Let's talk about: "stress"

stress-management-eustress-neustress-distress

Stress

What do you do when you have stress??

:rose: سلام
ممنونم که وقت میزارید و گوش میدید :rose:

17 پسندیده

خوب شد که شما چیزی این لتس تاک را فرستادی، کم کم داشتم فکر می‌کردم اینجا هم مثل تلگرام فیلتر شده
نظرم‌در مورد این لتس تاک را هم می‌فرستم تا چند لحظه دیگه :grin:

3 پسندیده

7 پسندیده

hi.as mrs atousa said your voice is very attractive and i suggest you give a test in radio.
when i have stress i often eat any thing i find such as fruit .janck food and etc and i remember when i was university student before exams i was becoming crazy and sung happy songs and my friends denounced me beause they said that while they answered the exam their mind repeat my
songs and they cant concentration. but after exams i was very sad and you know why.

8 پسندیده

:clap::clap::clap::clap::clap::clap:
من کلا اگه در مورد چیزی نگران باشم و استرس و فشار روم باشه سعی میکنم دعا کنم مطالعه کنم و تمرکزم رو بزارم رو انجام درست کاری که دارم انجام میدم…
البته من چون زیاد هیجانی نیستم خیلی کم دچار استرس میشم…

4 پسندیده

5 پسندیده

Realy!!!
Since I was a young, I has wanted to give a test, but as usual, I forgot it and unfortunately on that time, I don’t care about a lot of thing, and now, it’s late, I think.
Honestly, I realy into work in radio.
Thanks.
I think your voice is great too.

4 پسندیده

your welcome.its a fact and never its late to do what you want. there are some classes that you can inroll and practice and at the end of the class you give an exam and they give you a certificte that you can use and find a job in radio

4 پسندیده

You help me until I think about this issue, I don’t know how can I start that. If you know about take classes, share me.
Thanks a lot.

4 پسندیده

ok for example you can go to ‘elac’ website. there are some narration periods .chck them and study about their price-date and meeting place

4 پسندیده

OK, thank you again. :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::kissing_heart::kissing_heart::kissing_heart:

2 پسندیده

سلام @atineh1967 جان :rose:
ممنووونم بابت وویس و نظر خیلی خوبت
مرسی که وقت گذاشتی و گوشیدی :rose::heart_eyes::rose::rose:

سلام ترمه جان :heart_eyes:
لطف داری
ممنووون که گوش دادی
چه باحال دمت گرم :sweat_smile:
من استرس داشته باشم
هیچی نمیتونم بخورم :expressionless:
اما
اینجوری که تو گفتیو بیشتر دوست دارم باشم :joy::heart_eyes::rose::rose:
بازم ممنونم :rose:

سلام
خیییلی هم عاااالی
احسنت واقعا :clap::clap::clap:
این که کم دچار استرس میشید هم عالیه
چون استرس واقعا واسه بدن آدم سم هه
ممنون که گوش دادید و نظر دادین :rose:

سلام آقا @ehsan957
ممنونم
نه ایشالا اینجا فعال می مونه :grin:
ممنون بابت نظر و وویس خیلی خوبتون
خیلی عالی بود :clap::clap::clap:

مرسی که گوش دادین :rose:

5 پسندیده

6 پسندیده

سلامممم فدات :heart_eyes:
ایول چه عالی :clap::clap::clap:
آره دقیقا دیدن بحث و… هم خیلی استرس آوره :expressionless:
اینکه واسه امتحان و… استرس نداری عااالیه :heart_eyes::clap::clap:
من موقع امتحان مملوء از استرس میشم :see_no_evil::sweat_smile::joy:

دمت گرم عالی بود :rose:
ممنون که گوشیدیو نظردادی :heart_eyes::heart_eyes::clap::clap::rose::tulip::rose:

2 پسندیده

5 پسندیده

سلام عزیزم عااالی بود کلی لذت بردم من وقتی استرس دارم دقیقا نمیتونم بخابم عصبانیم اصن اوضام بهم میریزه و متاسفانه انقد استرس داشتم الان مریض شدم و باید کلی قرص بخورم و واسه همین بهت پیشنهاد میکنم از استرس دوری کنی چون همونجور ک خودت گفتی اصلا چیز خوبی نیس :expressionless::expressionless::neutral_face::neutral_face:
ولی خییییلی پیشرفت داشتی دمت گرم خیلی عااالی بود :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::clap::clap::clap::clap:
واسه جواب سوالتم من وقتی استرس دارم سعی میکنم فقط سرمو گرم یه کاری بکنم و اکثر اوقات فیلم میبینم :blush:

5 پسندیده

آخه نازی
چرا؟؟؟؟؟؟؟
استرس چی عزیزم
مواظب خودت باش :revolving_hearts:

2 پسندیده

hi , dear ms.mojdeh
your let’s talk is fantastic and great.
Congratulate for being active and trying to improve your skills.
stress: I should say that I used to be still person but now I’m very stressful because of having a lot responsible. I’ve said this matter befor that I’m usually afraid in advance, befor sth happens,for example when I do washing I think about another program that I have to do after that.
Generally I’m trying to live in present time to solve this problem.
Thanks again for your topic.

6 پسندیده

Hello dear
You reffer to a very good subject and I apreciated you for this choose :heart_eyes:
When I have a stress, I cant focus on any thing, I can not listen to any music because I cant underestate its content
I cant read any thing and other stuff :sweat_smile:
By this approach you know my life stoped
Somthing that is interesting for me is that when I have a stress, immediately apear herp on my lips :expressionless::expressionless:
But for controlling this thought prosses I begin to pray to God until it receives decreas and this is very usefull for me

6 پسندیده

سلام @sam79 جان :heart_eyes:
ممنووونم که گوش دادین
مرسی بابت نظر عالیتون
و خیییلی ممنون بابت راهنماییاتون :heart_eyes::tulip::rose::heart_eyes::tulip::rose:
خیلی لطف کردین :heart_eyes::tulip::rose:

سلام فدات
چراااا؟؟ دور ازجونت :cry:
نکن اینجوری باخودت :neutral_face:
تو که بدتر منی :expressionless:

ایول فیلم عالیه :ok_hand::joy:
ممنونم فداااات بابت انرژی ت :heart_eyes::tulip::rose::tulip:
مرسی که گوش دادی :heart_eyes:

سلام خانوم نیکنام جان :heart_eyes:
ممنووونم بابت نظرتون :rose::heart_eyes:
مرسی که وقت گذاشتین و گوش دادین :heart_eyes::heart_eyes::rose:

آره دقیقا زدین تو خال :joy::joy: