تست نسخه‌های جدید برنامه (7.0.0)

خوب پس از سالها نسخه‌های تست آماده شد. از لینک‌های زیر میتونید دانلود کنید. لطفا قبل از استفاده حتما قسمت نکات که پایین نوشتیم رو بخونید. اگر مشکلی داشتید از قسمت ارتباط با ما در صفحه پشتیبانی اطلاع بدید. هر گونه انتقاد و پیشنهادی هم که داشتید مطرح کنید.

توجه: این برنامه‌ها فقط برای تست و نظر سنجی آماده شده‌اند و کاربرد دیگه‌ای ندارند. زبانشناس هیچگونه تعهدی در ارائه خدمات دائمی این برنامه‌ها ندارد و میتوان در هر زمان و شرایطی کلیه اطلاعات کاربران این برنامه‌ها را حذف و آنها را از دسترس خارج کند.

نسخه اصلی (زبانشناس)
نسخه ویدئو (زوم)
نسخه کتاب (زیبوک) (به زودی)

نکات

  • فقط تعدادی دوره ی محدود در این دو اپلیکیشن جهت تست قرار داده شده است.
  • برنامه‌ها متصل به یک تالار موقت هستند برای همین باید حساب کاربری جدید بسازید. بعد از ساخت حساب کاربری در اپ دوم با همون حساب کاربری وارد بشید و نیازی به ثبت نام مجدد ندارید.
  • این برنامه‌ها رو باید بتونید موازی با برنامه اصلی نصب و استفاده کنید. به همین دلیل هیچ نیازی به پاک کردن برنامه اصلی ندارید. اگر مشکلی در نصب داشتید اطلاع بدید.
  • کلیه قسمت‌های برنامه رایگانه ولی امکان خرید داخل برنامه وجود داره. این فقط برای تست سیستم پرداخت هست و هزینه‌اش کمترین مقداری که از نظر فنی میتونستیم بذاریمه.

تغییرات عمده

باز نویسی برنامه:

مهمترین تغییر این نسخه‌ باز نویسی تقریبا 80 درصد برنامه است. البته این چیزی نیست که شما به صورت مستقیم ببینید ولی خوب برای پیشبرد کار بهش نیاز هست. طبیعتا احتمال زیادی وجود داره که مشکلات جدیدی در نقاط مختلف برنامه ایجاد بشه که هدف اصلی ما از تست پیدا کردن این مشکلات هست.

پوسته برنامه:

اولین چیزی که شاید مشهود باشه پوسته برنامه است. در حال حاضر برنامه دو پوسته روشن و تیره داره که در آینده به مرور پوسته‌های جدید اضافه میشه. هر برنامه به صورت پیش‌فرض پوسته متفاوتی داره ولی میشه داخل تنظیمات عوضش کرد

بارگیری‌های برنامه

تغییر بعدی حذف صفحه بارگیری اول برنامه است. کلیه بارگیری‌ها فقط در زمان مورد نیاز و به صورت پس زمینه انجام میشه.

تغییرات صفحه اول برنامه

در صفحه اول مهمترین تغییر شاخص لغت هست که به صورت شاخص لغت کلی (در بالا) و تغییر روزانه (در پایین) نشون داده میشه. تغییر بعدی نحوه نمایش دوره‌های اخیر هست که هم ظاهرش تغییر کرده و هم ترتیب قرارگیریش بر اساس آخرین مطالعه شده.

انتخاب دوره‌ها

صفحه انتخاب دوره‌ها کاملا عوض شده. همچنین برای انتخاب صحیح امکانات جدیدی اضافه شده مثل نمایش سختی دوره در پارامتر‌های متفاوت (لغات، جملات و سرعت). همچنین یک شاخص مناسب بودن اضافه شده که بر اساس میزان لغاتی که کاربر تعیین وضعیت کرده (بلدم/نمیدونم) کار میکنه. البته جای بهبود داره. همچنین تعداد لغات زرد به صورت مستقیم نمایش داده میشه و اون آیکون چشم خط خورده نشون دهنده درصد لغات دیده نشده (آبی) هست.
در قسمت پایین امکان نظر دادن برای هر قسمت فراهم شده که با زدن روی دکمه بنفش میتونید نظر بدید و نظرات رو ببینید.

