پیشاپیش خوش بگذره ![]()
ولی شما تعارف بزنین لااقل ![]()
چشم حتما یادم میمونه ![]()
ممنونم لیا خانم، من خودم هم دهنم آب افتاده ولی چیزی گیرم نیومده و برای همینم عکسشو گذاشتم که تنها نباشم. ![]()
![]()
سلامت باشین از لطفتون بینهایت سپاسگزارم. ![]()
بعد از فوت پسرخاله ام،همسر دلش به حال افتضاح من سوخت،البته غر باک بنزین و خستگی رانندگی رو زدن ها ![]()
از صمیم قلب تسلیت میگم نوشین بانو ،خداوند به بازماندگان صبر و سلامتی بده اون مرحوم رو شامل مغفرت کنه ![]()
این یدونه نقطه اشتراک مامردا هست
درودروازه برای گوشها واسه همین روزهاس ![]()
تسلیت میگم، خدا رحمتشون کنه. ⚘
![]()
ممنون دوستان ![]()
![]()
،انشالله دیگه شاهد پرپر شدن جوون هامون با کرونا نباشیم ![]()
What do your eyes see?![]()
,چشام درومد
خدا نکنه ،دور از شما ،یه ورزشی به چشماتون دادیم تا فیتنس چشماتون باشه ![]()
![]()
کاملا درسته
خوب فهمیدین ،مرسی ،خوب از مهندس جماعت انتظار میره ![]()
![]()
![]()
به به آقا سجاد، خوش اومدی دایی جون. پارسال دوست امسال آشنا. ![]()
![]()
چه عکس زیبایی، آفرین بر شما. ![]()
![]()
![]()
![]()
دیر اومدین سجاد عزیز ولی اومدنتون با این عکس همه رو جبران کرد،بی نظیره این عکس ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ارادتمندم دایی جان😁 بنده همیشه در خدمتم.
ارادت ویژه، دیگه از قدیم گفتن:
نه هرجای مرکب توان تاختن
که جاها سپر باید انداختن
بنده هم جلوی بزرگترها سپر زمین انداختم😂
شما عزیز دل هستین و بزرگی روح شما مسجل هست سجاد نازنین ،نیستی دلتنگت میشیم ![]()
![]()
متشکرم، دل به دل راه داره:rose:![]()
![]()
![]()
![]()
عالی. زیبا. پر انرژی و دل انگیز. ![]()








