بسیار عالی ،این یکی جاش تو عکسامون خالی بود ![]()
مرسی ![]()
ازشون پرسیدم که این الاغ ها و کارخونه شیر قضیش چیه اگه جواب دادن میگم ![]()
بسیار عالی ،این یکی جاش تو عکسامون خالی بود ![]()
مرسی ![]()
ازشون پرسیدم که این الاغ ها و کارخونه شیر قضیش چیه اگه جواب دادن میگم ![]()
نوشین خانم اینجا تونل ورودی کلات نادر نیست؟
البته شایدم اشتباه میکنم چون اونجا یه لاین داره و فقط بعضی از جاهاش دولاینه میشه.
ورودی کلات نیست تو جاده کلاته ،امروز ظهر🤭 @Lia2 , به جای درس خوندن رفتم بیرون ![]()
خوش بگذره انشالله یه کم گشت و گذارم لازمه برای همه. ![]()
ولی اینکه تو این منع ترددها گذاشتن از مشهد برید بیرون، احتمالا از قدرت آقای دکتر استفاده کردینا، نگین متوجه نشدن. ![]()
![]()
ممنون وحید جان تقریبا یاد گرفتم ولی کامل نه
اوکیه عزیز، درست انجامش دادین که.
بله اینجوری بلدم ولی زنجیر بستنو یکم یاد گرفتم مرسی ![]()
![]()
اون لونه خرگوشه واقعا ایده ی جالبیه.
دوخوابه، دوبلکس. با آبخوریهای مجزا. ![]()
![]()
دیشب خانواده ی من رفتند کوهپیمایی شبانه که البته من به دلایلی نتونستم باهاشون برم به همین خاطر عکسهایی که میذارمو خودم نگرفتم. شب شهر مشهده از فراز قله ی زو.
بسیار عالی و خوب ،چه مناظری ،چه لطف و صفایی ،خداوند همتون رو درکنف حمایت خودش قرار بده ،الهی که همیشه سلامت و شاد باشید ![]()
![]()
![]()
![]()
با اجازه دوستان،چت هارو پاک میکنم تاپیک شلوغ نشه ![]()
اول اینکه گروه ما رو انتخاب کردی
دوم اینکه درس نخوندی رفتی گردش
از همشون بدتر اینکه منشنم کردی بهم میگی رفتم گردش درس نخوندم
![]()
شوخی کردم خواهر بهت خوش بگذره ، جای ما رو هم خالی کن
![]()
من عوض دو تامون امروز خوندم
از صبح شش فصل کتاب تخصصی خوندم برای امتحان
۴ ساعت هم زبان خوندم ، از خستگی یکم مونده بیهوش بشم
![]()
آقا وحید بیشتر از بقیه چیزا اون املتها چشمم رو گرفت ![]()
نوش جونشون امیدوارم خوش گذشته باشه به همشون
به ما تعارف نکردن ولی مقدارش زیاد نبود لیا بانو ؟
البته سلام و عرض خوشامد ![]()
عیب نداره دوستان جای ما ![]()
ما هم میریم گردش چیزای خوشمزه میخوریم عکسش رو میفرستیم براشون
![]()