیجیتال ؟

را در “مقاله کسب درآمد دلاری 1 : ارز دیجیتال چیه؟ چه کارهایی میشه انجام داد؟” مطالعه کرده اید و حالا به معرفی اولین روش و محبوترین روش در دنیا می پردازم : (روش های دیگه در تاپیک های بعدی)

کریپتو تب بروزر Cryptotab Browser product_logo_500px

همه ما تمامی ابزار مورد نیاز این کار را در اطراف خودمون داریم :

  1. لپ تاپ
  2. کامپیوتر رومیزی
  3. گوشی موبایل
  4. اتصال به اینترنت
  5. داشتن یک ایمیل
  6. از همه مهمتر دوستان ، اقوام و همکاران
  7. ارزش پایین ریال در برابر دلار !!!

بله ، چون واحد پولی ما خیلی ارزش کمی در برابر دلار داره و پرداختی به شما بر اساس دلار هست، کیف پول مجازی شما، مادامیکه اونو تبدیل و دریافت نکرده باشید، با توجه به افزایش همیشگی دلار، دارای ارزش افزوده بوده و به مرور زمان سود به اون اضافه خواهد شد.

حالا بهترین روش کسب درآمد با 7 ابزار فوق از طریق Cryptotab Browser

743a77d0-1861-461b-996c-e836e109c978

  1. روی موبایل + کامپیوتر رومیزی + لپ تاپ خودتون و همه اونهایی که به این مدل کسب و کار و درآمد علاقه دارن نرم افزار کریپتو تب را از لین زیر دانلود و نصب کنید : :point_down:

Cryptotab Browser

توضیح : این لینک هوشمند هست . با توجه به اینکه با چه دستگاهی اونو باز میکنید، نرم افزار بروزر کریپتو تب همون دستگاه را برایتان دانلود خواهد کرد! (بزارید به حساب هدیه کریسمس من به شما :smiling_face_with_three_hearts: )

  1. بعداز نصب و اجرا با حساب ایمیل خودتون داخل برنامه لاگین کنید.
    این کار برای اینه که مثلا وقتی شما با چند دستگاه در حال کار هستید ، عملکرد همه اون دستگاه ها یکجا جمع میشه و به مالکیت اون صاحب ایمیل درمیاد. و با عوض شدن، فروختن، گم شد و … دستگاه فوق، کارکرد شما از بین نخواهد رفت.

  2. از همین لحظه درآمد دلاری شما شروع شد! به همین راحتی !!!
    (بعد از دانلود، نصب و اجرا، هر سوالی داشتید در همین صفحه پاسخگو هستم)

4 . نمای نرم افزار در کامپیوتر و لپ تاپ من :point_down:

قسمت های مختلف را برایتان توضیح میدهم :point_down:

توضیحات :

  1. روش کسب درآمد در این کار اینه که شرکت های بزرگ تجاری، به جای اینکه کامپیوتر های زیاد و پرسنل گران و مالیات و زمان و برق و … صرف کنن، همون کار را توسط نرم افزار های خاص، به بسته های بیشمار و کوچک تقسیم میکنن و در سرتاسر دنیا ارسال میکنن.
    حالا یکی مثل من، این نرم افزار را نصب میکنه و از قدرت پردازش بیکار و اضافه cpu موبایل، لپ تاپ و کامپیوتر رومیزی خودم ( که اصولا برای کار های دیگه روشنه و به اینترنت هم وصله) استفاده میکنم و به موازات کار خودم، اون بسته ها پردازش میشه و بسته آماده شده هم از طریق اینترنت به شرکت مربوطه عودت داده میشه.
    بر اساس تعداد بسته هایی که توسط شما پردازش شده، یه عددی به بیت کوین ارزشمندترین ارز دیجیتال (هر بیت کوین در حال حاضر برابر با 3933 دلار و معادل 39.933.000 تومن) به حساب شما واریز میشه.
    در این نرم افزار هر وقت کارکرد شما به عدد تقریبی 393 تومن (متغیر است با توجه به نرخ لحظه ای دلار و ارزش برابری بیت کوین و دلار) میتونید مبلغ کارکرد را به کیف پول مجازی دلخواه خود انتقال دهید.

