انتشار آزمایشی نسخه ۸.۱۰ نرم افزار زبانشناس

تا جایی که خاطرم هست این مورد رو مدت زیادیه که اوکی کردیم. درسته گزینه ی میدانم و نمیدانم میاد اما منحنی رو عوض نمیکنه.

سلام

لطفا اگه امکانش هست، امکان انتخاب لایتنر کلاسیک پنج خانه ای به جای لایتنر هوشمند رو مهیا کنید. این لایتنر موجود مثل یه ترمز محکم جلوی زبان خوندن من شده. با توجه به اینکه واژه های توش خیلی زیاد شده و هیچ واژه ای هم هیچ جوره ازش خارج نمیشه کلا رغبتمو به مرور واژه ها از دست دادم!! ضمنا درس جدید هم نمی تونم نگاه کنم چون هی دلم می خواد واژه هاشو بفرستم به لایتنر.

یه پیشنهاد دیگه که یکی دیگه از دوستان هم‌مطرح کرده بودن اینکه کاش میشد واژه و عبارات داخل لایتنر رو دسته بندی کرد. مثلا من بعضی واژه هارو به دلیل تلفظشون می فرستم به لایتنر، بعضی هارو به دلیل املاشون و بعضی هارو به دلیل معناشون. فکر می کنم اگه امکان دسته بندی محتوای موجود تو لایتنر به تمرکز بیشتر روی تقویت نقاط ضعف فرد کمک کنه.

با سپاس

7 پسندیده

خدا خیرتون بده :pray::joy:

1 پسندیده

با سلام و تشکر فراوان ک اولویتتون اهمیت دادن ب درخواستهای کاربراس .
تصور کنم خیلی خوب میشد ک در درسها اگه نیاز داشتیم ی کلمه یا جمله و عبارتی رو چند باره بشنویم ، این امکان درجا فراهم بشه و مجبور نباشیم برای شنیدن عبارات از اول درس مرور کنیم.
و چون از عبارات و جمله ها ک بگذریم گاها تلفظ ی کلمه در لایتنر با تلفظ اون کلمه توسط راویها متفاوته . ممنون میشم لحاظ بشه .

3 پسندیده

با سلامی دوباره و خداقوتی دیگر :four_leaf_clover:

اگه بشه اگه میشد اگه اگه اگه
ک در قسمت یادداشتِ لایتنر و قسمت چت با

کارشناسان ،، از فونت بزرگتری استفاده کرد .

( البته برای هر کس ک نیاز داشته باشه ، گزینه انتخابی وجود داشت )

خیلی عاااالی میشد .
:hibiscus::four_leaf_clover::hibiscus::four_leaf_clover::hibiscus::four_leaf_clover::hibiscus::four_leaf_clover::hibiscus::four_leaf_clover:

1 پسندیده

سلام وقتتون بخیر. من بیشتر از دوساله از برنامه خوبتون استفاده میکنم یکی از مشکلاتی نسخه جدید لاینتر زبانشناس داره اینکه سیستم فعلی لاینتر به شدت و غیر ضرور تکرار شونده است یعنی کلمه ای که من پنج ماه پیش به لاینتر اضافه کردم بازم تو لاینترم هست و هروز باید مرورش کنم با اینکه کلمه رو کامل بلدم و باعث شده که روند یادگیری نسبت به نسخه قبلی لاینتر زبانشناس خیلی اهسته باشه به طوری که توی این سه ماه که از این سیستم جدید لاینتر استفاده کردم ساعت مطالعه ام خیلی پایین امده و علاقه ام نسبت به یادگیری زبان با این سیستم جدید لاینتر زبانشناس بسیار کم شده با اینکه این کلمه رو کاملا بلدم و تو حافظه بلند مدتم ثبت شده و خیلی از کلماتی که توی لاینتر هست رو کاملا بلدم به طوریکه اگه توی داستان ها یا فیلمی ببینم معنیش رو کامل میدونم و همین باعث شده تعداد کلماتی که روی لاینتر هست زیاد بشه و اکثر این کلمات هم اصلا نیاز به مرور ندارند و چهار پنج ماه تو لاینتر موندن با اینکه معنیش رو به طور کامل میدونم. و همین باعث میشه خوندن لاینتر طاقت فرسا بشه. پیشنهاد من اینه که همون سیستم قبلی لاینتر برگرده که فقط با چهار بار تایید کردن کلمه کافی بود و لاینتر اصلا شلوغ نمیشد و میشد خیلی کلمات جدید دیگه ای رو یاد بگیریم تو این سیستم فعلی یادگیری هم به شدت کند شده به همون دلایلی که عرض کردم. خیلی ممنون که این پیام رو میخونین. :heartbeat:

5 پسندیده

خیلی خیلی آهسته و خسته کننده

من هم با توجه به اینکه هر چی واژه هارو مرور می کنم باز هم تو لایتنر هستن کلا علاقه ام به مرور اون هارو از دست دادم

یا اون لایتنر قبلی برگرده یا اینکه کاربر تو تنظیمات امکان سوئیچ بین اون لایتنر و لایتنر هوشمندو داشته باشه

من سابقه زیادی تو استفاده از زبانشناس ندارم، در واقع از ابتدای امسال شروع به استفاده منظم ازش کردم. اما تو همین مدت کوتاه اشنایی هم به شدت برنامه زبانشناس رو به دوست و آشنا توصیه می کردم. اما از روزی که واژه های تو جعبه لایتنرم زیاد شدن و هیچ کدومشون هم خارج نشدن دیگه نه تنها اون رو به کسی توصیه نمی کنم بلکه حتی خودم هم علاقه ام رو به استفاده ازش از دست دادم و اگه شرایط این طوری بمونه احتمالا بعد تموم شدن اشتراکم دیگه تمدیدش نمی کنم. چون واقعا با این شرایط این برنامه کارکردشو برام از دست داده. حس دیدن ویدیو یا گوش کردن پادکست ندارم، چون اگه واژه ای رو بلد نباشم بفرستمش به لایتنرم که چی بشه؟ وارد یه چرخه تموم نشدنی مرورهای روزانه صدها لغت بشه که چی؟ چرا باید با چک کردن تلفظ یا مثال یا معنی یا … لغتی که کامل بلدم (برای اطمینان بیشتر یا یادآوری بهتر در آینده) و براش می دونم رو با قطعیت می تونم انتخاب کنم نمودار یادگیری اش خراب بشه؟
برنامه ها و کانال های زیادی برای پادکست یا ویدیو یا کتاب موجوده که احتمالا بعضی ها قابلیت های مشابه زبانشناس داشته باشن. با اینکه با برنامه های زیادی کار نکردم اما یکی از مهم ترین چیزهایی که زبانشناس رو برای من جذاب می کرد امکان ارسال مستقیم واژه به لایتنر در حین خوندن و شنیدن بود.

تا حالا چند بار این درخواستو مطرح کردم که لطفا امکان سوییچ بین لایتنر پنج خانه ای کلاسیک و لایتنر هوشمندتون رو فراهم کنید.

فقط اینکه این بار می خوام خواهش کنم لطفا جواب بدید و اگه قرار نیست این کارو انجام بدین و در واقع مخالفش هستین بهم اطلاع بدین که بیش از این معطل زبانشناس نشم و دنبال یه جایگزین مناسب تر براش بگردم.

با سپاس از تیم زبانشناس

5 پسندیده

لطفا تعدادی از لغاتی که اخیرا مرور کردین و فکر میکنین که بایستی از لایتنر تا الان در میومدن رو نام ببرین که بررسی کنیم.

2 پسندیده

A post was merged into an existing topic: محل انتقال مطالب متفرقه

سلام و عرض ادب
خداقوت میگم خدمت تیم خوب زبانشناس
داخل لایتنر من لغاتی هستند (در قسمت حافظه بلند مدت) که یا تا به حال ندیدمشون و من اونارو وارد لایتنر نکردم یا اینکه لغاتی هست که وارد لایتنر کردم قبلا اما بدون اینکه پروسه یادگیری رو کامل طی کنه و مرور خاصی اتفاق بیفته رفته در قسمت حافظه بلند مدت جا گرفته
و کلا این نوع لغات و اصلا من یادشون نگرفتم چون مرور نشده به اون مقدار مورد نیاز
و این مسئله باعث شده نسبت به عملکرد لایتنر کمی شک و تردید داشته باشم
ممنونم میشم مشکل رو رفع بفرمایید چون من واقعا وقت مرور زیاد ندارم و تنها امیدم برای مرور لغاتی و عبارتتی که میخونم همین مرور با لایتنر هستش و به لایتنر سپردم که طی الگوریتم پیشرفته خودش بهم لغات رو سر موقعش نشون بده و یادآوری کنه که پروسه یادگیریم کامل بشه

3 پسندیده

مشکل از کلمات نیست مشکل از الگوریتم جدید لاینتره اینجوریه خیلی طول میکشه یک کلمه از چرخه لاینتر بیرون بیاد و وارد حافظه بلند مدت بشه. اما الگوریتم قبلی برنامه خیلی خیلی موثرتر و بهتر عمل میکرد و چرخه مرور کلمات بسیار مقعولتر بود. برای مثال من خودم برای یادگیری زبان دوم از برنامه anki استفاده میکنم که خودش یه لاینتره که از سیستم اس ار اس استفاده میکنه و به شدت با سیستم لاینتر جدید زبانشناس متفاوته و بسیار موثرتره برای یادگیری زبان و روند یادگیری رو افزایش میده.

4 پسندیده

نسخه جدید رو دارین؟

توی نسخه جدید اون قسمت به چهار قسمت تقسیم شده و اطلاعات بهتری میده

2 پسندیده

سلام جناب ناصری . نسخه جدید رو میفرمایید ک ۴ قسمته . پس طبق عکس زیر ، هنوز نسخه من آپدیت نشده یا شده و هنوز ۳ قسمتیه ؟؟
نسخه فعلی من ۸.۱۱.۱۰ میباشد

از طریق این لینک آپدیت کنید:

https://storage.zabanshenas.com/build/android/zapp_en.apk

2 پسندیده

مرسی ارتقا پیدا کرد ب ۸.۱۲.۶ و لایتنرم ۴ قسمتی شد .
ی سوال ، لغاتی ک در حافظه بلند مدت میره حذف کنیم یا هر تعدادی ک بشه مشکلی نداره ، باشه ؟؟
@hnaseri

دست خودتونه
اگه مطمئن هستید یادشون گرفتین میتونین حذفشون کنین.

1 پسندیده

سلام، وقت بخیر.
آقای ناصری من اپ رو آبدیت کردم و الان ۴ قسمت شده قسمت لایتنر، ولی اون لغاتی که تو حافظه بلند مدتم بودن دیگه نیستن.

و اینکه من از وقتی ورژن ۸ اومده این مشکل رو داشتم که مثال بعضی کلمات همراهشون وارد نمیشه. لطفا رسیدگی کنین، ممنون.



1 پسندیده

دیگه فقط لغاتی که داخل لایتنر یاد رفتید وارد قسمت حافظه بلند مدت میشه. لغاتی که بلدید رو اونجا نشون نمیدیم.

3 پسندیده

آخه من بین اون لغات، لغاتی هم داشتم که بعد از این که از لایتنر خارج شدن وارد حافظه بلند مدت شدن.

تو قسمت آموخته شده ام قرار نمیگیرن؟ ب نظرم ی قسمتی برای مرور لغاتی که سفیدشون کردیم بهتره که باشه.

دقیقا مشکل منم همینه و هنوز کسی پاسخگو نیست متاسفانه حداقل یکی بگه در حال بررسی هستش ولی هیچکس متوجه توضیحات ما نمیشه

1 پسندیده