♥ چالش ایجاد عادت های مفید در زندگی ♥

image

سلام و شب بخیر خدمت همه شما عزیزان
در خصوص تغییرات جدید چالش که بسیار ساده و راحتش کردیم که همه دوستان بتونن شرکت کنن.
ببینید اینکه برخی دوستان موفق شدند پایبند به مراقبه صبحگاهی و شبانگاهی باشند چه خوب و میتونن ادامه بدن و ما رو بهره مند کنند از تعهداشون . اما روند همگانی چالش برای بازدهی بیشتر به صورت زیر شد. تا کم کم همه این عادات را نهادینه کنیم.
طبق جدول زیر اگر تمایل به حضور در این چالش دارید ساعتی که مد نظر دارید رو مشخص نمایید. البته من تاریخمو اشتباه زدم :grin: این اعداد به عنوان عدد نهاییه. اما از انجایی که ممکنه تا دیروز 10بیدار میشدید حالا میخواید 7بیدار شید پس نیازه که روزی 15دقیقه زودتر از دیروزتون بیدار شید تا به هدف برسید.(پس لطفا حتما ذکر کنید الان که ساعت بیداری فعلیتون چه ساعتیه و قصد دارید یه رب یه رب کم کنید تا به چه تایمی برسید؟ تا در جدولم درج کنم به عنوان مدرک :joy:) و خواهشی که دارم برای خودتون یادداشت کنید این روندو صرفا به جداولی که اینجا داده میشه بسنده نشه.در پایان ماه ما زنجیره هر کس مشخص خواهد شد که ایا در طول 30روز متعهد بوده یا نه.
:stop_sign::stop_sign::stop_sign: با توجه به تلفیق این تاپیک با تاپیک سحرخیزی شما میتونید همراه با اسکرین شاتاتون ساعت بیداریتونم درج کنید.
بنابراین تعهدتون به عادت های شخصیتون و مواردی که در هبیتاتون نوشته بودینو و گزارش میدادینو لغو نکنید حتما اگر به تعهدتون کمک میکنه اسکرین بدین بقیه لذت ببرن. اما به غیر از این سحر خیزی یه عادت رو نظر سنجی میکنم که هر کدومو موافق بودین همگی تو جدول هبیتامون ثبتش کنیم و عمل کنیم.
ممنونم . منتظر نظراتتون هستم.
خدایی دیگه خیلی ساده اش کردیم مشارکت رو حداکثری کنید .لذت ببریم دور هم :relaxed::rose::rose:

:sunflower::sunflower:نظر سنجی عادت همگانی ماه شهریور:sunflower::sunflower:

  • روزی 15 دقیقه کتاب فارسی (که قطعا پس از 30روز زمانش یک ربع یک ربع افزایش می یابد)
  • روزی 15 دقیقه ورزش
  • عادت شکرگزاری
  • عادت خوب اخلاقی (اگر گزینه انتخابی شما این است لطفا ذکر کنید چه عادتی مد نظر است)

0 رأی دهنده

دوستان عزیز منتظر نظرتون هستم
@nazanin72
@aliasiaee304
@Farzad_Poodineh
@zahra_dE
@smollakochakian
@kourosh.kabir
@shanliang
@fdoosti
@YoKambiz
@kimiakarbasi
@atineh1967
@ala
@mehdi24666
@mohadeseh34

15 پسندیده