گزینه پرداخت :

صفحه انتقال وجه به کیف پول دلخواه شما : :point_down:

چند نکته :

  1. من خودم 6 روزه استارت زدم (بعد از کلی تحقیقات و بدست آوردن تجربه های مفید و مشاوره گرفتن از متخصصین و …)
  2. ظرف همین مدت کوتاه از تایم های پرت و مرده ام و زمان آزاد سیستم هام تونستم به عدد 0.00033320 بیت کوین برسم که با توجه نرخ برابری لحظه ای دلار در همین لحظه تایپ مقاله 1BTC=3933…4$ میشه حدودا 1.3106 دلار که با دلار 10800 تومنی میشه 14500 تومن حدودا ! که میشه ماهی 71.000 تومن و سالی 850.000 تومن! حالا اگر نرخ دلار سال دیگه همین 10800 تومن باشه! چون هرچی بالاتر بره، مسلما درآمد شما هم به همون نسبت بالا میره و عدد محاسبه شده فوق بر اساس قیمت الان دلاره.

شما میتونید خواندن این مقاله فراموش کنید و آخر سال دست کم و لااقل 850.000 تومن نداشته باشید! و یا اینکه با ابزار خودتون لااقل سالی 850.000 تومن برای خودتون درآمد داشته باشید؟

ببینید این درآمد 6 روزه من تنها یک نفر هست. بدون اینکه وقت بزارم. هزینه کنم . چیزی بخرم . در واقع از تایم های پرت و مرده امکاناتم اسفاده کردم.

  1. اگر وقت بیشتری بزارید و دوستان خودتون را هم زیر مجموعه خودتون کنید.
  2. توی کانال و گروه پیج خودتون لینک دعوت بزارید
    درآمد به صورت چشمگیری افزایش پیدا میکنه (برای بازه زمانی بیش از یکسال - چون کار کم است و در طول زمان قابل محاسبه خواهد شد)

میتونید با من برای اطلاعات بیشتر در تماس باشید :
اینستاگرام : @mansour.ghandi
تلگرام : لینک گروه تلگرامی من در بیو پیج اینستاگرامم هست. کانال نزدم تا بشه در گروه به تبادل نظر دوطرفه پرداخت.
ایمیل : mansour.ghandi@gmail.com

ادامه مبحث :
مقاله کسب درآمد دلاری 3 : آشنایی و کار با نرم افزار Cryptotab Browser

مقاله کسب درآمد دلاری ۴ : آشنایی با نرم افزار شبکه اجتماعی PIVOT

مقاله کسب درآمد دلاری 5 : شروع به کار در دنیای ارزهای دیجیتال Cryptocurrency

7 پسندیده

ممنون آقا منصور. :pray: خیلی زحمت کشیدید.

اون سایت کریپتو ف…تره؟

2 پسندیده

البته شما یک موضوع مهم رو در نظر نگرفتید. هزینه ی برق و استهلاک دستگاه

ماینینگ با کامپیوتر و موبایل اگر زیانده نباشه به نظرم سودی نداره. مگر اینکه گرافیک کامپیوتر بسیار قوی باشه که باز اونهم به استهلاک کامپیوتر نمیرزه. در حال حاضر بهترین دستگاه ماینینگ که قیمت آن نزدیک ۱۵۰ میلیون هست یعنی ASICminer Zeon 180K روزانه نزدیک ۲۳ دلار درامدزایی داره که بازگشت هزینه در این شرایط پس از دو سال خواهد بود. یعنی شما از سال سوم به بعد اگر دستگاهتان خراب نشود، قیمت برق در ایران همین قدر بماند، و بیتکوین قیمتش پایینتر نیاد، به سوددهی روزی ۲۳ دلار میرسید.

4 پسندیده

سلام پری خانم.
خواهش میکنم. انجام وظیفه است :blush:

خیر. فیل … ر نیست.

2 پسندیده

با سلام و عرض ادب خدمت استاد ناصری عزیز

شاید به دلیل مشغله زیاد ، مطلب را کامل مطالعه نفرمودید!
عرض من برای زمان هایی بود که شما دارید از سیستم و ابزار خودتون استفاده میکنید . در کنار کار خودتون اگر 30 الی 50 % توان پردازش ابزار (منظور از ابزار = موبایل + لپ تاپ + کامپیوتر رومیزی) را همزمان صرف این کار کنید.

مثلا موبایل های ما به ندرت از 20% پردازش بالاتر میره و من میتونم از 30% توانش برای این کار استفاده کنم. و مسلما کار کرد 30% هیچ بار و زوری روی موبایل من نداره.
و یا اینکه اگر درصد مصرف CPU سیستم رو نگاه کنید اونم به ندرت به 30% برسه و میشه از 50% توان اونم استفاده کرد.

قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود
حالا اگر این اعداد کوچک روزانه را در سال ضرب کنیم، عدد بزرگی میشه. و اگر در تعداد دوستان و آشنایان و اقوام کنیم … دیگه چه بهتر.

به قول آقا فرزاد @Farzad_Poodineh شاید مبلغ کم باشه اما وقتی در دراز مدت به اون نگاه کنید ، عدد قابل توجهی هست.

دستگاه های ماینینگ مدل های مختلفی داره که دوتا 8.500.000 تومنی اونو دوستم داره که الان بین 120 الی 140 دلار در ماه در میاره. پول دستگاه و کولر گازی و اینترنت و برق .
حدودا برای سرمایه 20.000.000 تومنی ماهی 1.000.000 خالص و گاها 1.500.000 درآمد داره.
بالاترین سود بانکی برای سرمایه فوق ماهی کمتر 150.000 تومنه.
اگر اهل ربا هم باشه طرف سودش میشه ماهی 600.000 تومن !
در صورتی که اینجا سودش ماهی 1.000.000 خالص هست. در صورتیکه اگر اون مبلغ دلاری را خرج نکنه و نگه داره با توجه به ارزش روزافزون دلار در کشور ما، خود به خود ارزش افزوده هم خواهد داشت.

امیدوارم خوب توضیح داده باشم :smiling_face_with_three_hearts:

3 پسندیده

همون ۳۰ درصد اضافه یعنی مصرف برق و استهلاک :relaxed: اینها دقیق در محاسبات بیاد چیزی تهش نمیمونه.

بله احتمالا منظورتون s9 هست که دقیق حساب کنید با کم کردن مصرف برق میشه ماهی ۵۳ دلار برای هر کدوم. یعنی با سرمایه گذاری بیست تومن ماهی ۱ میلیون درامد. بازگشت سرمایه و سوددهی بعد از دو سال هست. این ریسک برای دستگاهی که هر آن ممکنه خراب بشه از نظر من بالاست. البته ممکنه برای خیلی ها معقول باشه.

توجه کنید که در بانک پولی که میذارید اون پول رو هر وقت بخواید میتونید در بیارید یعنی مطمئن هستید که اصل پولتون از بین نمیره. اما با خرید این دستگاه در حقیقت اصل پولتون از بین رفته و باید دو سال صبر کنید که فقط پول خود دستگاه در بیاد و به نقطه ی صفر برسید.

4 پسندیده

خوب اگر اینقدر دقیق حساب کنیم!!! میشه لااقل با اون 850.000 تومن آخر سال، یه گوشی نو خرید که !!! :heart_eyes:

دقیقا . و البته هزینه برق و سرمایش و سرمایه گذاری اولیه با توجه به بودجه، میشه کمتر و بیشتر بشه هزینه ها و البته درآمد.
الان هستن کسانیکه استخر ماینینگ اجاره میدن.
یعنی شما یه پول ثابت بابت مکان+برق+کولر میدید ماهانه و دیگه نیازی به هزینه کرد اولیه نیست. فقط دستگاه خودتون رو می برید اونجا.

ریسک همیشه هست. توی هر بازاری ریسک هست. موفقیت هم پشت ریسکه. اگر قرار باشه همه موفق باشن پس اصولا ریسک و تلاش ارزشی نداره.
اما با توجه به ارزش افزوده دلار در کشور ما، آینده خوب ارزهای دیجیتال در دنیا، مسلما اون ریسک هم تا حدودی پوشش داده میشه.

البته همانطور که در ابتدای مقاله هم عرض کردم، این ها روش های درآمد زایی اندک (البته بجز دستگاه های ماینینگ) هستن و برای آشنایی دوستان با روش های بیشتر و ورود به عرصه خرید و فروش ارز دیجیتال.

2 پسندیده

درسته که اصل پول از بین نمیره، اما صبح که بیدار میشید میبینید که سپرده 100.000.000 تومنی شما شده 30.000.000 تومن !
:blush: :sunglasses:

زمان مشخصی نداره بسته به قیمت دستگاه و نوع پردازشی که انجام میده بین 6 ماه الی 18 ماه اصل پول بر میگرده که هیچ بازاری در حال حاضر همچین توانی برای رقابت نداره.

2 پسندیده

کاملا درسته

برگشت اصل سرمایه زمانی ارزشمنده که خود سرمایه اولیه حفظ شده باشه و به واسطه ی اون بتونین حالا از اون نقطه تازه شروع به درآمد زایی کنین، ضمن اینکه تازه همون موقع هم باید از درآمد سال دوم به بعد، ارزش خواب دو سال سرمایه ی اولیه تون رو هم کم کنین

در نهایت شما برای انجام همچین کاری، غیر از ثبات قدم خودتون، و ثبات و ماندگاری دیوایس تون، باید به ثبات و ماندگاری شرایط حاکم بر متغیرهاتون هم فکر کنین. اینکه بعد از اون دوره مثلا دو سال، سایت، شرکت یا تجارت مربوطه از سمت داخل مخل اقتصادی شناخته نشه و با ف i ل t ر i ن g و امثال هم اخلال ایجاد نکنه و یا یکی مثل ترامپ از اونطرف پرداخت به پردازشهای ایرانی رو ممنون نکنه و هزار مساله ی ثباتی دیگه که نشون میده :

ریسک کردن بد نیست، اما به شرطی که ارزش ریسک کردن رو داشته باشه، یک ریسک کور، هیچوقت یک ریسک خوب نیست

2 پسندیده

فرمایشات دوستان محترم و دغدغه های خاطر شما ارزشمنده.

اما در دنیا روشهای استخر استخراج بیت کوین سود کلانی داره و چین و هند تقریبا این بازار را قبضه کردن.
Mining pool

با یه سرچ کوچیک خودتون متوجه خواهید شد.

در این مقاله من فقط سعی کردم همه راه ها را معرفی کنم، بسته توان و علاقه می تونید بهترین گزینه را با توجه به شرایط خودتون انتخاب کنید.

2 پسندیده

فرمایش شما صحیح هست. در کل منظور بنده و مثلا آقا @ehn.ehsan هم این نیست که این مورد رو کلا نفی کنیم. بلکه ما از زاویه دید دیگری یعنی ریسک کار به این موضوع نگاه کردیم. که اگر کسی احیانا خواست این کار رو بکنه با دید باز این کار رو انجام بده. درضمن از نظر بنده به دلیل شرایط تحریم ها به نظرم ارزهای رمزی میتونه پتانسیل خوبی برای کشور جهت دور زدن تحریم ها باشه.

3 پسندیده

سلام خدمت دوستان محترم لطف بفرمایید داخل تالاری که تخصصی زبان هست فقط پیرامون همین موضوع بحث بشه. کیفیت مطالب و پرسش و پاسخ های دوستان در اولویت قرار دارد. از مسئول محترم درخواست دارم این مسئله را مدیریت کنند.

1 پسندیده

شما قوانین سایت و گروه را مطالعه کردید؟
توضیح زیر دسته بندی متفرقه را چطور؟

3 پسندیده

با سلام
اکثرا درست میگن ولی از نظر بزرگترین سرماه دار و نظر درباره ارز های دیجیتال که میبینید مثلا روزانه یهویی سی درصد یا بیشتر ارزشش پایین میاد نمیشه ریست کرد و به گفته وی در اینده اکثریت ضرر میبینند و مبالغ و ثروت هایی هست که پشت پرده هستن و مجازی و امکان فروپاشی این چیز ها بعید نیست
البته خیلی ها هستن مثلا ماینینگ ها که اومدن روی کار و کارشون و سرمایه اشون رو روی این کار گذاشتن و سیستم برق درستی دارن
ما ایرانی ها هر کاری بخوایم بکنیم بازم ضعف دولتی و جامعه رو داریم امکان قطع شدن برق و سوختن ناگهانی تجهیزات و… رو هم بزاریم کنار بازم با افزایش قبض برق نمیتونیم کنار بیایم
البته کسانی که این کار رو میکنن و ارز دیجیتال استخراج میکنن شرکت ها و سایت ها و کارت هایی دارن که میتونن با ارز استخراجی خرید کنند و یا میتونن به دلار از طریق ذخیره والت برای ارز دیجیتالشون چنج کنن

حیف زمان ادم نیست وقتشو و هزینه اشو واسه این کارا بزاره
من خودم شخصا در امد کناره ای بهم بیوفته میرم یک بیمه عمر واسه خودم باز میکنم که در اینده واسه بازنشستگی یا فوت به دردم بخوره البته واسه پدرم شش سال باز کردم و عالیه چیز دیگه ای هم نمیخوام
خلاصه نظرات و هدف های آدم ها متفاوت هست و هر کسی میتونه با توجه به انتخابش به سوی هدفش قدم برداره

1 پسندیده

به دلیل تورم، تحریم و اوضاع اقتصادی و البته سیاسی کشور، هیچ گونه پس انداز نقدی اعم از بیمه عمر و سرمایه گذاری، از دید صاحب نظران اقتصادی، توجیح اقتصادی نداره.

صد در صد ، احترام به همه نظرات واجبه است.

بیان نظرات و تحلیل شخصی، مشکلی نداره و آزاده اما نتیجه گیری و قضاوت کار جالبی نیست. دنیا داره با ارز دیجیتال کار میکنه و آینده تجارت همینه.
در این عصر ، نمیشه خلاف جهت شنا کرد.

به هیچ عنوان کارت و یا ابزار خاصی که فقط شرکت خاصی داشته باشه، نیست. همه می تونن کیف پول مجازی، کیف پول سخت افزاری داشته باشن.
بی درنگ تمامی صرافی های آنلاین پول را چنج میکنن. خوشبختانه در ایران هم فعالیت دارن. و به دلیل تکنولوژی های بلاکچین، قابل تحریم و فیلتر هم نیست.

این کار، کار روزانه نیست. مثل هر کاره دیگه زمان میخواد و ابزار اصلیش صبر و شکیبایی هست.

توضیح :
دوستان لطفا با یه سرچ کوچک داخلی و یا خارجی، تکنولوژی بلکچین، ارزهای دیجیتال، نرخ سود، سرمایه گزاری و … انجام بدید.
سایت های معتبری مثل :

مقالات خوبی داره.

متاسفانه راه های کلاهبرداری (هوش سیاه ایرانی ها و البته خارجی ها) در همه کارها هست.
در انواع روش های دنیای ارز های دیجیتال، هم هکر ها و سودجویان زیادی هست که باید دقت کرد.

در این سلسله مقالات سعی بر این است که همه راه و روش ها بیان بشه و بعد به نسبت وقت و ارزش و سرمایه، درصد “ریسک” و خطر بتونید دید باز و حق انتخاب داشته باشید.

به هیچ عنوان توصیه ای دال بر انجام کاری نشده. صرفا اطلاعات عمومی مفید .

3 پسندیده

قابل توجه دوست عزیز آقای @mohsenizadi

نظر جناب آقای ناصری، مدیریت تالار :point_down:

@hnaseri

1 پسندیده

به نظر من مشکلی با این مطلب وجود نداره. چون از لحاظ اخلاقی چیزی زیر سوال برده نشده. کاملا آزادانه هم میشه به بحث پرداخت.
یکم بحث سیاسی مورد داره به دلایل بسیار که یکیش اینه ک کسی اینجا طلبه نیس ک در بحثها شرکت کنه، اگرم باشه نمیتونه آزادانه حرف بزنه چون هم برای خودش دردسره و هم برای وبسایت زبانشناس که اگه منم صاحب وب سایت میشدم حتما جلوشو میگرفتم. و صد البته بی احترامی به عقاید هم نباید باشه
یکی هم مطالب مستهجن که مشخصه چرا نباید در تالار باشه
باقی چیزا مشکلی نداره
این مطلب هم جز چیزهای نوینه و خوبه برخی مردم بدونن دربارش و تجربشونو در اختیار همدیگه بزارن

3 پسندیده

البته دوستان اگه برق مجانی مساجد یا مدارس گیر بیارین که صد در صد براتون جواب میده
در مورد قوانین ایران چون تحریمیم صد در صد کشورمون نیاز داره به بیت کوین و بعیده تو این دوره قانونی برای ممنوعیت بزاره و استقبال هم میکنه
در مورد ترامپ بعله تحریم شامل ارز دیجیتال میشه اما قابل رهگیری نیست ولی هنگام تبدیل شاید مشکلی پیش بیاد که باید بیت کوین رو به یه ایرانی بفروشی و تبدیلش به پی پال و… ریسکه

1 پسندیده

Over the last 12 hours, cryptocurrency supporters across the globe have been celebrating the 10-year anniversary of the Bitcoin genesis block which was mined at approximately 18:15:05 UTC. Die-hard crypto enthusiasts believe the software released by the anonymous creator Satoshi Nakamoto has forever changed the way people look at money, and that the technology’s effect on the global economy will transform the course of history.

1 پسندیده

سلام.متوجه نشدم.یعنی اگه سیستم روشن باشه،نرم افزار کریپتو نصب بشه.بدون انجام کاری بیت کویین میگیریم؟

2 پسندیده