تبلیغ برای زبانشناس

سلام دوستان عزیز
همونطور که همه‌مون میدونیم زبانشناس، برنامه‌ای عالی و دارای مزایای زیادیه. اما متاسفانه این برنامه اونطور که درخورش هست درموردش تبلیغ نمیشه. امروزه همه‌ی ما عضو چندین شبکه‌ی اجتماعی هستیم. بیاید همه با هم این برنامه رو ترویج و تبلیغ کنیم بلکه دینی که به این برنامه داریم تا حد اندکی ادا بشه.
من امروز از یکی از کانال‌های فرهنگیان درخواست کردم که این اپ رو در کانالشون تبلیغ کنن که با کمال میل انجام دادند. :point_down:

28 پسندیده

سلام
دقیقا خیلی برنامه عالی هستش :heart_eyes:ولی کاملا شناخته نشده :cry:

8 پسندیده

سلام من هم باشما موافقم،به اندازه کافی برنامه شناخته نشده برا مردم،توصیه میکنم آقای ناصری یه تبلیغ جذاب از برنامه رو که درپایان لینک دانلود برنامه هم داخلش باشه رو بزاره تو کانال تلگرام زبان شناس و خوب هرکدوم از اعضا تو گروه هایی که دوس داشتن پخش کنن

7 پسندیده

تو ایسنتاگرام هم برخی دوستان زحمت کشیدن مارو تبلیغ کردن و تگ کردن که واقعا دمشون گرم

اگه تبلیغ می کنید حتما تگمون کنید که در جریان باشیم و شخصاً تشکر کنیم :grin::rose::rose::rose:

13 پسندیده

خیلی ممنونم از اینکه برای زبانشناس اهمیت قائل هستین. در نسخه جدید ما گزینه ای توی منوی برنامه برای معرفی به دوستان گذاشتیم که با اون میتونید حداقل این برنامه رو به دوستان خودتون و در گروه هایی که عضو هستین قرار بدین.

بله یه کلیپ آقا کامبیز ساخته که به نظرم برای معرفی اپلیکیشن به دیگران مناسب هست:

توی کانال میذاریم که دوستان عزیز بتونن برای دیگران بفرستن :slightly_smiling_face:

17 پسندیده

من تو اینستا فالوور ندارم. تازه اینستا ساختم.
ولی هر جا میرم زبانشناسو معرفی میکنم

خواهش میکنم. وظیفه‌ست

خیلی هم عالی :clap:

8 پسندیده

سلام پری خانوم عزیز
دقیقا باهاتون موافقم
من چون با دانش آموزان در ارتباطم و اکثر اونها از من سوال میکنن که برای یادگیری زبان چی کار کنن تنها چیزی که بهشون میگم نصب این نرم افزار و تهیه اشتراک اون هست، از طرفی همه مدیر ها و معلم هایی که باهاشون در ارتباط هستم و به دنبال یادگیری زبان هستن هم این اپ رو پیشنهاد کردم چون به تاثیر این اپ در یادگیری زبان ایمان دارم
اینکه توی شبکه های اجتماعی هم تبلیغ بشه عالیه و منم موافقم، ممنون از ایده تون :rose::rose::rose:

8 پسندیده

بعضی از پیج ها، پیج هاشون رو با فالورای زیاد میفروشن

1 پسندیده

سلام بر دوستان عزیز.خدایی من اینقدر این برنامه رو تبلیغ کردم همه فکر میکنن من بنیانگذارشم.حالا بیا دوساعت هم توضیح بده بابا من یه عضو کوچولوشم.جالب اینجاست که پیگیری هم میکنم ببینم نصب کردن یا نه.دیروز به یه خانومی معرفی کردم امشب دارم میرم پیگیری کنم. :joy::joy::joy::joy::joy:

11 پسندیده

جدا از این مدیران برنامه هم بنظرم باید برای تبلیغات اقدام کنن. مثلا تبلیغات در سایتهای پربازدید مثل زومیت و غیره. این تاثیرش خیلی بیشتره

6 پسندیده

لینک یوتیوب داره کلیپ؟

2 پسندیده

نه نداره. حتما میذاریم.

2 پسندیده

درود
من همکلاسی‌ها و دوستان بسیاری را با گفتگو به این برنامه فراخوانده‌ام. گفتگوی رودررو و توضیح دادن بخش‌ها و روش آموزشی نرم‌افزار و همچنین به نمایش گذاشتن پیشرفت خود در زبان‌آموزی بسیار سودمند خواهد بود. اینجا هم شناسه‌ی دو تن از دوستانی که نامنویسی شان را در تالار انجام دادم:
@frysezar
@zanyar-sna
سه تا بودند، شناسه ی آن یکی را فراموش کردم.:thinking:

7 پسندیده

تا حالا دقت کردین اکثر اونایی که زبانشناس رو دارن در کنارش دهکده زبان رو هم دارن؟! ولی یه آمار بگیرید ببینید چند نفر از کاربران دهکده زبان برنامه زبانشناس رو هم دارن؟ تعدادشون خیلی کمه! می‌دونید چرا؟! واضحه! چون اشتراک زبانشناس یکساله است ولی دهکده زبان دائمی. دهکده زبان رو یکبار برای همیشه پرداخت می‌کنی ولی زبانشناس رو هی هرسال باید پول بدی!

میدونم الان آقای ناصری میان میگن زحمت زیادی کشیده شده و اکثر کاربرا راضی‌ان و پولش نسبت به کلاس خصوصی خیلی کمه و…
ولی با همه اینا اگه سیاست برنامه‌سازان زبانشناس مثل دهکده زبان بود قطعا و یقینا و 100درصد میزان رضایت ازش نسبت به دهکده زبان خیلی خیلی بیشتر میشد. برید رتبه هردو رو توی بازار و مایکت و گوگل بررسی کنید به حرفم می‌رسید.

