راهنمایی در مورد تقویت گرامر

سلام…وقت بخیر.من سطح متوسط هستم.خواستم ی راهنمایی ازتون بگیرم که برا تقویت گرامر چ چیزی رو پیشنهاد میکنید که دقیقتر و کاملتر باشه؟
ممنون

درود
برای چه چیزی میخواید؟
برای درس یا امتحانی؟
يا میخواید در کل زبان یاد بگیرید؟

برای یادگیری کلی…

اگر برای یادگیری میخواید و هدفتون اینه که بتونید مسلط بشید من برای گرامر روش ناخودآگاه رو پیشنهاد میدم
این تاپیک هارو بخونید کمک میکنن

1 پسندیده

سلام دوست خوبم

به نظرم دوره‌های داستان واقعی و انگلیسی قدرت تو اپلیکیشن زبانشناس خیلی برای شما مناسبه. روش خوندن این دو دوره رو به طور خلاصه در ادامه توضیح میدم.

برای هر درسی که شروع می‌کنین، ابتدا باید یک دور درس رو برای تعیین لغاتی که میدونین، و هایلایت لغاتی که نمیدونین، اختصاص بدین و بعد…

:red_circle:برای دوره‌ی داستان واقعی:
استراتژی‌های تقویت مکالمه بایستی برای درسنامه‌های اصلی این دوره پیاده‌سازی بشه. مخصوصا تکنیک سایه بایستی روی هر سه سرعت درسنامه‌های اصلی پیاده سازی بشه.

این استراتژی‌ها رو می‌تونین از طریق لینک زیر به طور کامل یاد بگیرین:point_down:t2::point_down:t2::point_down:t2:

درس‌نامه‌های دیگه به صورت سوال و جواب هست که باعث میشه مکالمه، درک مطلب و گرامرتون تقویت بشه. مطالعه این قسمت به این صورته که زمانی که هر سوالی پرسیده میشه، شما باید به سرعت و قبل از گوینده جواب بدین.

:red_circle:برای دوره‌ی انگلیسی قدرت:
درسنامه اصلی این دوره رو با تکنیک سایه پیش ببرین. درس‌نامه لغات رو هم چند بار با خیال راحت گوش بدین و در ادامه برای درس‌نامه‌های داستان کوتاه و دیدگاه میتونین هر پنج استراتژی تقویت مکالمه رو پیاده سازی کنین.

از بین دو دوره مذکور یک درس بخونین ببینین با کدوم بیشتر ارتباط برقرار میکنین و اطلاع بدین تا راهنمای جامع رو براتون بفرستم

باز هم اگه سوالی داشتین من همیشه در کنارتون هستم و کمک‌تون می‌کنم :rose::rose:

2 پسندیده

میتونی از کتابای گرامری سبک استفاده کنی و در کنارش وقتی گوش بدی یا متن بخونی قشنگ الگوهای گرامری برات درونی میشه. دوره های ای جی و مگا داستان ها هم به تحکیم گرامر کمک میکنه. البته خب متوسط که هستید حداقل تا حال کامل رو باید بلد باشید و مرور باید کنید با گوش دادن و متن خوندن و البته رجوع کردن به کتاب گرامر مثل کتاب گرامر این یوز متوسط. و اون چیزی که گرامر من رو بهبود داد جمله نوشتن و مثال زدن با ساختارهای گرامری بود.مثل زمان ها. شرطی ها .مجهول ها با قاعده بی قاعده.جملات ارزویی. و ارتیکل ها هم خیلی مهمه که من خودم ضعیفم تو این زمینه. یه چیز دیگه هم تمیز دادن فعل و صفت و قید از هم دیگست که خیلی مهمه. گرامر زیادی نداره انگلیسی خوشبختانه

2 پسندیده