مطالعه دوره‌ها

در قسمت نمایش لیست بخش‌ها و درس‌ها مهمترین تغییر اضافه شدن امکان مرتب کردن لیست هست. در حال حاضر فقط ۲ حالت آخرین مطالعه و ترتیب اصلی موجوده ولی در آینده نزدیک گزینه‌های دیگه‌ای هم اضافه میشه.
یک امکان جدید که اضافه شده انجام عملیات روی یک دوره و بخش هست مثل انتقال و دانلود. میتونید به صورت یکجا همه فایل‌ها رو دانلود و یا منتقل کنید.
امکان دیگه مشاهده اطلاعات هر بخشه که با زدن روی دکمه i در بالا سمت راست فراهم میشه و امکانات‌اش شبیه به اطلاعات دوره هست

پخش کننده

یک قابلیت اضافه شده به پخش کننده امکان جابه‌جا شدن بین صوت و فیلم هست که با دکمه بالا سمت چپ فراهم شده.
تغییر مهم بعدی نوتیفیکیشن‌ پخش کننده است که به صورت کامل‌تر و اصولی‌تر فراهم شده. اضافه شدن کنترل‌ها به لاک‌اسکرین و پشتیبانی از کلیه روش‌های کنترل مدیا (headset / wearable) از قابلیت‌های نسخه جدید هست.

مشاهده تالار

در نسخه‌ی جدید مشاهده تالار با استفاده از مرورگر محلی دستگاه انجام میشه. به این ترتیب مشکل ورود به تالار تا حدودی برطرف میشه و شما به همون شکلی که داخل مرورگرتون از تالار استفاده میکنید داخل برنامه هم استفاده خواهید کرد.

تنظیمات برنامه

صفحه تنظیمات برنامه بهبود پیدا کرده و یک سری از امکاناتش تغییر کرده. مثلا زمان مطالعه روزانه به صورت پیوسته و از ۱ دقیقه تا ۵ ساعت قابل انتخاب هست (بیشتر از ۵ ساعت دیگه براتون خوب نیست :sweat_smile:)

صفحه خرید

مهترین چیزی که به صفحه خرید اضافه شده امکان انتخاب زمان اشتراک هست. همچنین نمایش زمان اشتراک باقیمانده، تمدید و ارتقا اشتراک هم جز چیزهایی هست که اضافه شده.

پشتیبانگیری خودکار

از اونجایی که این مورد برای خیلی ها پیش اومده بود که بنا به دلایل مختلف اطلاعاتشون از دست بره، قابلیت پشتیبانگیری خودکار رو اضافه کردیم که تقریبا شما رو از گرفتن پشتیبان بینیاز میکنه. بنابراین با خیال راحت بدون ترس از از دست دادن اطلاعات میتونید با برنامه کار کنید.

27 پسندیده

به به :heart_eyes::heart_eyes:
بالاخره رو نمایی شد
دمتون گرم :rose::rose::rose:
خیلی عالی شده
آقای ناصری و گل میرزایی عزیز، خدا قوت و سپاس
:rose::rose::rose:

3 پسندیده

سلام خدمت اقای گل میرزایی عزیز و اول از همه تشکر و خدا قوت عرض میکنم خدمتتون.
یه سوال در ابتدای کار من میتونم نسخه ازمایشی رو دانلود کنم بدون اینکه به نسخه ای که استفاده میکنم اسیب بزنه؟ کلا مشکلی پیش نمیاد برای دانلود ازمایشی این برنامه ها؟

3 پسندیده

منم دانلود کردم هنوز نصب نکردم، همین سوال رو دارم :grin::grin:

1 پسندیده

خیر نباید مشکلی پیش بیاد. احتمال ضعیفی وجود داره که این نسخه جدید نصب نشه. ولی هیچ تاثیری روی نسخه قبلی نداره.