با وجود همه اینا من چطور برنامه رو تبلیغ کنم؟! دلیلی برای این کار نمی‌بینم

4 پسندیده

نرم افزار دهکده زبان از لحاظ امکانات و منابع خیلی کوچکتر از نرم افزار زبانشناس هست و مقایسه قیمت این دو نرم افزار و روش فروش توجیه خاصی نداره. مثل این هست که بگید مثلا چون پراید تعداد بیشتری مصرف کننده داره پس ساندرو قیمتش بالاست و خوب نیست.

تازه همه این حرفها برای قبل از آپدیت جدیدی هست که میخوایم بدیم. :yum:

13 پسندیده

ضمن احترام به نظر شما، اصولا کسی که نخواد این مقدار ناچیز رو برای یادگیری هزینه کنه. پس اساسا دنبال یادگیری هم نیست. و قطعا براش اون میزان اهمیت لازم رو نداره.

شما به آمار استفاده کننده ها توجه نکنین، به کیفیت اونا توجه کنین. ضمن اینکه نمیدونم بر چه اساسی فکر کردین اکثر زبانشناسی ها دهکده رو هم نصب دارن.
جناب ناصری مثال جالبی زدن در مورد مقایسه پراید و ساندرو.
خود شما که گویا از هر دو استفاده میکنین، میتونین بهترین قاضی این مقایسه باشین

12 پسندیده

بابا تورو خدا بدید بیاد این اپدیت رو دیگه.اصلا تو به من نشون بده بخدا بهش دست نمیزنم فقط نگاهش میکنم. :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
حالا اونو ولش کن خدایی چرا اینقدر ساندرو گرونه اصلا نمی ارزه.خدا برکت بده پراید 50 میلیونی رو.تا خون در رگ ماست پراید اگر بشود 100 تومن هم راهبر ماست.:crazy_face::crazy_face::crazy_face::crazy_face::crazy_face:

8 پسندیده

دیگه خداییش انتشار آپدیت جدید خیلی قریب الوقوعه :blush:

10 پسندیده

و ضمن احترام به نظر شما، ناچیز بودن یا نبودن چیزی یه امر نسبیه. ممکنه برای شما مبلغ یک میلیون تومن در ماه هم ناچیز بنظر بیاد ولی برای یه عده دیگه اینطوری نیست. جدای از اینها بحث من سر این مسئله نبود! آیا کسانی که دهکده زبان استفاده میکنن دنبال یادگیری نیستن؟! فقط کسانی که زبانشناس دارن دنبال یادگیری زبان هستن؟! بحث سر ادامه دار بودن این هزینه است

زبان شناس ساندروئه؟ به فرض قبول! چرا باید برای خرید این ساندرو تا آخر عمر پول پرداخت کنیم؟ میشد مثلا دهکده زبان که 15 تومنه؛ این ساندروی شما میشد 30 هزار تومن با اشتراک دائمی.

در مورد نصب دهکده زبان هم توی همین سایت یه آمار بگیرید. حتی کاربران حرفه ای هم خیلیاشون من در تاپیک های مختلف دیدم که اعلام کردن دهکده زبان رو نصب دارن.

بله بنده بعنوان کسی که هردو رو نصب کرده میگم که این نسخه ای که در دستم هست (و از نسخه ای که قراره بیاد خبر ندارم) در مقایسه با نرم افزار دهکده زبان نه در حد پراید و ساندرو؛ که میشه گفت در حد پراید و تیباست! قطعا یک سری مزیت هایی زبانشناس داره مثل هماهنگ بودن متن و صوت و کلیپ و… ولی با همه اینا دلیل منطقی برای پرداخت سالیانه هزینه اشتراک نیست!

3 پسندیده

من دهکده زبان رو ندارم و دلیلش این هست که من با زبانشناس تمام نیازی که به یه برنامه خوب دارم پر میشه. اصلا نمیدونم دهکده زبان چی هست و چه امکاناتی داره. اون چیزی که لازم دارم همه توی زبانشناس هست. بار اول هم اشتراک رو خریدم و بعد چند ماه هر سه تا نرم‌افزار رایگان شده برام. اعضای خونواده‌مم ملزم کردم که اشتراک رو بخرن، چند تا از دوستامم اشتراک رو خریدن. قطعا اگه برنامه‌ عالی نباشه کسی نمیاد بابتش پول پرداخت کنه. ما این همه ماهیانه هزینه‌ی کلاس زبان میدیم ولی در بهترین حالتش ده درصد زبانشناس کارایی نداره. چرا باید برنامه‌یی که این همه مزایا داره اشتراک مادام‌العمر داشته باشه. هیچ جای دنیا همچین چیزی رو نمی‌بینید.
اما آیا اونایی که دهکده زبان رو دارن، بی نیاز از داشتن زبانشناس شد؟ اونطور که ما با داشتن زبانشناس، از تمام کتاب‌ها و برنامه‌های دیگه بی نیاز شدیم.

من نمیدونم معیار این رتبه‌بندی چی هست ولی هرچی هست قابل استناد نیست. من به عنوان کسی که به صورت حرفه‌ای چندین ساله با انگلیسی و آموزش زبان کار میکنم، به هر شخصی که بخواد انگلیسی یاد بگیره، بی چون و چرا زبانشناس رو معرفی میکنم. و پولی هم که قراره داده بشه صد در صد حقه. نوش جون بانیانش :grimacing:

12 پسندیده