توجه: نسخه قبلی رو به هیچ وجه پاک نکنید

5 پسندیده

ممنون از پاسختون
:rose::rose::rose:

1 پسندیده

به به چقد چسبید این پست واقعا خسته نباشید میگم اقای @hnaseri و اقای @golmirzaei خیلی ذوق کردم وقتی این تاپیکو دیدم
منتظریم هرچی سریعتر اپلیکیشن کتاب هم اضافه بشه و یه مجموعه کامل داشته باشیم :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::clap::clap::clap::clap::clap:

5 پسندیده

من هم به نوبه خودم بابت همه زحمتهای آقایان @hnaseri ، @golmirzaei
و سایرین نهایت سپاس رو دارم و امیدوارم که به همه خواسته های نیکتون برسید.
آقای گلمیرزایی بزرگوار تفاوتی که تولد امسالتون با سالهای قبل میتونه داشته باشه این هست که شما به ما هدیه دادید.
باز هم ممنون، شاد و سلامت باشید.

3 پسندیده

سلام
خیییلی هم عالی
ممنون واقعا :clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap:
خسته نباشین @hnaseri @golmirzaei
و همیشه موفق باشین

یه سوال
من الان نسخه جدید زبانشناسو نصبیدم
با همین ایمیل و اکانتی که دارم وارد شم؟
یا باید یه ایمیل دیگه بزنم؟؟
میترسم اصلی ام نابود شه :no_mouth::sweat:

3 پسندیده

@hnaseri
اقای ناصری من یه ایمیل بیشتر ندارم الان زدم نمیتونم زوم رو واردش بشم میزنه این ایمیل قبلا استفاده شده باید یه ایمیل جدید بسازم؟ :sweat_smile:

1 پسندیده

اصلی نابود نمیشه نگران نباشین :sweat_smile: کلا اکانت توی یک تالار دیگه درست میشه :

و اگر داخل اپلیکیشن تاپیکی چیزی هم بسازین میره تو همون تالار

این قابلیت هاشو تست کنین (ساختن تاپیک درسی و ستاره دادن به کورس ها) و توی اون تالار نتیجشو ببینین اگه مشکلی دیدین به ما بگین.

6 پسندیده

عههه یه تالار دیگه س :grin::clap::clap::clap:
خیلی هم عالی
چشم
ممنونم :cherry_blossom:

3 پسندیده

اقای ناصری من الان رفتم زوم رو نصب کنم قسمت ایمیل و نام کاربریم و پسوردم دقیقا مثل نسخه ازمایشی اپ زبانشناسه, و بهم پیغام میده قبلا استفاده شده, نام کاربریمو تغییر دادم بازم همین پیامو داد

2 پسندیده

منو راه نمیده :joy::joy::joy:

1 پسندیده

احتمالا قبلش زبانشناس جدیدو نصب کردین. توی جدیدا برای همشون اکانتها یکی محسوب میشه. بنابراین اگه اولی نصب شده و وارد شدین، با همون اطلاعات به دومی وارد بشین.

علی @golmirzaei قراره یکاری بکنه که نیازی به ورود مجدد نباشه و در اپلیکیشن دوم و سوم خودکار وارد بشه.

5 پسندیده

مشکل شما هم مثل مشکل فوق بود؟

1 پسندیده

من همون یوزر پس زبانشناسمو میزنم تو هیچکدوم وارد نمیشه :cry:

تو تک دل منو بوریدی :cry::cry:

2 پسندیده

نه یوزر پس باید دوباره بسازین.

:point_down:

4 پسندیده

مال من نشد اینجوری مجبور شدم واسه دومی یه ایمیل دیگه زدم وارد شد

2 پسندیده

هم ایمیل هم کاربریو تغییر بدین :neutral_face:
من دوتارو جدید زدم رام داد :sweat_smile:

4 پسندیده